Onko kenellekään tuttu dieetti? Minulla on tuo kirja "Anna palaa" ja siinä se on selitetty tarkasti. 2 viikoa siis hieman kuin kaalisoppadietti (huomattavasti ystävällisempi).
Sen jälkeen kahden viikon vakauttamisohjelma. Ajattelimme miehemme kanssa kokeilla sitä tuon neljä viikkoa... ainakin hjääpi napostelut pois.
Kahden viikon tehokas rasvanpolttodieetti
6
11592
Vastaukset
- pudottaja
En tiedä tuosta mainitsemastasi dieetistä, mutta itse olen joskus pitänyt paaston päästäkseni alkuun. Viikon paaston jälkeen aloin syödä säännölliseti. Paioa putosi 25 kg.
Paasto on toiminut kuin katkaisuhoito. Se on lopettanut napostelun ja ahmimisen.
Voisin kuvitella, että tuo mainitsemasi dietti toimisi samalla tavalla.
Dieetin jälkeen muistatte syödä "kunnolla", siis säännöllisesti ruoka aikoina, aamiainen, lounas , päivälllinen, ja parit pienet välipalat. Näin paino on minulla pysynyt aisoissa. Itsekuria se vaatii. Lopulta siitä tulee hyvä tapa, eikä sittenkään kovin vaikeaa, ja kaksin on aina helompaa, tukien toinen toistanne.
Onnea matkaan....
ps. olisi mukava kuulla kuinka edistytte- Eliisa
Tuon kaksiviikoisen on tarkoitus toimia juuri "katkaisuhoitona" ja nopean pudotuksen taas tietty antamaan lisämotivaatiota. Ja kun tuon kahden viikon perään on se kahden viikon vakauttamisohjelma niin ei heti karkaa käsistä vaan ehtii tulla muutoksiakin pääkoppaan.
Painoni on nyt 84 kg ja tiistaina alkaa ohjelman noudattaminen. Kiitokset vain tuestasi ;o).
- utelias
tuon "Anna palaa" -kirjan. Alko kiinnostaa kans tollanen katkaisuhoito. Jos sais siitä uutta puhtia tähän painonpudotukseen.
- Eliisa
ei mulle kyllä tuo nimi sano yhtään mitään.
- Eliisa
Elikäs tiistailta pudonnut 1,8 kg. Ja mieheltä 3 kg. Miksi niehiltä putoaa paino aina nopeammin?
- pudottaja
Olette olleet ajatuksissani,
Vajaa viikko takana ja noin hieno saavutus.
Onnea!!
Tuosta on hyvä jatkaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232