Ero on käsillä miehen uskottomuuden vuoksi (jota hän ei kylläkään myönnä) ja olen yrittänyt saada häntä kertomaan asian oikean laidan mutta valehtelee päin naamaa. Jokatapuksessa haluaisin silti päättää välit rakentavasti ja sanoa että toivotan hänelle kaikkea hyvää jatkossa mutta hänen elämäntapansa eivät sovi yhteen omieni kanssa jne..Mutta sydämmeni on täynnä raivoa ja haluaisin haukkua hänet maanrakoon. Antakaa neuvoja mikä on paras tapa, mitkä ovat seuraamukset, mikä tehoaa parhaiten? Haluan myös että hänestä tuntuu pahalta niinkuin hän on minua loukannut..
Oikea tapa jättää?
10
2535
Vastaukset
- ---------------
lähdet vain ilman mitään selityksiä,et vastaa puheluihin,vaihdat salaisen numeron,et selitä mitään.elä heti vain itsellesi.muista,että pahimmalta tuntuu toisesta kun et KOSKAAN enään puhu sanaakaan hänelle.
- lepakko
Hui!Kun ihmisellä on kaikki "ok" ja itsetunto paikallaan,hän ei ole katkera eikä halua toiselle pahaa.Vaikka olisi joutunut katalan kumppanin jätemyllyksi.Paras tapa on erota sovussa niin ei jää kummallekkaan pahoja muistoja.Koskaan ei ole liian myöhäistä sopia.
- juuri näin
lepakko kirjoitti:
Hui!Kun ihmisellä on kaikki "ok" ja itsetunto paikallaan,hän ei ole katkera eikä halua toiselle pahaa.Vaikka olisi joutunut katalan kumppanin jätemyllyksi.Paras tapa on erota sovussa niin ei jää kummallekkaan pahoja muistoja.Koskaan ei ole liian myöhäistä sopia.
Laiha sopu on parempi kuin lihava riita. Huutamalla ja riehumalla saa hetkellisen hyvän-olon-tunteen mutta morkkis seuraa.
Keskustelua kannattanee jatkaa sitten vasta kun suurin tunnekuohu on ohi. Mutta erotessakin pitää olla rehellinen. Ei mitään tyhjiä lupauksia että "katotaan nyt" ja "soitellaan" ja "ehkä" jotain. Erotaan kun erotaan ja sanotaan suoraan, että nyt erotaan. Mykkäkoulut ja vastaamattomuudet kannattaa laittaa omaan arvoonsa. Lapsellisuutta. - to the reality
lepakko kirjoitti:
Elätkö idealistina haavemaailmassa? "Paras tapa on erota sovussa niin ei jää kummallekaan pahoja muistoja." Kerro muillekin, mistä sen unohduksen löytäisi tai miten tekisi tehdystä tekemättömän.
Alkuperäiselle: kiukku on voimaa. Ole rehellinen tunteillesi, raivoa, kun siltä tuntuu. Miksi Sinun pitäisikään taaplata niin, että miehelle jäisi hyvä olo? Sivistynyt, aikuinen käytös? Taisi unohtua mieheltäsikin jo vähän aikaa sitten, niin metsä vastaa... - -----------------
lepakko kirjoitti:
miksi pitää jäädä hyvä muisto? jauhat tuota kirjoista opittua p..kaa,parempi ajatella vain ja ainoastaan itseään.minä en pidä sinua kenään ja tarkemmin ajateltuna et ole sitäkään,näin minä ajattelen jätetystä ex:stä.
- ???
mitäpä jos se mies ei olekkaan pettänyt?asiat pitäis kuitenkin selvittää ja kertoa syy lopettamiseen?mä en koskaan saanut tietää syitä suhteen loppumiseen, aborttiin (jos se edes totta?)naiseni ei ollut valmis keskustelemaan, huutamaan oli valmis. molemmissa oli syytä, en kiellä, kun kerran parisuhteessa oltiin mutta liian paljon jäi puhumatta.jos ei tiedä mitä on tehnyt väärin ei sitä pysty tulevassa suhteessakaan muuttamaan? puhukaa ihmiset asiat selviksi erossa nin ei jää haamuja kummittelemaan mieleenne. se olisi mielestäni aikuisen käytöstä. kostamalla ette saa mtään hyvää loppupeleissä aikaan?
- Ice_n_Fire
No ei nyt ainakaan noin. Asiat pitää puhua selviksi. Ja kavereina voi pysyä eronkin jälkeen. Tuollaiset numeronvaihtotouhut voi jättää joillekin kakaroille.
- alkuun
Ice_n_Fire kirjoitti:
No ei nyt ainakaan noin. Asiat pitää puhua selviksi. Ja kavereina voi pysyä eronkin jälkeen. Tuollaiset numeronvaihtotouhut voi jättää joillekin kakaroille.
ei halua puhua (pysty edes kuuntelemaan) ja sitten myöhemmin asialla ei ole enää mitään merkitystä. Menneisyyttä, jota ei voi muuttaa.
Ei tarvi pysyä ystävinä, ei edes kaverina, ei edes tuttuna, jos siltä tuntuu. Hiiteen kaikki idealistit ja mutu-psykologit, joiden mielestä "aikuinen" käytös edellyttäisi moista. Jos ei se toinen ole käyttäytynyt aikuisesti aikaisemmin, miksi minun pitäisi nyt palkita hänet ja tehdä hänen elämänsä helpommaksi?
Sitä paitsi viha auttaa irrottautumaan moisesta ihmisestä ja suhteesta häneen. Anna palaa ja ajattele itseäsi! - hiljaista sitten
alkuun kirjoitti:
ei halua puhua (pysty edes kuuntelemaan) ja sitten myöhemmin asialla ei ole enää mitään merkitystä. Menneisyyttä, jota ei voi muuttaa.
Ei tarvi pysyä ystävinä, ei edes kaverina, ei edes tuttuna, jos siltä tuntuu. Hiiteen kaikki idealistit ja mutu-psykologit, joiden mielestä "aikuinen" käytös edellyttäisi moista. Jos ei se toinen ole käyttäytynyt aikuisesti aikaisemmin, miksi minun pitäisi nyt palkita hänet ja tehdä hänen elämänsä helpommaksi?
Sitä paitsi viha auttaa irrottautumaan moisesta ihmisestä ja suhteesta häneen. Anna palaa ja ajattele itseäsi!kun hän ei ole kotona. Ennen sitä sinä olet rikkonut häneen materiaalinen (ei elävä) omaisuutta. Ja jos sonä saat ongelmat , kuin morkkis tai juriidisia sellaisia, se ei ole mun ongelma se tulee olla sun. Sinä päätät.
- pahaa oloa
Mullakin mies petti ja ei tietenkään myönnä,mutta mulla on niin vahvat todisteet että ilmoitin että nyt jatketaan eri suuntiin. En tosiaan tiedä mikä on oikea tapa jättää,itse ilmasin hänelle kyllä oman pahan oloni ja kuinka tämä loukkaa koska tiedän jos en ilmaise pahaa oloani niin se jää "sisääni" ja tulen voimaan pahoin myöhemmin. Sanoin, että ansaiten kuule parempaa ja kun mies kuuli, että lähden baariin ystävien kanssa niin hänpä oli heti mustasukkainen.Sanoin, että nyt alkaa mulla sinkkuilu niin mies meni paniikkiin.Oli kai luullut että sulatan hänen syrjähypyn mutta en. Ansaitset kunnollisen ja rehellisen miehen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864