Niin kyseinen mies on kaikkea mitä mieheltä olen kaivannutkin, ensimmäinen aidosti kiva, välittävä ja tunteistaan puhuva ja mua huomioon ottava mies joka on myös erittäin hyvännäköinen pakkaus ;)
Ollaan tehty kaikkea ihan seksiin asti ja kaikki aika jonka vietän hänen kanssaan on todella ihanaa ja kaipaan niitä hetkiä aina kun en näe häntä.Tää on eka kerta kun tunnen todella että rakastan. Nähdään lähinnä viikonloppusin, joskus viikollakin kyllä.Mua vaivaa se,että ihanku mies ei kertoisi mulle kaikkea silti,on sellanen olo välillä kun se saa tekstareita joista ei kerro tarkkaan mitään ja viettää iltoja "kavereiden kanssa". Ehkä noi on tosiaan vaan harmittomia mun omia luuloja, mutta mua on petetty kerran ja siksi tämä. En kehtaa kauheesti toiselta koko ajan udella ja kysellä ja vaatia että missäs oot ja mitä teit eilen koska pelkään että menetän miehen jos alan savustamaan liikoja, ja hänen menettäimisensä olisi viimeinen asia jota nyt kestäisin.
Että miten te miehet reagoitte jos tyttönne tahtoisi tietää vähän enemmän mitä teette ja kenen kanssa, vai onko se heti kauhea inhoreaktio? Rivien välistä olen miehen puheista lukenut että se arvostaa tosi paljon luottamusta ja siksi sellanen epäileminen tuntuu vieläkin kauheemmalta.....
Mies ajaa mut hulluks!
7
1289
Vastaukset
- Serpico
kysyisit suoraan? Jos sanoisit suoraan miltä tuntuu, että sulla on vähän epävarma olo ja että se johtuu lähinnä sun kokemuksista, tietysti kertoisit pehmittäen ja hienovaraisesti? Jos leikitään että mä olisin se tyyppi, niin en pahastuisi, koska haluaisin tietää miltä susta tuntuu. Mut jos se uteleminen ja epäily olisi jatkuvaa, niin se olis toinen juttu. Jos toinen epäilee syyttä niin paha siinä on mitenkään asennetta muuttaa, se on yleensä aika syvällä ja ulkopuolisen yritykset on aika turhia.
- niitä viestjeä saa
Tieksä mitä? miehet EI lähetä toisilleen textiviestejä!!! eli, sms tai sellaisia viestejä vain!
so concclusion is???
se saa joltakin toiselta naisilta viestejä!
i am so sori nyt vaan! - kaverille viestejä vaan soitan
niitä viestjeä saa kirjoitti:
Tieksä mitä? miehet EI lähetä toisilleen textiviestejä!!! eli, sms tai sellaisia viestejä vain!
so concclusion is???
i am so sori nyt vaan!just niin. kaverit soittaa toisilleen jos on asiaa ,textiviestit on naisille naisten hommaa ;))
- totta................
kaverille viestejä vaan soitan kirjoitti:
just niin. kaverit soittaa toisilleen jos on asiaa ,textiviestit on naisille naisten hommaa ;))
ei miehet jaksa naputella viestejä ei varsinkaan jollekin kaverille,naiselle joskus vain muuten akka loukkaantuu ;)))))
- Serpico
niitä viestjeä saa kirjoitti:
so concclusion is???
i am so sori nyt vaan!mehän osataankin käyttää sitä vihreetä ja sitä punaista nappulaa, niitä joissa on luurin kuva. Just. Olisiko reality checkin aika?
- dayum
Juu, nuo tekstarit ovat aina välillä niitä vihoviimeisiä keksintöjä :) Varsinkin jos seurustellaan ja toinen on perhanan salamyhkäinen niiden saapuneiden viestien suhteen. Tai yleensäkin oman puhelimensa suhteen. Kyllä se melko varmasti alkaa kaivelemaan jossain vaiheessa.
Mun mielestäni jos niissä tekstareissa ei ole mitään arveluttavaa, niin ne (tai niitä) voi kyllä näyttää sille kumppanille. Tai sanoa / näyttää, että keneltä viesti tuli. Välillä voi sitten sanoa, että katsoppa keneltä tuli jne. Mun mielestäni näin on paljon avoimempaa.
EHKÄ tässäkin voisi olla sellainen yksinkertainen "rajanveto", että jos tulee vastakkaiselta sukupuolelta viesti, niin sitten kertoo... Toisaalta tässäkin on se ikuinen ongelma, että onko toinen sitten kuitenkaan rehellinen :(
Nojoo, sitten asiaan. Eli kaikkihan riippuu tietenkin siitä, että miten nainen esittää sen kysymyksen, tai miten utelee. Jos äänensävy on jo valmiiksi sellainen nalkuttava / syyttävä, niin alkaahan se, varsinkin pitemmän päälle, sylettämään. Siis olettaen, että on syytön mihinkään :). Mun mielestäni seurusteluun kuitenkin kuulluu se tietty avoimuus. Eli kerrotaan REHELLISESTI niistä tekemisistä ja kenen kanssa ne on tapahtunut. Eikä mua ainakaan haittaisi vaikka naiseni tiedustelisi joitakin asioita. Vaikka sitten saapuneista viesteistä tms. Oikeastaan ihmettelisin, jos ei ikinä kyselisi mitään ;)
MUTTA, loppukaneettina olkoon se, että omaan sisäiseen vaistoonsa pitäisi toisaalta luottaa. Tai mä ainakin (luultavasti) luotan tästä eteenpäin (jotkut ihmiset vain ovat luonnostaa prkl mustasukkaisia jne, eli ei siis toimi ainakaan heidän kohdallaan). Kun jälkeenpäin ajatellaan, niin ei se sisäinen vaistoni ollut koskaan väärässä exäni suhteen. Ja voin sanoa senkin, että olisi pitänyt uskoa vaistojaan hänen puhelimen käyttelyn suhteenkin :)
Eli ehkä sun kannattaa kysyä asialliseen sävyyn tältä mieheltä. Kun kerran asia vaivaa sua. Ole kuitenkin huolellinen sen äänensävyn suhteen :) - ja tutki puhelin..
..niin minä kerran tein. Kaksi aivan ihanaa miestä paljastui melkoisiksi naistennaurattajiksi, viestejä oli monilta eri naisia, rakkaudentunnustuksia ja kaipauksia. Vaistoni sanoikin, että muitakin on, saivatpahan miehet hetimmiten lähtöpassit. Osasin odottaa, mutta se naisten paljous yllätti silti=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1574968Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203591Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603391Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382887Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1032636Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie242038Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191885Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101695Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111492Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486