en ole ylpeä

yksinäinen, kaunis nainen

Kaivaten katson teitä miehiä baarissa, mutta en uskalla lähestyä, koska minua on niin minta kertaa satutettu. En voi enää luottaa ettet sinäkin vain haluaisi pelkkää seksiä kanssani. Katsotte minua nälkäisesti, ettekä uskalla lähestyä - en minä pure, enkä odota kiiltokuvapoikaa. Lopulta katsotte minua pahasti, ja näen että luulette että olen leuhka ja tavoittamaton. en ole. Olen vain menettänyt luottamukseni miehiin, ja suojelen itseäni. Tulkaa vain juttusille, edes ohimennen, niin yllätytte siitä, miten paljon ilahdun : )

4

1223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppa

En hukkaa enää aikaani baarissa oleviin pinnallisiin naisiin. Kaikki naiset, joita olen baarissa lähestynyt ovat osoittautuneet myöhemmin kusipäiksi. Aidot naiset löytyvät kyllä ihan muualta.

Tarkoituksena ei ollut loukata, sanoinpa vain mielipiteeni.

• kannata

yleistää, itsekin käyn baareissa, olematta pinnallinen tai kusipää.Huono tuuri sulla vaan matkassa tai olet sekaantunut samanlaisiin naisiin.

• jamppa
        kannata kirjoitti:

yleistää, itsekin käyn baareissa, olematta pinnallinen tai kusipää.Huono tuuri sulla vaan matkassa tai olet sekaantunut samanlaisiin naisiin.

Olet oikeassa, oli väärin yleistää, mutta en ole tehnyt baareista mitään kunnollisia löytöjä. Ehkä vika on asennoitumisessani, en tunne oloani baarissa oikein "kotoisaksi" ja lähestyn ilmeisesti vääränlaisia naisia. Mutta millaisia naisia minun sitten tulisi lähestyä, koska en tiedä vastausta jätän naiset baarissa rauhaan ja pidän kokohommaa ajanhukkana.

Sen sijaan lavatansseissa ja arkipäiväntilanteissa olen tutustunut erittäin mukaviin ja viehättäviin naisiin.

Loppukaneettina voi vielä todeta, että baari on paska paikka.

• vato retro

Mine kiiruhta sinu luo sine surusilmuinen impi...Sine istu minu sylis ja juo pillil olut minu mukist ja mine ime sinu korva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe