että minä olen sinulle se oikea ja poistat profiilisi?????????
Koska sä ymmärtät sen
28
4557
Vastaukset
- etsivä mies
me ei olla vielä edes tavattu?
- minä vain
no niinpä..
- teinkin
jo, koska sinäkin poistit omasi. Otin - pahus -pois jopa molemmat. Nyt odotan uutta ihmettä eli tuletko?
Vaiks ei toi kysymys tainnut mulle olla, teki vaan mieli vastata ;-))) kun sattui niin sopivasti kolahtamaan kohdalle!- rakastunut sinuun
ei ollut varmasti sinulle,koska mun rakas on hetkellä taas vihreänä:(
- riepoa
rakastunut sinuun kirjoitti:
ei ollut varmasti sinulle,koska mun rakas on hetkellä taas vihreänä:(
Mun erittäin-epävarma-kenties-ehkä-tuleva-ihastus-vihastukseni otti sentään pois profiilinsa mutta yli puoli vuotta olen häntä jahdannut tavalla sekä toisella. Enkä vieläkään usko, että hän alkaa mun kaa. Mutta pitää ajatella positiivisesti. Ei ainakaan julkisesti hae täältä uutta.
- mies.
riepoa kirjoitti:
Mun erittäin-epävarma-kenties-ehkä-tuleva-ihastus-vihastukseni otti sentään pois profiilinsa mutta yli puoli vuotta olen häntä jahdannut tavalla sekä toisella. Enkä vieläkään usko, että hän alkaa mun kaa. Mutta pitää ajatella positiivisesti. Ei ainakaan julkisesti hae täältä uutta.
sitä olla pientä jännitystä ilmassa. Pysyy kilot kurissa ja pihtausmenttaliteettikaan ei pääse iskemään kun ei koskaan tiedä onko sitä enää listoilla mukana.
- tietenkin
en oo kyllä käyttäny sitä varmaan ikinä..
- sanomassa
se mulle siellä. Se on tehokkaampaa kun kertoa se täällä mulle. Siellähän ollaan sitten kahdestaan(vihdoinkin!), kun taas täällä on liikaa yleisöä.
- r-s
nyt siellä?käyn kattomassa
- rakastunut sinuun
tätä siellä,koska minullä on profiili poistettu ja en aio enää tätä käyttää
- omansa löytänyt
rakastunut sinuun kirjoitti:
tätä siellä,koska minullä on profiili poistettu ja en aio enää tätä käyttää
aina ottaa profiilin siksi aikaa käyttöön, että heität hänelle viestiä.
Vaikkapa vain, että ai täällä edelleen?????.
Ehkä sitten poistaa. - tiedän vaan.......
omansa löytänyt kirjoitti:
aina ottaa profiilin siksi aikaa käyttöön, että heität hänelle viestiä.
Vaikkapa vain, että ai täällä edelleen?????.
Ehkä sitten poistaa.on , että toinen ahdistuu ja tulee loput tai mielenkiinto alkaa hiipua, valitettavasti.
- omansa löytänyt
tiedän vaan....... kirjoitti:
on , että toinen ahdistuu ja tulee loput tai mielenkiinto alkaa hiipua, valitettavasti.
minulla tämä konsti toimi. Toistaiseksi "rakkaus" kukoistaa mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä päivät tuo tullessaan. Mutta mitään ei saa jos ei edes kokeile. Tietysti voi olla niin, että poisti kyseisen nimimerkin ja nyt seikkailee toisella katsomassa, josko vielä paree löytyis,mutta sille en sit voi mitään. Itse naisena voin sanoa, että pyörein täällä aikani ja aina kun tuntui, että onpa hyvä tyyppi, niin sitten jos pyöri edelleen sivuilla aina tuntui löytyvän kiinnostavampi. Tähän voi jäädä ns. koukkuun. Siksi jos haluaa rakentaa jotain pysyvää niin silloin on paree unohtaa treffipuoli. Tääl keskustelupalstal tulee joskus pyörähdettyä,mutta tätä en katso deittailuksi.
- hkjhvsjv
omansa löytänyt kirjoitti:
minulla tämä konsti toimi. Toistaiseksi "rakkaus" kukoistaa mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä päivät tuo tullessaan. Mutta mitään ei saa jos ei edes kokeile. Tietysti voi olla niin, että poisti kyseisen nimimerkin ja nyt seikkailee toisella katsomassa, josko vielä paree löytyis,mutta sille en sit voi mitään. Itse naisena voin sanoa, että pyörein täällä aikani ja aina kun tuntui, että onpa hyvä tyyppi, niin sitten jos pyöri edelleen sivuilla aina tuntui löytyvän kiinnostavampi. Tähän voi jäädä ns. koukkuun. Siksi jos haluaa rakentaa jotain pysyvää niin silloin on paree unohtaa treffipuoli. Tääl keskustelupalstal tulee joskus pyörähdettyä,mutta tätä en katso deittailuksi.
ainakin on kadonnut mielenkiinto lähes tyystin tähän keskustelupalstaan,koska täällä lähes kaikki vain niitä katkeroituneita ja pönkittävät paskaa oloaan täällä HAUKKUMALLA yms. muita.
- Ihastunut.. N
Meillä on molemmilla yhä profiili tuol treffeis. Kieltämättä tulee mietittyä hakeeko toinen vielä jotain.. Ehkä sen profiilin poistaminen tulee jossain vaihees vastaan tai kenties sen muokkaaminen.
Mutta kaikki ajallaan. Vielä kauan edes tunnettu, mutta hyvältä näyttää.. =) - oleN päättänyt
Kahteen mieheen olen jo ehtinyt tämän nettitreffipalvelun kautta ihastua. Nyt on jo kolmas vuorossa. Mutta nyt olen päättänyt, että jos ei mies muutaman tapaamisen (olisiko max 3) ehdota profiilien poistoa, mies saa jäädä. Näin olen tehnyt edellisillekin. En ala poraamaan, että jättäkää se nettailu. Jos ei mies sen vertaa tykästy, niin on pelkkää itsensä pettämistä uskoa kaikkia satuiluja siitä, kuinka vain juttelee ystävilleen. Kumminkin treffipalsta on tosiasiassa seuranhakupalsta. Kaksi edellistä ihastustani "poltin" valeprofiilin avulla. Vedin kuin pässejä narussa. Olen hyvin epäilevänen tämän menetelmän suhteen, sillä useimmathan ovat tosiasiallisesti koukussa. ihastuminen nettiprofiilimieheen voi tietää sydän suruja, koviakin mikäli ei raseta rajojaan. kevään koittaessa alan käydä tanssipaikoilla. Sitä kautta löytyneelle ihastumiselle veikkaisin parempia edellytyksiä.
- synninpäästö
Olen pitkään tuntenut syyllisyysttä kahdesta profiilista. Niitä on näköjään muitakin, jotka tätä harrastaa. No, eihän tietenkään kaksi (tai jopa useampi) paha tee yhtä hyväksi, mutta en siis ole Suomen ainoa skeptikko netti- ym. miesten suhteen.
Itse yritin selvittää Hra Ihastukseni mahdollista toista suhdetta tai jopa aviossa oloa ja se kyllä selvisi sen feikkauksen avulla. Itse asiassa ihastuin kaveriin entistä enemmän kaksois-minäni kautta. Ei ollut hänellä suhdetta toiseen, vain erittäin paha kokemus aikaisemmassa elämässään ja siitä johtuva pelko tapahtuman uusiutumisesta.
Nyt tiedän, että vaikka häntä joudun edelleenkin odottelemaan se ei johdu toisesta suhteesta vaan ENTISESTÄ suhteesta. Joten toivon että kärsivällisyyteni vielä palkitaan. Ja jos ei, niin sitten siihen on tyytyminen. - oleN päättänyt
synninpäästö kirjoitti:
Olen pitkään tuntenut syyllisyysttä kahdesta profiilista. Niitä on näköjään muitakin, jotka tätä harrastaa. No, eihän tietenkään kaksi (tai jopa useampi) paha tee yhtä hyväksi, mutta en siis ole Suomen ainoa skeptikko netti- ym. miesten suhteen.
Itse yritin selvittää Hra Ihastukseni mahdollista toista suhdetta tai jopa aviossa oloa ja se kyllä selvisi sen feikkauksen avulla. Itse asiassa ihastuin kaveriin entistä enemmän kaksois-minäni kautta. Ei ollut hänellä suhdetta toiseen, vain erittäin paha kokemus aikaisemmassa elämässään ja siitä johtuva pelko tapahtuman uusiutumisesta.
Nyt tiedän, että vaikka häntä joudun edelleenkin odottelemaan se ei johdu toisesta suhteesta vaan ENTISESTÄ suhteesta. Joten toivon että kärsivällisyyteni vielä palkitaan. Ja jos ei, niin sitten siihen on tyytyminen.En edes osaa pitää ko asiaa syntinä, hih. Sodassa ja rakkaudessa....kuten sanonta kuuluu. Sitäpaitsi on todella mielialaa raastavaa epäillä, parempi on tietää kuin elää epäselvyydessä. Oman itsekunnioituksen vuoksi on kumminkin aina parempi myöntää tosiasiat, ja jättää mies, jolle tosiasiassa olikin vain pelkkä pano. Kaikki muu on omissa korvienvälissä, pelkkää hyväuskoista höperrystä Valitsen totuuden, valitsen feikin : ))
Monilla miehillähän on myös feikkiprofiili. Useimmilla vain huvin vuoksi, ei välttämättä mitenkään pahassa tarkoituksessa. Toiset ymmärtävät tämän leikiksi, täysin.
En missään tapauksessa suosittele jatkamaan suhdetta profiilimieheen, jos ette testaa feikillä ko. yksilön rakkauden syvyyttä : )) Koskeehan se, mutta ei sellaiseen valheeseen kannata jäädä...ei tuleen makaamaan. Elämä kallis, dna halpa.
Tsemppiä neitiseni : ) - oli pompottaa
Ei se auta, että mies ehdottaa profiilien poistamista. Minulla oli mies, joka sanoi omansa poistavan, kun oli kuulemma löytänyt sen, mitä etsi - eli minut. No nyt sitten vonkaa 30-kymppisiltä naisilta s-ä (itse on 41 v.) netissä! Kärähti mokoma, kun vastasi valeprofiiliini. Se mies onkin jo ex.
- NNNNNN
oleN päättänyt kirjoitti:
En edes osaa pitää ko asiaa syntinä, hih. Sodassa ja rakkaudessa....kuten sanonta kuuluu. Sitäpaitsi on todella mielialaa raastavaa epäillä, parempi on tietää kuin elää epäselvyydessä. Oman itsekunnioituksen vuoksi on kumminkin aina parempi myöntää tosiasiat, ja jättää mies, jolle tosiasiassa olikin vain pelkkä pano. Kaikki muu on omissa korvienvälissä, pelkkää hyväuskoista höperrystä Valitsen totuuden, valitsen feikin : ))
Monilla miehillähän on myös feikkiprofiili. Useimmilla vain huvin vuoksi, ei välttämättä mitenkään pahassa tarkoituksessa. Toiset ymmärtävät tämän leikiksi, täysin.
En missään tapauksessa suosittele jatkamaan suhdetta profiilimieheen, jos ette testaa feikillä ko. yksilön rakkauden syvyyttä : )) Koskeehan se, mutta ei sellaiseen valheeseen kannata jäädä...ei tuleen makaamaan. Elämä kallis, dna halpa.
Tsemppiä neitiseni : )Nimittäin paljastitte naisten salaisen aseen:feikkauksen.Se on ainoa keino saada jonkinlainen selvyys valehtelevista nettimiehistä,jotka pyörittelevät montaa naista samaan aikaan.Niin metsä vastaaa...:)
- Nainen..
oli pompottaa kirjoitti:
Ei se auta, että mies ehdottaa profiilien poistamista. Minulla oli mies, joka sanoi omansa poistavan, kun oli kuulemma löytänyt sen, mitä etsi - eli minut. No nyt sitten vonkaa 30-kymppisiltä naisilta s-ä (itse on 41 v.) netissä! Kärähti mokoma, kun vastasi valeprofiiliini. Se mies onkin jo ex.
Uteliaisuutani kysyisin nikkiä, jolla kyseinen 41v. mies esiintyy!? Tai jos sitä et voi pistää, niin ainakin kaupunki kiitos.. =)
Erääseen 41-vuotiaaseen mieheen ihastunut. - parempaa onnea
Nainen.. kirjoitti:
Uteliaisuutani kysyisin nikkiä, jolla kyseinen 41v. mies esiintyy!? Tai jos sitä et voi pistää, niin ainakin kaupunki kiitos.. =)
Erääseen 41-vuotiaaseen mieheen ihastunut.Sepä se, olisipa minuakin aikoinaan joku varoittanut. Ihanalta mieheltä tuntui heti ja suhdekin siitä syntyi nopeasti. Mutta en tiedä onko minulla oikeutta ketään täällä mustamaalata, ehkä minä en vain (eikä ne muutakaan edelliset) ollut se oikea. Tämä mies vaihtaa aina säännöllisesti nimimerkkiä. Sanotaan näin, ettei ainakaan isolta paikkakunnalta, ei Etelä- eikä Keski-Suomesta...jos se selvensi sinua yhtään. Lyhyt nikki...
- ..ja rakkaudessa
NNNNNN kirjoitti:
Nimittäin paljastitte naisten salaisen aseen:feikkauksen.Se on ainoa keino saada jonkinlainen selvyys valehtelevista nettimiehistä,jotka pyörittelevät montaa naista samaan aikaan.Niin metsä vastaaa...:)
Ero onkin siinä, mihin sitä toista profiilia tarvitaan. Minä, naisena en käyttänyt profiilia laajentaakseni reviiriäni, vaan miehen käräyttämiseen. Ja heti kun oli mies rysässä, pistin koko profiilin jäähylle. En vastannut (enkä edes avannut) yhteenkään muuhun yhteydenottoon, sillä se olisi minusta ollut täysin mautonta aloittaa keskustelu täysin valheellisella pohjalla.
- utelias..
parempaa onnea kirjoitti:
Sepä se, olisipa minuakin aikoinaan joku varoittanut. Ihanalta mieheltä tuntui heti ja suhdekin siitä syntyi nopeasti. Mutta en tiedä onko minulla oikeutta ketään täällä mustamaalata, ehkä minä en vain (eikä ne muutakaan edelliset) ollut se oikea. Tämä mies vaihtaa aina säännöllisesti nimimerkkiä. Sanotaan näin, ettei ainakaan isolta paikkakunnalta, ei Etelä- eikä Keski-Suomesta...jos se selvensi sinua yhtään. Lyhyt nikki...
No en ehkä itsekkään kenenkään nikkiä välttämät tänne laittais. Riippuu tietty tapauksesta.En tiedä selvensikö, koska tämäkään ei ole noilta alueilta mutta nikki ei kyllä ole mikään lyhyt.
No kait sen jossain vaihees sitte huomais mis mennään. Kaikki vaikuttaa ihan hyvältä mut koskaan ei tiedä.
Olis kyllä erittäin hyvä tuuri jos täst tulis jotain enemmän, koska hän on ensinmäinen ja ainoa jonka tätä kautta tavannut. - mustavalkoistakaan
utelias.. kirjoitti:
No en ehkä itsekkään kenenkään nikkiä välttämät tänne laittais. Riippuu tietty tapauksesta.En tiedä selvensikö, koska tämäkään ei ole noilta alueilta mutta nikki ei kyllä ole mikään lyhyt.
No kait sen jossain vaihees sitte huomais mis mennään. Kaikki vaikuttaa ihan hyvältä mut koskaan ei tiedä.
Olis kyllä erittäin hyvä tuuri jos täst tulis jotain enemmän, koska hän on ensinmäinen ja ainoa jonka tätä kautta tavannut.Hieno juttu, ettei sattunut sama tapaus sulle! Turhaa on hermoilla tällaisia tapauksia etukäteen, ajan kanssa kaikki selviää.
Sekin on tosi, että yksinkertaisesti joskus vain on kyse siitä, millaiset arvot, esim. sitoutumisesta ja ajankäytöstä kullakin ihmisellä on. Jos arvot eivät kohtaa, suhteesta tulee vaikea ja ennen pitää se kuolee omaan mahdottomuuteensa. Tärkeää onkin näin tiedostaa ne omat tärkeät arvot ja pitää niistä kiinni. Muuten huomaa, että joutuu koko ajan luopumaan omasta itsestään.
Jos haluaa itselleen pysyvämpää ihmissuhdetta, kannattaa yrittää ajatella järjelläkin asioita ja antaa aikaa suhteen kehittymiseen. Nettisuhteissa on tärkeää tavata kuitenkin melko pian, sillä silloin tutustuu vasta oikeaan ihmiseen.
Ja ennen kaikkea, luottaa omaan ihmistuntemukseen, sillä se ei yleensä petä.
Edelleenkin toivotan sinulle onnea! Eihän sitä koskaan tiedä...:) - oleN päättänyt
..ja rakkaudessa kirjoitti:
Ero onkin siinä, mihin sitä toista profiilia tarvitaan. Minä, naisena en käyttänyt profiilia laajentaakseni reviiriäni, vaan miehen käräyttämiseen. Ja heti kun oli mies rysässä, pistin koko profiilin jäähylle. En vastannut (enkä edes avannut) yhteenkään muuhun yhteydenottoon, sillä se olisi minusta ollut täysin mautonta aloittaa keskustelu täysin valheellisella pohjalla.
Olet aivan oikeassa. Näin minäkin olen tehnyt. Käytin valeprofiilia aina vain tietyn "tapauksen" tarkistamiseen. Mitään yhteyksiä en sillä nikillä keneenkään muuhun ottanut. Pakko kumminkin tunnustaa, että kyllähän sitä postia niinkin hemaiselvalle typylle : ) tuli kasapäin. Hieman p.mäiset fiiliksethän jo siitä tuli.
- valeprofiilin
kautta? Et voi olla niin tyhmä... Tilaisuus tekee varkaan.
- ei ei
ei miehet poista KOSKAAN profiiliaan,turha luulo,kun täältä saa aina uutta ja uutta.Minä en usko poistoihin,ne tekee uuden eri nimellä,jos poistavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu752372Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148