miehet, mielipiteitä

luomut vai leikkaus?

Ongelmani on seuraavanlainen. minulla on pienet rinnat (pieni b75)muuten olen ihan normaalipainoinen enkä mikään tikku mutten myöskään pullukka. Olen ollut joskus tyytyväinen itseeni mutta miesystävieni ansiosta tunnen itseni täysin laudaksi. miksi törmään miehiin jotka sanovat rakastavansa pieniä rintoja mutta kuolaavat isojen perään? Olen suunnitellut hankkivani silikonirinnat, haluaisin saada rehellisiä mielipiteitä siitä kannattaako nämä hommata vai opetella rakastamaan itseään sellaisena kuin olen. onko kukaan mies rehellisesti sitä mieltä ettei halua naiselle isoja rintoja. aika sekavaa mutta toivottavasti saitte ongelmasta selvää. kiitos asiallisista vastauksista.

17

1854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en menisi

ottamaan silikoneja, enkä mitään muutakaan. Jos en kelpaa omana itsenäni, saa olla ilman minua.

• dayum

En minä ainakaan perusta isoista rinnoista, en saa niistä mitään kiksejä. Ei minulla ole mitään niitä vastaankaan, mutten kuitenkaan koe isoja rintoja mitenkään erityisen kiihottavina. Jos tulee paketin mukana, niin sitten tulee :)

Eikä varmaankaan kannata miehen / miesten takia hommata silikoneja. Puhun ns. normaalista tilanteesta, onhan olemassa joitakin sairauksia jne. Mutta siis "normaalisti" ei ehkä kuitenkaan kannata hommata. Eikös se b-kuppi(kin) ole ihan semmonen passeli ;)

• janette

...on 80A-kupin rinnat. Ei suuret, mutta kauniin kiinteät, pystyt ja pyöreät. Ja kyllä miehet on ainakin tähän asti tykänneet, enemmän kuin veltommista suurista rinnoista tai silikonipallukoista :D

• dayum
        janette kirjoitti:

...on 80A-kupin rinnat. Ei suuret, mutta kauniin kiinteät, pystyt ja pyöreät. Ja kyllä miehet on ainakin tähän asti tykänneet, enemmän kuin veltommista suurista rinnoista tai silikonipallukoista :D

Terveen naisen puhetta :)

• alkup.
        janette kirjoitti:

Ihanaa kuulla tällaista toiselta pienirintaiselta. :) kun vaan oppisi ettei välitä miehen katseista kun se katsoo ja kehuu isorintaista naista. vientiä on aina riittänyt ja nytkin kun on varattu niin olisi vientiä muualla. vanhat arvet edellisestä suhteesta painaa kai vieläkin ja siksi olo niin apeana.

• vilperi

luomu kivemman tuontuinen ku on kädellä testannut. ajattele nyt, tunget jotain saamarin tyynyjä kroppaasi ja et voi olla ikinä varma milloin ne posahtaa...ei helvetti, valitse mieluummin terveys. seksikkyys ei ole rintojen koosta kiinni, käytännöllisyys on seksikästä.

ps. halvemmaksi tule vaihtaa äijää =)

• kuntoon!

Rintasi ovat juuri sopivat ja täydelliset! Itse ainakin pidän pienemmistä rinnoista. Vuodesta toiseen ne vain jaksavat olla yhtä iloisen ja terhakan oloisia eikä maanvetovoima pakota niitä kohti polvia :)

Jos vastaan tulee reilulla rintavarustuksella "siunattu" nainen, niin lähinnä kiinnitän huomiota siihen, missä kohtaa nuo rinnat ovat jo menossa... shame on me.

Pusuja ja haleja juuri sinulle sellaisena kuin nyt olet ja unohda saman tien kaikki ajatukset silikoneista - vaihda ennemmin miestä. Ai niin, itse olen 32v mies.

• kokoisia

En jaottelisi rintojen kauneutta/kiihottavuutta tms. koon mukaan. Kauniit rinnat on kauniit koosta riippumatta. Jos kysyt vaihtoehtojen 1) silikonit vai 2) itsensä hyväksyminen, sanoisin ehdottomasti 2. Asenne omaa itseään kohtaan näkyy ulospäin ja vaikuttaa siihen millaisena toiset näkevät sinut.

• nuori mies

No mä ainakin suosin luomutuotteita...

• hossi

naiset ny perkule et luomua eivät mitkään värkätyt kumpareet voita ! Silikonit ovat rumat ja luonnottoman näköiset eivätkä edes tunnu hyvälle. Ihan kuin pitelis kädessä kahta ilmapalloa :)

• rintoihisi

Älä ihmeessä suurenna, sillä b-kuppihan on juuri passeli! Itselläni oli sellaiset nuorempana ja minusta ne olivat juuri sopivat, kiinteät ja todella kauniin pyöreät. Ja löytyi ihania pitsiliiviunelmia toisin kuin nyt.

Kahden lapsen jälkeen D-kuppiin kasvaneena olen ruvennut harkitsemaan pienennysleikkausta tosissani, vaikka rinnat ei roikukaan. Miesten tissifiksaatiot ärsyttää. Ei ole kivaa kun puhutaan ja katse roikkuu leuan alapuolella, kun ne suuret rinnat jaksaa kummasti kiinnostaa. Eipä sitä itse tule tuonne haaroväliin tuijoteltua, pitäisiköhän alkaa...

• hossi
        rintoihisi kirjoitti:

Älä ihmeessä suurenna, sillä b-kuppihan on juuri passeli! Itselläni oli sellaiset nuorempana ja minusta ne olivat juuri sopivat, kiinteät ja todella kauniin pyöreät. Ja löytyi ihania pitsiliiviunelmia toisin kuin nyt.

Kahden lapsen jälkeen D-kuppiin kasvaneena olen ruvennut harkitsemaan pienennysleikkausta tosissani, vaikka rinnat ei roikukaan. Miesten tissifiksaatiot ärsyttää. Ei ole kivaa kun puhutaan ja katse roikkuu leuan alapuolella, kun ne suuret rinnat jaksaa kummasti kiinnostaa. Eipä sitä itse tule tuonne haaroväliin tuijoteltua, pitäisiköhän alkaa...

mut minä olen kyllä omiini ihan tyytyväinen eikä niiden kyllä tarvi olla yhtään suuremmat ;)

• mies.....

ei kannata laittaa. mun mielestä pienemmät on kauniimmat. taitaa tulla se isoista tykkääminen siitä että muodot erottuu paremmin ku on paita päällä, mutta kyllä se nii on että paljaana pienet ja kiinteet on jees

• Yksi mies/poika lisää

Oma mielipiteeni on että luonnolliset ovat näteimmät koosta riippumatta. Silikonit ovat luonnottoman näköisiä elottomia palloja.

Sitäpaitsi nykyisissä pysyminen olisi terveellisempi vaihtoehto niin sinulle, kuin mahdollisille imetettäville vauvoillekin, jos olen oikein ymmärtänyt.

Jos ei miehelle kelpaa, heitä hänet pihalle, menkööt netistä katsomaan silikoneja ja botox-naamoja jos moisista jotain tyydytystä saa.

• ensin

Oma pää kuntoon ensin. Ei ole hyvin asiat jos on menossa leikkauksiin toista miellyttääkseen. Onko se mies edes arvoisesi jos et kelpaa hänelle sellaisena kuin olet?! Ei ole.
      Herran tähden sentään...jotkut tarvii psykiatria enemmin kuin plastiikkakirurgia. Ja monet plas.kirurgithan ovatkin ehdottomassa monille ihmisille sielunhoitoa enemmin kuin veistä, sillä veitsellä ei sielun haavoja korjata.

• Heebo

Oletetaan pahinta, että ne kaikki miesystävät ovat oikeasti pitäneetkin enemmän isorintaisista vaikka ovat toisin väittäneet.

No, ovatko ne miesystävät sitten olleet fyysisessä mielessä moitteettomia: klassinen V-vartalo, ei läskimahaa, kohtuullisesti lihaksikas, hyvä ryhti. Entä onko "varustus" ollut aina riittävä, ts. vähintään keskikokoinen ?

• pikku.nainen

naisilta taas kysyttykään, niin vastaan silti.

Älä hyvä nainen mene laittamaan silikoneja! Parin vuodet päästä arvet kovettuvat proteesien ympärille ja elämä voi olla yhtä tuskaa vain.

Loppujen lopuksi kyse on vain siitä, miten pienet tissisi kannat. Sitäpaitsi B-kuppihan on jo kunnon kourallinen!

Panosta mieluummin muihin asioihin, että saat lisää itseluottamusta. Silikoneista ei ole siihen apua!

T: 70/75 A

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2627
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2343
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe