ei ole pojistakaan miehiksi, päänuppia heikottaa ja pahasti.
Lökäpöksytkin pettää,
10
867
Vastaukset
- Nimimerkki-Erkki
Montakos olympia pronssia sulla on kaapissas läski?
- Kalu
on kaksi, sinä lökäpöksy-ruohonpössyttelijä.
- Straight
Kalu kirjoitti:
on kaksi, sinä lökäpöksy-ruohonpössyttelijä.
Mulla onkin kultaa! Harjavallan nuoriso-olympialaisista vielä kaiken lisäksi. Se on sen verran arvostettu kisa, ettei sitä edes kovin moni tiedä.
*tsoukki* - Kalu
Straight kirjoitti:
Mulla onkin kultaa! Harjavallan nuoriso-olympialaisista vielä kaiken lisäksi. Se on sen verran arvostettu kisa, ettei sitä edes kovin moni tiedä.
*tsoukki*mulla ne on vain hopeeta mut on se paremmin kuin joku Torinon pronssi!
- Nimimerkki-Erkki
Kalu kirjoitti:
mulla ne on vain hopeeta mut on se paremmin kuin joku Torinon pronssi!
Ja äsken ne oli pronsseja. Tajuatko edes lukemaasi? Kirjoitat että 2 pronssia on ja yhtäkkiä ne onkin hopeaisia.
- Kalu
Nimimerkki-Erkki kirjoitti:
Ja äsken ne oli pronsseja. Tajuatko edes lukemaasi? Kirjoitat että 2 pronssia on ja yhtäkkiä ne onkin hopeaisia.
sori vaan, kävin tsekkaamassa ja hopeisia ne todellakin on :) niin ja pari hopeista lusikkaa, sellaisia ei saa Torinosta.
- eo6eo57o57o
huolimatta hieman ylimainostettua porukkaa tuo suomenjoukkue. Ihmeen vaisuja ja ponnettoman tuntuisia hyppyjä autillakin.
Nähtiinpä taas kerran missä maaassa ne teräshermot asuu.- minsku
ok, oliha nuo suomalaisten sijoitukset pieniä pettymyksiä, mutta ei pojat yhtää ylimainostettuja oo. Tää on kuitenki niille vaan yks kisa vuodessa, joka olis tietty ollu hieno voittaa, mut ei tää ens viikolla missään tunnu. Pojat on alansa huipulla jokainen, eikä tää kisa todellakaa niide taitoja näyttäny. Ja tietty pojilla saatto hermotkin pettää odotusten alla, mutta kyllä sanoisin, että Antti Autti on tällä hetkellä Shaun Whiten ohella kuumin nimi snoukkamaailmassa. Mutta tämähän on tietenki vaan mun mielipide, joten ei kannata turhan vakavasti ottaa :)
- Sossu12
minsku kirjoitti:
ok, oliha nuo suomalaisten sijoitukset pieniä pettymyksiä, mutta ei pojat yhtää ylimainostettuja oo. Tää on kuitenki niille vaan yks kisa vuodessa, joka olis tietty ollu hieno voittaa, mut ei tää ens viikolla missään tunnu. Pojat on alansa huipulla jokainen, eikä tää kisa todellakaa niide taitoja näyttäny. Ja tietty pojilla saatto hermotkin pettää odotusten alla, mutta kyllä sanoisin, että Antti Autti on tällä hetkellä Shaun Whiten ohella kuumin nimi snoukkamaailmassa. Mutta tämähän on tietenki vaan mun mielipide, joten ei kannata turhan vakavasti ottaa :)
Sinäpä sen sanoit, ettei olympialaisia enään oteta vakavasti.
- on enää
minsku kirjoitti:
sanoa, tiedetään jo h mannisesta. Mitä on olla PARAS suurimmassa kisassa mitä on vai joskus sillointällöin jossain öööö kisoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697