Apua!Haluan vain hellyyttä ja pussailua!en muuta vaadi sinä nainen!Olen 34 vuotias liikuntaa harrastava raitis mies.Onko muita yksinäisiä naisia Suomessa?
muita yksinäisiä?
7
1137
Vastaukset
- yksinäinennainen34
Löytyy niitä muitakin yksinäisiä. Itsellä myös kamalan ikävä toisen ihmisen läheisyyttä :(
Kaikista ikävämpiä nämä viikonloput. Ei kivaa. - hossi
ihmisiä on maa väärällään ja ei auta kuin tyytyä osaansa sekä odottaa maltillisesti sitä jackpottia josko johonkin ihmiseen törmäisi.
Säälittelemällä ja omaan yksinäisyyttään valittelemalla asia ei ainakaan siitä paremmaksi muutu !
Itsekin sinkku olen ja joskus yksinäisyys painaa mutta mitä sitten kyllä se joskus päiväkin risukasaan paistaa mut jos ei niin annetaan palaa ja nautitaan elämästä :)- Optimisti
oot...kai nyt ihminen saa valittaa aiheesta ja olla surkea. Ei sitä aina jaksa olla tekopirteä, tekoreipas, teko-optimisti. Mä en ainakaan tykkää ylioptimistista, ylireippaista hymyä väkisin vääntävistä teeskentelijöistä. Olkaa vaan reilusti surkeita, kun siltä tuntuu. Aitous rules!
- hossi
Optimisti kirjoitti:
oot...kai nyt ihminen saa valittaa aiheesta ja olla surkea. Ei sitä aina jaksa olla tekopirteä, tekoreipas, teko-optimisti. Mä en ainakaan tykkää ylioptimistista, ylireippaista hymyä väkisin vääntävistä teeskentelijöistä. Olkaa vaan reilusti surkeita, kun siltä tuntuu. Aitous rules!
Dallatkoon Dyylillään ;)
Ei kaikki positiivisesti ajattelevat ihmiset ole mitään tekopirteitä yksilöitä vaan voihan sitä elämän monutu ottaa hymyillen vastaan.
Silloin kun hymyilyttää niin hymyillään mut jos ketuttaa niin pärstää venkuralle vaan jos siltä tuntuu.
- kesken
Toki toki. Vaikka ihmisten ilmoilla pyöritään, tulee yksinäisyys seurakseni. Mutta olen tottunut siihen...Ja onhan minulla ihana seuranpitäjä -tytteli, reipas naisenalku, joka kyllä pussaa ja halii. Käydään kuntosalilla, ulkoillaan ja vaan ollaan omissa oloissamme. Meidän elämää. Haaaveilen miehestä, hyvästä miehestä, ja ehkä vielä joskus jossain törmäämme.. Toivoa ei saa menettää.
- minäkinn
Kaikki kaipaavat hellyyttä, mutta vaikea sitä on saada.
- Älä yleistä
Kaikki ei kaipaa hellyyttä ainakaan ihmiseltä, eikä kaikki ole yksinäisiä vaikka yksin olisivatkin. Älä yleistä - on meitä erilaisiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218