Ystävyys on hieno asia, mutta joskus ajatuskin siitä tuntuu sietämättömältä.
Olin kiinnostunut eräästä naisesta romanttisen rakkauden kannalta ja tämä vielä rohkaisi toiveitani järjestämällä meille kahdenkeskistä aikaa. Sitten kun kerron tunteistani, saankin kuulla olevani vain ystävä, vaikkakin yksi läheisimmistä. Enpä ollut kuitenkan niin läheinen ystävä, että nainen olisi aikaisemmin voinut kertoa seurustelevansa toisen miehen kanssa.
Tästä on jo monta kuukautta aikaa, mutta vieläkään en ole päässyt tapahtuman yli. Kaikki yhteydenpito loppui, koska minä en kestänyt ajatusta, että olinkin ystävä-tikkailla rakkaus-tikkaiden (-> www.laddertheory.com) asemasta. Nainen toivoi ystävyyttäni, mutta minua se kiduttaisi jopa enemmän kuin tämä loputon yksinäisyys.
Masennus on saanut seurakseen ahdistuksen. Aurinkoiset pakkaspäivät, tähtikirkaat yöt ja alkava lintujen laulu häiritsevät minua, kun ajattelen kenen seurassa entinen ihastukseni niistä nauttii. Televisiota en voi katsoa kun siellä on romanttisia kohtauksia, koska ajattelen vain, että tekevätköhän hekin juuri nyt "sitä".
Näissä tunnelmissa kohti ystävänpäivää ja psykiatrista hoitoa.
Rakkauden raatelema ystävyys
3
1138
Vastaukset
- MiracleMike
vielä, vaan pidä kiinni romanttisesta ystävyydestä kynsin hampain. Eihän se mitään kiduta, päinvastoin sehän on parempaa vaan ja rakkaus pääsee syvemmälle jos vähän sattuukin. Ajat voivat muuttua. Hyvää jatkoa, kerro terveisiä ja lähetä sille ystävänpäiväkortti maililla. Huolehdi hyvin kaveristasi et ole vielä hävinnyt mitään ellet tahallaan antanut periksi. Mahtoiko se siinä tapauksessa sitten tosi ystävä ollakaan saatikka rakas.
- asdasda
Ihan tervettä ettet mennyt teeskentelemään ystävyyttä, antaa naisen mennä menojaan kun siitä ei muuhun ole kuin teennäiseen ystävyyteen, joka kuitenkin olisi sulle yhtä tuskaa.
On niitä ihan mukaviakin naisia maailmassa. Yritä pitää silmät auki pettymyksistä huolimatta. - E.f.E
"" Harjoitus tekee mestarin Susta,
luovuta älä,
vaikk mieli ois musta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679