Mä oon sitä mieltä,että ne miehet,jotka pettää vaimoaan avioliitossa,eivät välttämättä toimi väärin.Jos vaimo esimerkiksi ei panosta enää itseensä,on alkanut lihoa,ei ole kiinnostunut seksistä,eikä muutenkaan samalla aaltopituudella miehensä kanssa.Ymmärrän täysin niitä miehiä, jotka hakevat seksiseuraa himokkaista naisista,ja keskustelukumppania jos vaimo ei kuuntele/ymmärrä.
Mun mies himoitsee mua,koska olen aina viimeisen päälle laitettu/kuntoilen ja pidän itsestäni huolta.Meikkaan,ostan alusasuja,käyn seksikaupassa ostamassa leluja yhteiseen käyttöön!
En usko et mieheni pettäisi,koska olen sitä mistä monet miehet haaveilee,miks siis vaihtaa?
Viestini tarkoitus onkin suunnattu teille petetyille naisille,katsokaa peiliin,ja tehkää jotain mistä miehenne voisi uudelleen syttyä/kiinnostua.....
mieheni ei petä,eikä jätä...
18
2933
Vastaukset
- humanisti
Aamen. Olen ollut jo vuosia aviomieheni uskollinen, ystävällinen ja paidat silittävä vaimo. Pystyäkseni rakastamaan miestäni minun on huolehdittava kuitenkin myös itsestäni.
Kunnioitan miestäni niin paljon, että haluan pysyä hoikkana, hoitaa ihoani ja hiuksiani sekä pukeutua siististi ja näyttävästi. Ja tuohon pystyäkseen ihmisen ei tarvitse tehdä älyttömiä uhrauksia: Aina ei tarvitse olla meikeissä ja hiuslakoissa, kunhan ulkonäön peruselementit ovat kunnossa.
Kun tiedän, että vaatteideni alla on seksikkäät alusvaatteet, selkä ei ole finnejä täynnä, sääret eivät ole suonikohjuilla eikä hiuksia ole pesty Pirkka-saippualla, innostun seksistä aivan eri tavalla. Ja aivan samoin odotan myös mieheltäni, ettei hän liho syöttöporsaaksi tai piereskele sohvalla reikäisissä kalsareissa.
Totta kai maailmassa petetään myös kauniita naisia, ja on miehiä, jotka pettävät, vaikka olisivat naimisissa Maailman Kuningattaren kanssa. Mutta jos itsensä päästää läsähtämään ja lösähtämään, niin ei ole ihme, jos itsestään huolehtiva puoliso kyllästyy ja ilmentää sitä joskus epäsuotuisillakin tavoilla. Eräs jätetty ystäväni (4-kymppinen nainen) totesi, että olisipa pitänyt silloin vielä "onnellisina ja varmoina" vuosina huolehtia painostaan ja vaatteistaan. - Erkki
Joskus on tullut käytyä työmatkoilla muidenkin kuin vaimon sängyssä. Kaverit pitävät vaimoa hyvin säilyneenä, mutta vaihtelu virkistää. Joskus on kiva panna vähän rintavampaa ja pyllykkää. Kotona on kaikki välillä niin saatanan täydellistä ja ulospäin kiiltävää, että edes salassa on mukava elää ei niin täydellistä elämää.
- eikä halukkuus sitä estä
Niinhän sitä tyhmempi luulisi... Minäkin olin oikeasti hemaiseva, mieheni kavereiden himoitsema seksipommi, mutta niinpä vain mieheni meni vieraisiin. Ja muuten aika lailla lihavan leidin kanssakin vielä. Niin, että en nyt kuitenkaan ihan satavarma tuosta asiasta sinuna olisi.
- Yli 40 vee
Sekä sinun että Erkin kommentit kertovat karua totuutta: miehet haluavat reitevämpää, rehevämpää, tissikkäämpää ja pyllyvämpää.
Minkäs teet? En mitään, olen jo sellainen eikä miehistä ole ikinä ollut pulaa.
Opetus? Sinun ei tarvitse olla langanlaiha, kunhan olet nätti ja huolehdit itsestäsi. - pahakala
Hei mieti jotain Hugh Grantia? Meni ja osti suuseksiä autossa mustalta prostituoidulta, kun olisi kotona saanut Elizabeth Hurleyltä.
Eli ei se, että on yksi maailman kauneimpia naisia, ole mikään tae sille että mies olisi uskollinen!
On totta, että vaihtelu virkistää.
Jos nainen on neuroottisen vimpan päälle laitettu, alkaa se pidemmän päälle nyppiä. Alkaa tehdä mieli sitä raikasta konstailematonta naapurin tyttöä.
Edellisellä rakkaallani erittäin hyvä vartalo. Hänen rintansa olivat kuin 17-kesäisellä teinitytöllä, vaikka hän olikin kaksi lasta imettänyt. Muutenkaan ei ollut raskauksista jälkiä jäänyt... Itse asiassa tiukin nainen, kenen kanssa olen koskaan ollut. Peffa oli aivan järkyttävän napakka. Kuitenkaan en ollut tyytyväinen. Olin niin kyllästynyt jatkuvaan omasta ulkonäöstä huolehtimiseen ja hermoiluun, ja siihen että minun olisi pitänyt alvariinsa olla kehumassa, että joskust tuntui siltä, että kohta minä oksennan kyllästymisestä.
Nykyinen naiseni ei ole ollenkaan yhtä kaunis. Hänellä on suonikohjuja ja vähän velttoa siellä ja täällä, eikä hän jaksa tehdä jotain tiettyä, mutta siltikin seksi hänen kanssaan on monta kertaa parempaa kuin edellisen barbien.
Että älä vaan tuudittaudu siihen että asemasi olisi mitenkään turvattu.
Aivot. Se tärkein sukupuolielin.
- ...
Juurihan sitä on saatu lukea juorulehdistä, kuinka Bon Jovi -yhtyeen kitaristi Richie Sambora olisi muka pettänyt vaimoaan, ja Richie on sentään naimisissa Heather Locklearin kanssa. Mimmi on yli 40v ja näyttää edelleen alle kolmekymppiseltä, on hoikka kuin pajunvitsa ja ainakin mun mielestä todella kaunis myös kasvoiltaan.
Vaikka kaikki julkkisjuorut eivät totta olisikaan, on silti aivan selvää, että pelkkä kaunis ulkokuori hoikkine kiinteine vartaloineen, seksikkäine alusvaatteineen ja muutenkin huoliteltuine olemuksineen ei ole mikään tae sille, että oma mies ei juoksisi vieraissa.- Upea, kiltti petetty
Ihan naurettavaa lukea, että joku kuvittelee, että mies ei petä, kun pitää itsestään huolta ja meikkaa ja ostaa seksileluja ja alusvaatteita... Miehet jotka pettää pettää ja miehet jotka eivät petä eivät petä. En olisi niin varma todellakaan. Monet miehet, joilla upeat vaimot tai kumppanit etsivät vaihtelua ja seikkailua. Niinkuin monet naisetkin, joilla upeat miehet. Ja kun ei kerro ei valehtele. Eikö vaan. Ei siinä sen kummempaa.
- ?????????
Sanoisin ettei se ulkonäkö kyllä mitään merkitse eikä paljon mikään muukaan kun miehen aivot valahtaa muniin niin ihan sama onko muotoja ja ulkonäköä vai ei.Muuta ei ole mielessä kun yksi suolenpätkä.Että se siitä!Sitten vaan mietitään että kuinkas tässä näin kävi!
- ---------------------------...
Siis tota noin, eihän kaikki miehet tykkää just samannäköisestä naisesta... Varsinkaan, jos on noin idiootti... Siltä ainakin kuulostaa, järjenköyhältä.
- aaaa
Vaiken olekaan sinun kohderyhmääsi niin enpä oikein tiedä väittämästäsi. Esimerkiksi tiedän erään naisen joka on todella kaunis ja vieläkin parempi persoona. Silti häntä petettiin.
Totta, että kiinnostuksen ylläpitäminen auttaa ehkäisemään pettämistä, mutta ei se mikään tae ole. Eikä tuollainen epätoivoinen miellyttäminen pettämisen pelossa ole kauhean mukava tapa elää, ei ne seksilelut loputtomiin auta. Ehkä itsellä on hieman kyyninen näkemys asiaan sillä ollessani suhteessa varatun miehen kanssa alkoi silmät avautumaan sille kuinka paljon oikeastaan ihmiset pettää. Nykyään en kuvittele, että mieheni ei ikinä tulisi pettämään vaan toivon niin. Kun ei sitä kristallipalloa kuitenkaan ole eikä toisen ajatuksia pysty lukemaan.
Lisäksi en näe tuota kelpuutettavana syynä pettämiseen. Siihen kyllä, että jättäisi ja ottaisi uuden. Mutta en valehteluun. - :)))))
No se että puoliso ei enää ole yhtä kaunis kuin ennen ei todellakaan oikeuta pettämiseen. MIKÄÄN ei oikeuta pettämiseen. Jos toinen ei mielytä jollain lailla niin silloin on vaan oltava rehellinen ja erottava ja kerrotava syy....
- pettää??
Sellaisia jotka kirjoittelevat tällaisä typeryyksiä HÖH
- lissu
lisäksi vielä omahyväisiä. SAA!
- Oma ajattelu kunniaan
En tiedä epätoivoisempaa esitystä näillä keskustelupalstoilla kuin kertoa TOISEN haluista ja tekemisistä. Kerrot toisen käden tietoa miehesi pettämättömyydestä. Ensiksi et ole miehesi ajatusten lukija ja toiseksi et voi tietää sadan prosentin varmuudella kuin omista tekemisistäsi. Jos joku mies kertoisi täällä, että en petä vaimoani, koska vaimoni on timmissä kunnossa ja keksii koko ajan uusia juttuja seksiin, niin se kuulostaa uskottavalta.
Jos sinulla ei ole muuta kirjoittamista kuin kertoa miehesi oletetuista tekemisistä tai oletetuista ajatuksista, niin keskity vain lukemaan muiden ajatuksia. Opit ehkä jossain vaiheessa ajattelemaan ihan itsekin.
Minä en arvaile katsomalla peiliin, mitä mieheni mahdollisesti minusta haluaa. Kysyn häneltä ihan suoraan ja jos emme ole jostain asiasta samaa mieltä, minä en ole ainoa perheessäni, jonka täytyy toista miellyttää. Ja totta, mieheni petti minua vuosia sitten. Enkä vanno hänen pettämättömyytensä nimeen, koska pettämisen käsittelyssä opin ainakin yhden asian: turha laskea elämäänsä toisen varaan. Voin olla satavarma vain omista tekemisistäni, haluistani jne. - lipidou
Vaikka kuinka luulet ja olet varma niin mieti kun miehesi jossain on yksin. Tuon tarinan olen sadoilta miehilta ja niin naisiltakin kuullut mut sitten kun VIERAS tulee kohdalle ja on mahdollisuus ni ei ku menos. Täs maailmassa ei kannata mistään olla varma vaik kuinka hyvälle tuntuu. Yleensä niillä jotka ovat asiasta varmoja, juuri niillä eniten tapahtuu syrjähyppyjä. Se vaan on raaka totuus.
- MariaMagia
Aikamoista muiden naisten aliarvioimista ja naisen esineellistämistä tuo? Jospa ne miehet haluavat sitä henkistä yhteyttäkin ja älyllistä keskusteluseuraa jne..? Oma on asiasi, jos olet ottanut miehesi meillyttämisen elämäntehtäväksesi. Ikävä totuus on vain se, että ei tuo silti sinun liittoasi välttämättä pettämiseltä pelasta. Jos toinen on pettääkseen, hän sitten tekee sen, seisoit sinä päälläsi tai et. Itse asiassa viestistäsi kuulsi läpi, miten paljon todellisuudessa pelkäät, että miehesi pettäisi sinua? Miksi?
- joko jo nyt tai tulevaisuud...
Luulisin, että aika moni petetty voi tunnistaa itsessään yhden ominaisuuden. Se on usko, että minua ei koskaan petetä. Sinulla on vielä itsestäsi melkoisen suuret luulot eli olet suoraan sanottuna omahyväinen, joten veikkaanpa, että olet erittäin todennöinen petetty. Miehesi vain hoitaa juttunsa keskimääräistä paremmin, koska ehkä pelkää sinua.
- sillä erotuksella
että minulla ei ole tuollaisia harhaluuloja mieheni suhteen. Vaikka miehesi himoitseekin sinua, ei se osoita sitä, että hän olisi vain sinulle uskollinen.
Miehille ei riitä,vaikka kotona olisi "trimmattu kampe" ja joka myös on samalla aaltopituudella kanssaan. Tunnen tapauksia, joilla on tod. hyvännäköisiä vaimoja, mutta silti pitää saada vierasta ajoittain. Kaiken lisäksi nämä testaukset ovat huomattavasti ns. tavallisemman näköisiä, että joskus ihan ihmetyttää mikä näitä miehiä vetää puoleensa.
Olen tullut vuosien saatossa huomaamaan, että melkein kaikki miehet haluavat jännitystä ja jopa tämän vuoksi pettävät.
Suosittelen katsomaan miehesi perään. Älä tuudittaudu siihen, että olet niin hyvän näköinen, ettei miehesi siksi sinua petä. Ei se sama torttu aina maistu hyvältä, vaan pitää saada joskus myös jotain uutta. Tämän vuoksi miehesikin voi kyllä pettää, mikäli kohdalle osuu hyvä tilaisuus. Ole tarkkana sinäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1953513Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443037Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132098Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191925