Paljon maksaa ripsien värjäys?

Martina

Eli paljon se siis maksaa?
Kauan toimenpide" kestää? :D
Tuleeko nätti tulos?kannattaako?

6

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on eroja

Hintahaitari on siinä 18-30 e johon kuuluu ripsien ja kulmien kestovärjäys sekä kulmien muotoilu. Aika n. ½ tn. Olen seurannut noita hintoja ja vähän ihmetellyt miksi niissä on niin paljon eroja, joltain kosmetologilta voi saada samaan hintaa 2 kerran käynnin kun jollain toisella maksaa 1 kerta melkein yhtä paljon ja eiköhän ne aika samoja aineita käytä. Itse olen käynyt kosmetologilla joka ottaa 20 e. koko lystistä ja laittaa vielä kevyen silmänaamion. Olen tosi tyytyväinen.

• tulee halvaksi

Ripset ja kulmat voi kestovärjätä myös itse, tulee edulliseksi. Väriaineet maksavat (eri väri ripsiin ja kulmiin ja hapete) alle 20 euroa ja kestävät vuosia.

• Sandra
        tulee halvaksi kirjoitti:

Ripset ja kulmat voi kestovärjätä myös itse, tulee edulliseksi. Väriaineet maksavat (eri väri ripsiin ja kulmiin ja hapete) alle 20 euroa ja kestävät vuosia.

Kannattaa tosiaan laittaa itse. Helppoa, ja saat juuri sellaiset kuin haluat. Öljytöntä silmämeikinpoistoainetta käyttäen saat värjäykset kestämään pidempään. Kannattaa harjoitella :)

• vastausss

Mulla maksoi ripsien värjäys 10e.
      Kuulema pysyy noin kuukauden tuo väri.
      Laitto kesti noin puoli tuntia ja vähän kirveli
      silmiä. Ihan jees.

• Johanna

Lautasaaren Comarissa Ripset ja kulmat yhteishintaan 15€ sisältää kulmien muotoilun. Ei krvelyä!

• myyjä

Satakunnassa maksaa 25€ ripset ja kulmat, kesto noin puol tuntii eikä kirvele, jos kosmetologi osaa hommansa, ripset on noin kuukauden ajan niin ihanat ja kun vähän taivuttelee niitä ite, niin yesss.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      6
      12396
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11163
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5085
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3699
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3544
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3094
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2819
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2318
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      39
      2138
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe