Vaikka ne välillä kivoja onkin... mä elän puutteessa!!! 3 pikapanoa viikossa -AAARRRGHHH- ei riitä mihinkään! Miten sellanen riittää joillekin miehille?
Rakastan kuitenkin tätä miestä enkä haluais suhteen kaatuvan tähän... mutta joskus vaan tuntuu etten kestä enää tätä tilannetta.
Mä en jaksa näitä ainaisia pikapanoja
4
1095
Vastaukset
- Nimetön
Ei taida se sun miehesi tuntea samoin, valitan.Ei se muuten ajattelisi noin itsekkäästi.Meillä ainakin huomioidaan kumpikin toisiamme, vaikkei edes seurustella. Pikapanot jopa tulevat enemmän mun kuin miehen aloitteesta...Tämä mies ottaa kyllä mut haluineni huomioon ja varmistaa, että saa itsensä lisäkseen mutkin tyytyväiseksi.
- ap.
ja otinkin eilen asian puheeksi... mutta ainakin väittää rakastavansa... en sitten tiedä valehteleeko vai mikä on
- miehet
ap. kirjoitti:
ja otinkin eilen asian puheeksi... mutta ainakin väittää rakastavansa... en sitten tiedä valehteleeko vai mikä on
ttaitaaa joskus puhua ihan mitä vaan että saa haluamaansa:(
- Guruissa
viimejaksossa oli samanlainen pariskunta. Sitten naiselle opetettiin käsittelemään miestä sängyssä ja pitämään näppinsä muulloin erossa. Lopuksi he tulivat hyvin onnelliseksi ja tuli lisää kestoa miehelle. Ihan kiva ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710