Päätin kirjoittaa tänne kun aiheelle ei oikein parempaa foorumia löydy. Olen jo vuosia seuraillut sivusta seuraavanlaista näytelmää.. On teini-iästä lähtien yhdessä ollut pariskunta. Mies on työtön, nainen korkeasti koulutettu ja tienaa hyvin. Miehen omat rahat palavat viinaan ja harrastuksiin liittyvään krääsään. Nainen palkasta maksetaan kaikki huushollin juoksevat kulut ja rahoitetaan osin miehen harrastuksiakin. Tämänkin vielä ymmärtäisin mutta se miehen suhtautuminen naisystäväänsä menee yli. Mies piikittelee kokoajan, vähättelee naisen älyä esim kun tämä ei tajua jotain miehelle loogista asiaa. Huoraksi haukkuminen varsinkin kännissä ja ulkomuodon arvostelu on aivan tavallista.Kun tähän lisätään vielä lähes vainoharhaisuutta lähentelevä mustasukkaisuus jokaisesta miespuolisesta henkilöstä on soppa valmis.Nainen on huomiotaherättävän kaunis mutta yhden miehen tyttö. Helpompi olisi vietellä nunna luostarissa kuin hänet. Mies kuittaa vieraitten huomautukset ilkeilystä sen olevan heidän tapansa kommunikoida. Minä nyt ihmettelen sitä mikä tälläisen suhteen pitää kasassa. Voihan olla että heidän seksielämänsä on hienoa mutta kaiken järjen mukaan sen ei pitäisi ihan riittää. Kertokaa mikä tuollaisessa suhteessa saa pysymään? Välillä käy sääliksi fiksua ja kivaa naista. Itse miehenä olisin jo nostanut kytkintä jos kaikesta vaivannäöstä palkaksi saisi vittuilua ja vähättelyä. Itsekkin olen varattu joten asiaan ei liity itsekkäitä päämääriä. Tyttöystäväni ei ole samalla aaltopituudella heidän kanssaan joten käyn heillä yksin. Paljon olen pariskuntia nähnyt mutten mitään tällaista.
Mitä mieltä olette tällaisesta?
8
1579
Vastaukset
- ihmiset nähtävästi
kokevat, että on helpompi elää viha-rakkaus-suhteessa kuin rakkaussuhteessa. Eipä ne pahat sanatkaan niin kauheasti satuta, jos on helpompi elää ihmisen kanssa, jota ei tarvitse päästää lähelleen ja kaikki se ilkeily on toisaalta hyvä syy olla päästämättä tällaista ihmistä lähelleen. En mäkään tajua, mutta vanhempieni liittoa seuraillessa on tullut tällaista pohdittua.
- kultakatriina
Taidan tuntea parin josta puhut, tai ainakin aivan samanlaisen. Tyttö on hyvä ystäväni ja alkaa pikkuhiljaa ajatella että ansaitsee parempaa. En ole koskaan arvostellut poikaa ystävälleni, sillä voihan olla että hänessä on toinen puoli. Olen nähnyt pojasta vain hyvin omistushaluisen ja huonon itsetunnon omaavan puolen, harmillisen usein todella humalassa ja jopa toisia naisia iskemässä vaikka seisoimme ystäväni kanssa melkein vieressä katselemassa. Silloin teki mieli avata sanainen arkkuni mutta ystäväni oli niin särkyneen oloinen etten uskaltanut muuta kuin lohduttaa hiljaisesti. Odottelen tässä että ystäväni saa tarpeeksi rohkeutta ja kun hän päättää lähteä menen auttamaan muutossa. Historia on vain niin pitkä että irrottautumisessa menee aikaa, poika vaistoaa sen ja yrittää sitoa tytön tiukemmin itseensä. Ja minä tottakai olen vaarallista seuraa tytölle, näinhän se menee.
- avaaja
ettei silläkään likalla ollu ollenkaan naispuolisia ystäviä. Meidän jätkien kanssa se on kuin yksi jätkistä joillekkin jutuille hieman nyrpistellen kylläkin. Enkä oo ees kuullut hänen puhuvan muista kuin omista sukulaisistaan,joista mies ei tykkää. En tiedä miten opiskelupaikkakunnalla sitten ollut sosiaalisen elämän laita. En usko että puhumme samasta parista sillä tää kaveri ei muita naisia vilkuile. Todella ikäviä muita luurankoja kyllä löytyy joista nainen autuaan tietämätön. Uskomatonta miten joku ei tajua mitä ympärillä tapahtuu. Itse saan huonon omantunnon jos salaan jotain kullaltani. Ja ne jututkin ovat lähinnä semmoisia että on tullut kaunisteltua miten kännissä on ollut baarissa, koska hänen isänsä juo paljon ei tytär pidä minunkaan juomisestani jota tapahtuu noin kerran kuussa. Siispä kerron myöhemmin itse ettei muilta tartte kuulla miten kännissä se ukko taas oli. Tältä pohjalta tuollainen toisen laajamittainen silmäänkuseminen tuntuu ikävältä katsella sivusta. Itse en voi enkä halua puuttua asioihin koska motiivini asian suhteen saatettaisiin kyseenalaistaa ja se voisi heijastua omaankin suhteeseeni. Siispä tyydyn seuraamaan sirkusta kauempaa.
- tai paljon
Heidän yhdessäolonsa taitaa olla totuttu, huono tapa -vähän kuin nenän kaivaminen.
- Potra Poika
Mitähän jos keskittyisit ihan omiin asioihisi välillä.
- juttu minunkin
kaverilla. rupes seurustelee miehen kans joka paljastui ihan sairaalloisen mustasukkaiseksi.epäili kokoajan tyttöystävän huoraavan, jopa vessapaperi oli hänen mielestää omituisesti niin kaverini oli häntä pettänyt. minun kanssa ei voinut liikkua, sinkku kun olin. tyttöystävä ei saanut pitää vaatteita joita halusi jne.
kerran lähtivät ajelulle mutta tämä mies päätti ajaa jonnekkin mettää ja jättää tän tytön sinne jos ei kerro totuutta, ei ollu mitään kerrottavaa mut jätkä päätti potkasta tytön autosta kuitenki ja ajo pois. tuli kuitenki hetken pääst hakee ja niinku mitää olis tapahtunukkaa. no he saivat lapsenki ja sama paska jatku hakkas tyttöö tän olles raskaana.ihan sairasta.se jätkä joi tosi paljon ja käytti vähä muitakin aineita.eikä tyttö siis tienny niist muist aineista, oli valehdellu kokoajan.kesti päästä irti siitä paskasta,koska joka kerta se lupas parantaa tapas jne jne.- tyhjlöoo
samallaisen tapauksen. Jätkä oli piessy kaks entistä likkaansa.Silti tää mimmi alkoi oleen sen kaa. Jonkin aikaa niillä meni ihan jees kunnes todellinen karva alkoi paljastua. Minä ihmettelen vieläkin millä ilveellä se jätkä sai sen tytön 17-vuotiaana hankkimaan lapsen kanssaan jotta suhde kestäisi kasassa intin ajan. Jätkästä tiedän senkin että libido on kanin luokkaa eli joka päivä pitää saada ja jaksaa vongata. Edelliset suhteet kaatuneet osin tähän. Intistä päästyään kaveri pääsi lyhyen työttömyyden jälkeen töihin ja otti hirveen autolainan. Hienot autot olleet aina tärkeitä tälle miehelle. Ihmeteltiin tätä liikettä pienen lapsen isältä. Sitten selvis että mies antaa 80e kuussa tyttöystävälleen kuussa elämiseen ja muun asumisen kustantaa tyttö. Ja autoon mies oli saanut tytön ylipuhuttua sijoittamaan perintörahansa lupaamalla lopettaa pettämisen. Silkkaa hyväksikäyttöä. Onneksi tää mimmi on jalat maassa tyyppiä ja pitää vähilläkin rahoilla talouden kunnossa. Sitten yksi kummallinen yksityiskohta: Mies pakotti tytön dieetille vaikka tyttö ihan normaalipainoinen ja todellinen kaunotar . Älykkyydestä päänaukominen on arkipäivää, vaikka muitten mielestä ihan fiksu likka. Syyksi haukkumiseen riittää jo sellainenkin ettei kotitöiltään ole ehtinyt siivota autoa. Olemmekin kavereiden kanssa veikkailleet että viimeistään 25-vuotiaana tyttö nostaa kytkintä ,ruman ankanpoikasen katsottua peiliin ja todettuaan kasvaneensa joutseneksi. Minua lähinnä säälittää tuollainen kaltoinkohdeltu tyttörukka.
- on yhden miehen
nainen, se tod.näk. tarkoittaa sitä että se on myös periaatteen nainen. Tämä taas tarkoittaa sitä, että vaikka se nainen olis jo alusta asti tajunnut että mitäänhän tästä ei tule, se pysyy siinä suhteessa siihen asti kunnes ei enää jaksa. Elää. Sitten ehkä lähtee ja vaihtaa kusipäämiehensä elämänsä rakkauteen. Sillai...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1192374Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812035Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699