Tietääkö joku, että saako netistä tilattua joltain turvalliselta sivulta lacosten kenkiä ja vaatteita? Olen yrittänyt etsiä erilaisa sivustoja, mutta monessa niissä pitää olla luottokortti ja se käy ainoaksi maksuvälineeksi, lisäksi luottokortin numero tulee ilmoittaa ja sitä en kyllä suosittele kenellekään.
Olen pienikokoinen ja siks haluaisin ostaa lacosten tuotteita ja erityisesti kenkiä netistä, niitä pieniä kokoja kun tilateen Kämpin lacoste - shoppiinkin vain muutama pari ja usein vain muutama eri malli.
Eli jos jollakin on tietoa, niin kiitos jo etukäteen :)
Lacoste vaatteet ja kengät netistä??
7
19149
Vastaukset
- Smalslak
Yleensa kun ostaa netista, ei oikein muuten voi maksaa kun luottokortilla, ellei sitten ole PayPal-tilia, mika kay useisiin paikkoihin. Yleensa kun tilaa jotain netista, pitaa ottaa se riski, etta luottokortin numero saattaa paatya jonnekin minne ei halua sen paatyvan. Yleensa jos sivun alalaidassa on lukon kuva, se tarkottaa etta sivun tiedot ovat turvattuja, eika niihin paase kukaan muu kasiksi kuin kenen kanssa teet kauppaa juuri silla sivulla
- minä
zoovillage.com kokeile.
- junttersson
minä kirjoitti:
zoovillage.com kokeile.
sama vika.
mut etin lähinnä noita ihan uusia tuotteita, esim liivejä (syksyn merkeissä mennään ;) enkä jaksais raahata persettäni helsinkiin asti huomatakseni et koot on menny tjtn muuta vastaavaa.
tack ska du ha!
- Demo.
Muistaakseni mitään Lacoste kenkiä ja tuotteita ei voi ostaa netistä. jos jossain on niin luulen että piraatti kamaa.. Suosittelen ostaan Andiamosta taikka Lacosteen omasta kaupasta.
- itse ostanut
kyllä lacostea saa myydä
- putiikki
Heinolan ABC-huoltoaseman lähellä on Lacosten outlet-kauppa, jos matka käy sinne suuntaan. Samassa kaupassa Lumenen outlet.
- Lacoste kenkiä
www.brandos.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106