ennen kukkien puhkeamista

jenkkakahva

Onkohan täällä enää yhtään ryhmäläisiä ? vai onko kaikki heittänyt jo takin naulaan ja antanut periksi ? Toivottavasti ette ole ! Itse roikun täällä, ja hitaasti menee painonpudotus eteenpäin. Laskin tuossa, että 16 viikkoa ja sitten on jo kesäkuu ja painoa pitäisi saada pois ainakin 8 kiloa vielä.

9

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yessi

en ole ollut mukana laihdutusryhmässänne mutta vilkasin kuitenkin. Ainakin sun tapauksessas 16vk/8kiloa on aivan mahtava tavoite, ei oo vielä mitään paniikkia vaan aikaa saada kilot pois ihan terveellisilläkin keinoilla :) musta tuntu ihanalle ku itse alotin laihiksen sadannen kerran ensimmäinen päivä tammikuuta ja tavoitteeksi asetin itelleni että 5 kiloa pois 1.6.2006 mennessä.. nyt on helmikuun puoliväli ja viis kiloa on jo poissa :D ensimmäinen kerta elämässäni ku oon oikeesti onnistunut tässä ikuisessa touhussa.. ajattelin vaan nyt sanoa että se kun tuntee ettei oo kiire ni on aika mukavaa laihduttamista.. :D

• ....

Sinulla on mielestäni oikein hyvä tavoite aikaan nähden. Itselläni lähti painonpudotus huimaan vauhtiin kun sain yhden lehtitilauksen mukana askelmittarin. Sitä kun pitää 10000 askelta päivärajana niin kyllä kilot ja sentit varsinkin saa kyytiä, jos siis ruokavalio on laitettu aikaisemmin kuntoon. Yhtäaikaa en suosittele laittamaan sekä liikuntaa että ruokavaliota kuntoon, voi olla liian rankkaa touhua ja sitten jää kesken. Mutta tsemppiä sulle, täytyykin käydä seuraamassa edistymistäsi aina välillä (varsinaisestihan en kuulu tähän ryhmään).

• Jenkkakahva

Olipa kiva saada positiivista palautetta :) kiitos teille tsempeistä !
        Ruokapuoli alkaa olla hallinassa mutta liikuntaa pitäisi lisätä reilusti. askelmittari jököttää tuolla kaapin päällä. Kaks viikkoa tuli pidettyä mittaria, mutta sitten se jäi. Askeleita kertyi päivässä n.5500-7000 mutta mukaan mahtui päiviä jolloin tuli nippa nappa 4000. Lumikengät kaivoin varastosta esille ja ajattelin lähteä ulos reippailemaan ja kävelemään.

• Yessi
        Jenkkakahva kirjoitti:

Olipa kiva saada positiivista palautetta :) kiitos teille tsempeistä !
        Ruokapuoli alkaa olla hallinassa mutta liikuntaa pitäisi lisätä reilusti. askelmittari jököttää tuolla kaapin päällä. Kaks viikkoa tuli pidettyä mittaria, mutta sitten se jäi. Askeleita kertyi päivässä n.5500-7000 mutta mukaan mahtui päiviä jolloin tuli nippa nappa 4000. Lumikengät kaivoin varastosta esille ja ajattelin lähteä ulos reippailemaan ja kävelemään.

itse olis kiva saada 6 kiloa vielä pois :/ jos sen ottais vaikka tavotteeks ennen kesälomaa.. ;)

mulla on aika lailla sama juttu tuo että ruokapuoli on hallinnassa mutta liikuntaa pitäis lisätä reilusti.. mut mä uskon siihen että kohta tulee kevät ja kesä et sit on ehkä enemmän motivaatiota lenkkeillä ulkona ym. tulee pyöräiltyä :)

sen päätin, että kun bussikortista loppuu päivät (tämän viikon aikana luultavasti) ni en osta enää uutta! ;D saa nähä mitähän siitäki tulee.. :)

tsemppii myös sulle!

• iloinenpaprika

Kyllä minä täällä vielä kitkutan ja sitkutan. Kaloreita lasken ja sitä rataa. Riemurinnoin pari viikkoa sitten kehumani karkkipäivä-systeemi niinsanotusti kuseekin hanskaan ja pitäisi kehittää parempi systeemi. Kun yhtenä päivänä viikossa sallin itselleni herkut, ahmin niitä kuin viimeistä päivää. Eikä se ahmiminen jää pelkästään lauantaihin, vaan saatan malttamattomuuksissani aloittaa jo perjantai-iltana ja pahimmassa tapauksessa herkkuja jää jäljelle niin että vetelen jämiä vielä sunnuntainakin.

Ei paljoa auta, jos viikot syön 1200-1500 kaloria, jos vkloppuna ahmin kuin sika. Paino laskee aina pari sataa grammaa viikon loppua kohti, mutta vklopun aikana nousee taas takaisin. -0 tilanne ei riitä, vaan pitää päästä miinukselle, joten joku uusi neuvo nyt eteen.

Ehkä otan herkkuihin saman mentaliteetin kuin viime keväänä: syön niitä vähän silloin kun tulee mieliteko, enkä panttaa himoa ahmimisvimmaksi. Lakupötkö tai pieni suklaapatukka muutaman kerran viikossa menee ilman kalorien ylityksiä ja lopputulos varmasti parempi kuin kerran viikossa 4000 kaloria karkkia. Täytyy hampaita kiristellen alkaa laskemaan kaloreita vkloputkin - no rest for the wicked!

Viime vkloppuna motivaatio nousi huimasti, kun tajusin voivani keretä laihduttaa itseni 70-kiloiseksi kesään mennessä. Voi se olisi mahtavaa! Nyt vaan täytyy alkaa olla rehellinen itselleni: vkloppuahmimiset pilaavat laihdutuksen. Piste. Aiemmin ajattelin että nooh, ei se yksi päivä viikossa mitään tee, mutta viimeiset kolme viikkoa todistavat toista.

Intoa ja jaksamista kaikille!

• Pisara

Ja hidastui taas painonlasku... nyt lähti 250 grmmaa. MUTTA olen vihdoin rikkonut kuuden kympin rajan: paino 59,75! 0,75 välitavoitteeseen :) Voipi olla että mullakin vaikuttaa viikonlopun karkkipussi tohon painoon -tai sitten ei. Mutta hyvä olo kuitenkin ja iloinen tähän astisesta saavutuksesta :D

Zemppaillaan lisää!

• Yessi

miten voi päivässä tulla melkei kilo lisää ja maha olla ku tuhat kilosella, kivi kova ja pullottaa :/

• iloinenpaprika

Kiva kiva, 79,1kg tänään eli lähes sama paino ku viime viikolla : ( Nyt loppu vklopun herkkupäivät. Harmittaa, että olen 3 viikkoa hukannut. Olisin voinut laihtua jo parikin kiloa ilman noita karkkipäiviäni. Olis vaan tehnyt elämän mukavammaksi kerran viikossa unohtaa tämä kärvistely, mutta eipä se onnistukaan. Kaikki tai ei mitään.

• Miisu

En tiedä viittinkö edes kirjoittaa... Olin viime viikon loppu puolella vähän reissaamasta ja siitä lähtien on laihis ollut katkolla.. Matkalla kun tuli syötyä ja varsinkin juotua kaiken näköistä mikä ei ole terveellistä/kevyttä =) Nyt on vaikeuksia saada itseään jälleen niskasta kiinni. Olen nyt ainakin tämän päivän vielä katkolla ja katsotaan miltä huominen näyttää. Pitää alkaa jo tänään luomaan itselleen sitä oikeaa tunnelmaa huomiseksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe