kumarrelkaa ja olkaa kuuliaisia työnantajallenne sillä se on palkannut sinut juuri sinut joka olet sen silmissä vain kiinteä kulu joita on aina liikaa!!
Nöyristelkää......
2
163
Vastaukset
- Tuottavasta työstä nauttiva.
Eihän sellaisella mitään arvoa ole joka sinunkin perheesi elättää.
Kaikki samasta lävestä, eikö?
Mahdollisimman vähän hyvää ja paljon pahaa niille piruille pitää tehdä, vai eikö?
Ei sen menestymisellä mitään väliä ole, luukulta tulee tarvittaessa rahaa. Kuseen vaan !
Sinä olet sentään jotain suurta !
Ihan ajatteleva yksilö. Omalla erikoisella tavallasi. Sinunlaisesi pitävät maan pystyssä ?- BDRA
Firma jossa olen töissä ei elätä vaan se että teen siellä oman osuuteni töistä jotta kokonaisuus pelaa.En ole jotain suurta pituus 182cm,paino 92kg ja leveät hartiat jotka kyllä kestävät mitä tarve vaatii ;) Jokainen suomalainen varmaankin pitää omalta osaltaan suomea pystyssä.Se on hyvä että ajattelutapoja on monenlaisia.Jos haluat nöyristellä työnantajaasi se suotakoon sinulle.Itse yritän pysyä asialinjalla jos myös ta sitä yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892