Olen ollut koko ikäni se hiljainen harmaavarpunen siellä nurkassa. Koulussa kiinnosti vaan lukeminen kun muut tytöt oli suosittuja kalliiden muotivaatteiden takia. Nyt aikuisena on opiskelut opiskeltu ja olen päättänyt tehdä ulkonäölleni jotain. Olen saanut jo itsevarmuutta laihduttamalla 15kg. Olen opetellut meikkaamaan kauniisti ja hiuksiini tehtiin yli 100 euron remontti. Kaikki on siis muuten hyvin, mutta en tiedä muodista mitään. Minkälaisia vaatteita nykyajan kolmekymppiset käyttää? Haluaisin olla trendikäs, mutta en mikään riikinkukko mitä tuolla catwalkeilla näkee. Minkälaiset housut on nyt in? Entä käsilaukut tai paidat? Tietty olis hyvä jos sais hyvännäköisiä vaatteita silleen edullisesti. Entä kengät sitten? Mä oon niin out of style että kaipaan kipeästi apua. Kiitos kaikille vastanneille!
Ruma ankanpoikanen
5
488
Vastaukset
- Minä
En todellakaan ole itsekään mikään muodin asiantuntija, mutta kyllä jonkin verran sitä seurailen.
Housut: Jos olet isokokoinen niin lantiofarkut eivät ole hyvä vaihtoehto, mutta kulutukset farkuissa on jo pitkään ollut in. Myös hieman levenevät lahkeet ovat hyvä juttu, vaikka pillifarkutkin ovat nyt taas muodissa, mutta ne sopivat tosi harvalla.
Kengät: Itse tykkään piikkikärkisistä, mutta pyöreäkärkiset ovat myös muodissa. Korko tekee kengistä näyttävämmät, mutta liian jykevä ja kookos korko on out.
Paita: Riippuu paljon kropan mallista... Mutta pitkähköt neuletakit ovat suosittuja. Pitkät topit ovat myös kivoja. Mutta riippuu tosi paljon mausta,
Laukut: Tosi monenlaiset. Mene kauppaan katseleen niin huomaat, ettei todellakaan ole kovin rajoittunutta tuo valikoima...
Muutenkin tällä hetkellä on muotia lähes kaikki värit ja monenlaiset materiaalit yms...- Alkup.
Kokoni tällä hetkellä on 38-40 ja olen 170 cm pitkä. Täytyy ilmeisesti kierrellä kaupoissa ja alkaa sovittelee. Kaipa ne myyjät sitten osaa sanoa mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Niin ja toi rintavarustus on D-kokoa jos se nyt mihinkään vaikuttaa.
- kamu
Alkup. kirjoitti:
Kokoni tällä hetkellä on 38-40 ja olen 170 cm pitkä. Täytyy ilmeisesti kierrellä kaupoissa ja alkaa sovittelee. Kaipa ne myyjät sitten osaa sanoa mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Niin ja toi rintavarustus on D-kokoa jos se nyt mihinkään vaikuttaa.
vero moda on aina hyvä ja se on lähes jokaisessa kaupungissa siellä on kokoa 38 ja 40. nuorekasta mutta myös työ asuja. tonen on vila ja zara mistä löytyy paljon trendikästä käyttövaatetta.
kanattaa tutustua veromodaan ensin sieltä löytyy helposti. www.veromoda.dk tai www.vila.dk ja www.zara.com
- kamu
jos et tiedä mitä olet tekemässä kanattaa ostaa laadukkaita asioita mustana ja valkoisena ja vähemmän arvokkaita vaatteita jossakin piristävässä värissä esim turkoosi tai jokin ilkoinen väri. kengät näyttää olevan pyöreäkärkisä. ja laukuissa on paljon yksityskohtia esim olkaimessa tai napissa on korua muistuttava yksityiskohta näitä on paljon laukkukaupoissa. ja huivit on aika hyvä asusta kun kevät on tulossa kanattaa käyttää vaaleita pirteitä sävyjä kuten valkoista tai vaalean sinistä, beigeä ohuita raitoja tai kukkia. valkoinen tai 70 luvun ruskea punottu vyö on aika kova juttu tai sitten ihan sielä vyö jossa soljessa on jokin yksityiskohta
- Mirabel2006
linkki suoraan sivulle http://www.thestreetstyle.com/babyphat.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1514929Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193555Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1593364Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352851Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu972608Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101595Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1441470Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277