En käy baareissa.

voi kauhia

En voi sietää baareissa nököttämistä. Olen elämäni aikana parisen kertaa käynyt baareissa/diskoissa ja täytyy sanoa että eipä voisi vähempää kiinnostaa niiden kertojen jälkeen. Vaatteet haisee ihan tupakalle illan jälkeen ja mielikin on apea. Ei kiinnosta katsella humalaisia juntteja.

Baarit ovat tylsimpiä paikkoja jossa viettää viikonoppua. Itse koen tv:n katselun 100 kertaa mieluisemmaksi ajankuluksi lauantai-iltana.

12

1466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyään

vaikka ennen niissä jaksoinkin melkein asua. telkkari on ihan aliearvostettu kapine. :) Vaikka olishan se hauskaa katsoa sitä vaikka kaksin..:/ Mutta odottelen, että se prinssi tulee ovelta hakee joku päivä.. Saan ehkä odotella kauan.

• mieltä olen

minäkin.rauhallinen koti-ilta ilman mäyräkoiraa on parasta.
        joillekkin se bilettäminen on menny veriin,enkä tarkoita pelkästään nuorisoa.

• merkkiä odottava

ilmoitus,että TV tuoli vapaana mukavalle sinkkumiehelle,tänään tulee hyvä elokuva!

• m 26

Täysin samaa mieltä. Jos tupakointi ja juominen olisi terveellistä kävisin kyllä siellä, mutta kun semmoisesta tulee vain huono olo ei paljoa kiinnosta.

• dayum

Mun mielestäni pitää käydä baareissa. Enkä tarkoita, että siellä pitäisi olla joka viikonloppu, vaan käy silleen sopivan "usein". Eikä siellä ole pakko juoda sillä tavalla, että maksa viheltää, juo vähemmän ja sivistyneemmin jos siltä tuntuu. Vaatteetkin saa pestyä. Vaikka sanonkin nyt näin, niin en tunnusta olevani juntti :)
      Onhan siellä aina välillä tylsää ja pitkästyttävääkin joskus, mutta aikojen saatossa on liian moni ihminen kuollut kotiinsa. Radalle vaan, ihmiset :)

• hossi

Ei baareissakaan mitään vikaa ole :)
      Ilta menee ihan kivasti ku on mukavaa seuraa, tarinan heittoo ja päälle vielä pari notkuttua biisiä lattialla. Kivaa on myös joskus istuskella hyvän ruuan ääressä ja tarinoida samalla kavereitten kanssa niitä näitä.

• vilperi

millä porukalla sinne baariin menee ja on kotikekkerit kyllä paljon hauskempia,mutta harvemmin niitä on.

• tepi

Pitää ymmärtää ettei siellä baareissa ole oikeasti monellakaan hauskaa. Baareissa oleminen on useimmille ihmisille välttämätöntä kärsimystä jos haluaa kumppanin löytää. Se tupakansavun sietäminen, rahanmeno ja seuraavan päivän krapula on hinta jonka joutuu maksamaan _mahdollisuudesta_ löytää kumppani.

Aina voi taistella tätä kulttuuria vastaan ja jäädä kotiin, mutta sitten ei pidä ihmetellä jos jää yksin loppuelämäkseen.

• Singled out

Totta. Baareissa huomaa helposti ympärilleen katsellessaan, että yli puolet porukasta on enemmän tai vähemmän onnettomia, ainakin jos osaa nähdä onnellisuusmuurien lävitse.

Mutta toisaalta, itse en edes usko löytäväni baarista kumppania, sillä esim. yökerhoissa ei edes pysty juttelemaan kenenkään kans, ja suurin osa porukasta on kännistä/kiimasta huohottavaa jengiä, jotka tuskin pystyy edes jutteleen muuta kuin "meille vai teille". Tosin juuri nämä ihmisethän, sukupuoleen katsomatta, siellä baarissa sitten pariutuvat keskenään. Itseä kyseinen ei vois vähempää kiinnostaa, joten rannallehan tuossa kisassa sitten auttamatta jää.

Miksi sitten itse käyn baareissa? No, kuulun myös itse noiden enemmän tai vähemmän onnettomien puoliskoon. Olen mieluummin onneton baarissa kuin kotona. Järjetöntä? Voi ollakin, mutta niin on loputon kotona yksin istuminenkin. Toiset pakenee todellisuutta TV:n katseluun, itse pakenen mieluummin baariin, tapaapahan ainakin kavereita, jos ei muita. Kotonakin voi aikaa viettää, mutta kuka hitto sitä ikuisesti jaksaa, varsinkaan viikonloppuisin?

Mieluiten tapaisin mukavia sinkkunaisia myös viikonloppuiltaisin, mutta ei ole kyllä harmainta aavistustakaan missä he viikonloppuiltansa viettävät, muutenhan olisin jo siellä ;). Jos kaikki fiksut ja keskustelukykyiset sinkkunaiset katselevat viikonloput TV:tä, niin sitten käy kyllä hankalaks; tuskinpa viittii ruveta kiertään kerrostaloja ovelta ovelle treffien toivossa. Tai ehkä sitä vois yrittää päästä TV-lupatarkastajaks...;)

• pekka44
        Singled out kirjoitti:

Totta. Baareissa huomaa helposti ympärilleen katsellessaan, että yli puolet porukasta on enemmän tai vähemmän onnettomia, ainakin jos osaa nähdä onnellisuusmuurien lävitse.

Mutta toisaalta, itse en edes usko löytäväni baarista kumppania, sillä esim. yökerhoissa ei edes pysty juttelemaan kenenkään kans, ja suurin osa porukasta on kännistä/kiimasta huohottavaa jengiä, jotka tuskin pystyy edes jutteleen muuta kuin "meille vai teille". Tosin juuri nämä ihmisethän, sukupuoleen katsomatta, siellä baarissa sitten pariutuvat keskenään. Itseä kyseinen ei vois vähempää kiinnostaa, joten rannallehan tuossa kisassa sitten auttamatta jää.

Miksi sitten itse käyn baareissa? No, kuulun myös itse noiden enemmän tai vähemmän onnettomien puoliskoon. Olen mieluummin onneton baarissa kuin kotona. Järjetöntä? Voi ollakin, mutta niin on loputon kotona yksin istuminenkin. Toiset pakenee todellisuutta TV:n katseluun, itse pakenen mieluummin baariin, tapaapahan ainakin kavereita, jos ei muita. Kotonakin voi aikaa viettää, mutta kuka hitto sitä ikuisesti jaksaa, varsinkaan viikonloppuisin?

Mieluiten tapaisin mukavia sinkkunaisia myös viikonloppuiltaisin, mutta ei ole kyllä harmainta aavistustakaan missä he viikonloppuiltansa viettävät, muutenhan olisin jo siellä ;). Jos kaikki fiksut ja keskustelukykyiset sinkkunaiset katselevat viikonloput TV:tä, niin sitten käy kyllä hankalaks; tuskinpa viittii ruveta kiertään kerrostaloja ovelta ovelle treffien toivossa. Tai ehkä sitä vois yrittää päästä TV-lupatarkastajaks...;)

Miten olisi jos muuttaisi asumaan johonkin köyhään maahan jossa on kylässä vain yksi telkkari. Kun kylän ihmiset kokoontuisivat katselemaan tätä yhtä telkkaria, siinä samalla varmasti tutustuisi moniin nuoriin naisiinkin.

Köyhillä ihmisillä ei varmaan olisi kauheasti rahaa viinaankaan, joten juopotteluakaan ei joutuisi sietämään.

• nina, 26

kyllä mä oon viihtyny ravintoloissa hyvin aina. siitä asti ku täytin 18, oon käyny ravintoloissa/baareissa 1-7 kertaa viikossa syömässä, juomassa, seurustelemassa ja tanssimassa, tilanteen ja fiiliksen mukaan, mukavaa on ollu aina

• tanssimies

rupea harrastamaan lavatansseja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      163
      5015
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3611
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      164
      3426
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2927
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2689
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2058
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1824
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1512
    Aihe