äidit rantakuntoon ryhmä 3.vko

Heippa ja hyvää viikon alkua kaikille. Mites meni? Mulla ei kovin hyvin, pudotusta vain -200g, mut sekin on parempi kuin ei mitään. Antakaahan kuulua itestänne ryhmäläiset.

10

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienipyöreä

Tänään en aamulla käynyt puntaris joten en tiedä mitä näyttää mutta olo on turvonnut ja lihava eli varmaan on lukemat sen mukasiakin

• Äitee05

Viikko oli mielestäni todella hyvä, olo on edelleen vallan mainio, ja ennen kaikkea kevyt. Paino ei ole tippunut yhtään eli edelleen junnataan siinä 63,2kg, mutta vyötäröltä oli lähtenyt 1,5 cm pois ja lantiolta 1 cm. On siis varmaan lihasta tullut ja siksi paino ei meinaa tippua millään =D Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

• Äiti34v

Heippa taas kaikille ryhmäläisille. Paino oli tänä aamuna 82 eli kilo on pudotusta viime viikon aikana. Ihan hyvä tulos, pelkäsin pikku herkuttelujen jälkeen pahempaa, mutta edelleen painon tippuminen taitaa olla nesteiden vähenemistä. En ole strategisia mittauksia tehnyt, mutta taidan ne aloittaa, jos niistä löytyisi iloa. Nyt aion ottaa hiukan spurttia tässä pari viikkoa kun olisi kiva aloittaa hiihtoloma alle 80 kg painavana. Sekin raja alkaa kohta lähestyä, vaikka pitkään aikaan sellaista ei ole minun kotivaa'assani näkynyt. Tuntuu siltä että tästä voi sittenkin tulla vielä jotain. Positiivista viikon jatkoa kaikille.

• Äityli32

Nyyhkis...
      Viikko sujui hyvin syömisten ja liikumisten kannalta MUTTA paino ei tipu. Tänä aamuna 400 g verrattuna viime viikon ma. Auttakee mitä teen. Tämä on sellainen paino, johon tyssännyt ennenkin: kroppa ilmeisesti sitä mieltä että tämä sopiva paino eikä luovu grammastakaan:(
      Käytän painonvartijoiden pistelasku hommaa. Sillä ennenkin laihduttanu. Nyt oon alottanu enemmän liikkumaan ja aattelin että nyt sitten lähtis paremmin. Viime viikollakin kävin lenkillä (osa juoksua) 2X, keilaamassa, uimassa, coretrainingissä ja hiihtämässä... Ja tässä tulos:( Oon kyllä syöny noi liikuntapisteet. Eli tulisiko siitä vähentää? Mutta kun tuntuu että ollut nälkä vaikka syönykin tasaisin väliajoin ja terveellisesti. Olisko jollakin vinkkiä?
      Kyllähän tässä on kiinteytyny ja lihakset kasvanu, että ei siis aivan hukkaan ole mennyt...MUTTA haluaisin painookin poijes!! Koko vuonna lähteny vain 1,5kiloo... Kyllä ottaa pattiin. Toiset saa viikossakin enemmän tuloksia...

• Äiti34v

Tervepä terve. Ajattelin antaa neuvoja vaikka varsinainen neuvoja minäkin...itse olen tällainen sunnuntai -laihduttaja, sinä kuulostat paljon tunnollisemmalta. Minua itseäni on auttanut se että nälän yllättäessä tai vaikka mieluummin vähän aikaisemminkin syön appelsiineja, kun ne ovat käsittääkseni painonvartijoillakin "ilmaista syötävää". Näin teen myös iltaisin kun kaipaan naposteltavaa. Appelsiinit sopivat siihen tarkoitukseen hyvin. Syön niitä mielelläni myös rahkan kanssa, ilman kermaa ja sokeria. Siihenkin makuun tottuu niin että se vaikuttaa nykyisin jopa ihan herkulliselta. Sitten vielä, painonlasku nopeutuu kun juo enemmän vettä, ylimääräiset nesteet lähtevät liikkeelle ja mahalaukku täyttyy muustakin kuin ruuasta. Jos parikin litraa saa päivässä vettä juotua niin auttaa kummasti. Tsemppiä sinulle. Ja kuten itse totesit kiinteytymistä on varmasti tapahtunut. Mitä jos pariksi viikoksi unohtaisit katsella vaakalukemia ja ottaisit mittanauhan käyttöön. Lihaksethan painavat tunnetusti reilusti läskiä enemmän...

• äippä36

Moi vaan kaikille ryhmäläisille!
      Mulla viikon saldo siis 0,5 kg eli nyt siis 71,5.
      Hitaasti kait hyvä tulee =).
      Noi viikonloput kyllä vaikeita,ainakin tämä viikonloppu kun iski hirvee suklaanhimo ja kuinkas sitten kävikään... ;)
      Mut kävin kyllä sit eilen huonon omantunnon ajamana 15 km kävelylenkillä.
      Kyl se tästä..Kesään on vielä aikaa...
      Hyvät viikonjatkot kaikille ja tsemppiä!

• Retiisi06

Morjens kaikille! niin siinä vain nyt kävi et ei ole viikon aikan pudonnut. Mutta periksi en aio antaa. Lasken taas jatkossa joka ikisen suu palan, ja kirjaan ylös. Ja yritän tsempata itteeni liikkumaan, tänä aamuna on jo jumpattu! Hyvä minä!

Kyllä se tästä taas lähtee kun aina ennenki on lähtenyt alku vaikeuksien jälkeen. Ensin tippuu nesteet ja siten parhaimmassa tapauksessa nousee paino, mutta sitten lähtee hitaaseen laskuun.

Mulla vaan semmonen ongelma etten meinaa saada millään juotua paljon vettä, siis edes kahta litraa päivään. No tänään olen aterian yhteydessa juonu litran, aamupalalla ja päivällisellä, eli kaksi litraa on jo mennyt. Eli jospa mä tästä oppisin juomaan vettä.

Tsemppiä kaikille!

• Retiisi06

Äidit rantakuntoon...

Nimi      pituus       aloituspaino   tavoite

Reppa3       Pi:155cm    P:59,9kg T:48-45kg
      sininen-kyynel    Pi:165cm    P:101,4kg T:80kg
      Satine1    Pi:176cm    P:100,6kg
      Pienipyöreä    Pi:157cm    P:86kg
      Lyyliska    Pi:169cm    P:77kg
      Mami35       Pi:160cm    P:85kg    T:70-65kg    
      Retiisi06    Pi:170cm    P:87,5kg
      June      Pi:154cm    P:73kg      
      redone36   Pi:150cm    P:57kg
      kaisa--      Pi:175cm   P:82kg
      Äiti34v      Pi:165cm   P:85kg   T:70-60kg
      äippä36      Pi:172cm   P:74kg   T:65kg
      Äitee05      Pi:167cm   P:64kg   T:55kg
      Äityli32   Pi:178cm   P:76,6   T:68

3.viikko

Reppa3       
      sininen-kyynel      
      Satine1       
      Pienipyöreä       
      Lyyliska       
      Mami35      -0,2kg         
      Retiisi06          
      June               
      redone36   
      kaisa--
      Äiti34v      -1kg      
      äippä36      -0,5kg   
      Äitee05      
      Äityli32   

• lyyliska

Juu ihan totta ku kirkonrotta, enkä ihmettele yhtään, läks mopo käsistä...Mutta ny taas niskasta kiinni...Urheilin tosi kovasti viime viikolla, kävin 3 kertaa kunnon hiihtolenkillä ja pari kertaa kävelyl, mutta tuli kyl herkuteltua että sillai jätskiä ja lakuja meni..............millä tän himon sais pois...Eilen kävin elämän ekan kerran spinningissä ja herranjestas se oli alottelijoiden tunti ja jaksoin ihan ok, mut sit ku tuli loppuvenyttelyjen aika ni meinas taju lähteä........Olihan rankkaa mutta varmasti myös tehokasta...Ny oikein tsemppiviikkoa kaikille ja maanantaina ollaan pal pienempiä.....

• eipä tullut laitettua maanantaina viestiä tänne,olimme reissussa perheen kanssa ja tuli syötyä ja juotua hyvin....liiankin hyvin.=)
      Enpä ole uskaltanut vaa'alla käydä.Viimeisin tulos oli viime viikolla sen 97kg,nyt varmaan vähän enemmän,mutta palataan huomenna asiaan...=)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe