Onks henkselit taas tulossa muotiin? Ainakin one way-myymälässä mallinukeilla oli henkseleitä samoin kuin stokkan kuvastossa.
Oon muutenkin aika paljon käyttänyt henkseleitä paidan alla kun ovat paljon mukavammat farkut pysyy sillä korkeudella millä haluu.
Kehtaisko nyt pitää ihan näkyvillä?
Henkselit muotiin?
7
931
Vastaukset
- PetjaJäppinen
Mitä välii, mutta
http://www.ihmiskunta.org/wp/?p=149 - riikka
Aivan ehdottomasti henkselit näkyviin ja olet trendien tasalla!
- JepJep
Mulla on 3 paria henkseleitä vaatekaapissa. Talvella piilossa neuleen alla mutta kesällä reilusti t-paidan päällä. Oma tyyli on paras, mitä sitä muilta kyselemään!
- Jusa
JepJep kirjoitti:
Mulla on 3 paria henkseleitä vaatekaapissa. Talvella piilossa neuleen alla mutta kesällä reilusti t-paidan päällä. Oma tyyli on paras, mitä sitä muilta kyselemään!
Millasia henkseleitä sulla on? Onks in kapeet vai levet ja klipsilliset tai napilliset?
- Simo
Kapeet on in! Leveet out
- Masa 71
Kyllä olkaimet (henkselit) on ihan YES, niillä kimmatkin sais monesti farkut istumaan paljon paremmin ja kimmat näyttäis kurvikkaammalta ja kunditkin tykkäis enemmän.
Voihan niitä olkaimia käyttää talvella villapaidan alla (aluspaidan ja villapaidan välissä), jos ei niitä usein tytöillekin tarpeellisia kapineita kehtaa muille näyttää - rohkeasti vaan tytöt.
Tiedän, että monet kimmatkin haluis käyttää olkaimia, ettei joko tartte talvella olla niin kireissä farkuissa, ettei veri kierrä jaloissa tai sitten niillä olkaimilla saa keväällä haousut istumaan paljon paremmin.
Eikä ne olkaimet näy villapaidan alta talvella.
Käyttäähän kunditkin - miksei kimmatkin..??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474