Laitoin tän ensin tonne Meikkaus-otsikon alle, mutta taitais kuulua enemmänkin tänne:
Mun ongelmana on se, että vasemmassa silmässä on HUOMATTAVASTI pidemmät ja tuuheammat ripset kuin oikeassa. Tietääkö kukaan hyvää keinoa, jolla ripsien kasvua voisi kiihdyttää? En viitsis millään ruveta laittamaan toiseen silmään tekoripsiä. Tällä hetkellä laitan oikean silmän ripsiin enemmän ja tuuheuttavampaa/pidentävämpää ripsaria kuin toiseen. Mutta lopputulos ei siltikään ole paras mahdollinen...
Eripariset ripset
Pompo
3
377
Vastaukset
- vaan ripset
mulla on tissit eriparia.
- mINÄ
Luulenpa että aika monella on sama ongelma, eli et oole ainoa lajissaan :)
- välttämättä auta
mINÄ kirjoitti:
Luulenpa että aika monella on sama ongelma, eli et oole ainoa lajissaan :)
yhtään, mutta itse oon huomannu, et jos on pieni ero ripsien tuuheudessa ja tai pituudessa niin paras ripsari on ollut Helena Rubinsteinin Lash Queen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624