Moi! Kuinka moni teistä aikoo mennä kuuntelemaan Turun sellokilpailuja? Ne alkaa ihan pian, ens viikon lauantaina! Ite oon soittanu selloo jo 5 vuotta ja ajattelin mennä sinne kuuntelemaan muita ja ottamaan mallia. Kuka on teidän suosikki? :)
turun sellokilpailut
4
440
Vastaukset
- voi kilpailla??
olisin halunnu mennä sinne kuuntelemaan mutta tajusin liian myöhään että kalenterista olis pitäny ajoissa raivata tilaa.. nyt en ehdi....harmi
tosin en ole koskaan ihan ymmärtäny, että miten missään taiteessa voi KILPAILLA?? epäterveen oloista touhua sinänsä..- Virpi
Ei kai siinä voikaan, mutta on kiva mennä kuuntelemaan hyviä sellistejä! Yks mun kaveri on siellä, ja se sano että se osallistuu siks että saa hyvää esiintymiskokemusta. Ei kai siellä kaikki ookkaan siks että voittais. Tai emmä tiedä, kun en oo ite koskaan ollu kilpailuissa!!
- Virpi
Hei, tuli vaan mieleen että tiedätkö sinä millainen teos se kilpailuja varten sävelletty baltso on? Mun kaveri sano että se on kamalan vaikee, mutta ei se siitä osannu paljoo muuta sanoo. Musta kaikki tänäpäivänä sävelletyt kappaleet on aika jännän kuulosia. Pitäiskin kysyy opelta saanko soittaa jotakin ihan uutta joskus. :D
- Kannustaja
Virpi kirjoitti:
Hei, tuli vaan mieleen että tiedätkö sinä millainen teos se kilpailuja varten sävelletty baltso on? Mun kaveri sano että se on kamalan vaikee, mutta ei se siitä osannu paljoo muuta sanoo. Musta kaikki tänäpäivänä sävelletyt kappaleet on aika jännän kuulosia. Pitäiskin kysyy opelta saanko soittaa jotakin ihan uutta joskus. :D
Ja se todellakin kuulosti vaikealta. Paljon glissandoja ja erikoisia "tehosteita". Tykkäsin kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895