HOMO / LESBO

sdfsfddf

Onko kukaan sinkkuutensa vuoksi leimautunut homoksi tai lesboksi, vaikkei sellainen olekaan?

8

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööö

Multa on kerran kysytty: ethän sä lesbo oo?
      Siis ei niin et siinä mitään pahaa olis.
      Mut jäipähän mieleen.

• tyttö-polo

Kyllä on. :)

• tuplapah

Niin että jatkuvasti. En omasta mielestäni ole pätkääkään homon näköinen mutta kaiketi käytökseni on sitten homomaista, herkkä kun olen.

Suoraan sanottuna v-tuttaa kun ihmiset tunkevat nokkansa toisten asioihin. Jos ei kerran kiinosta hankkia suhteita tai jaksa puhua jostain irtopanoista niin siitä voisi päätellä että ehkäpä herraa ei kiinosta. Mutta ei, pitää kehitellä jotain teorioita siitä että se on varmaan kaappihomo tai jotain.

Ja vaikka tuo ärsyttää niin mitäpä se auttaa kiistääkään väitteitä kun ihmiset ovat jo luokittelunsa tehneet. En viitsi selvittää pääni sisältöä kaikille kun eivät tajua kumminkaan.

• -miesvaan-

Ne korvaa tietämättömyytensä yleistämällä.
      Aika harva nainen on mua oman kaupungin baareissa lähestyny. Itte kun oon kans herkkä ja muutenkin aika hiljanen syrjään vetäytyjä, niin ne harvat kerrat kun joku nainen on jotain tullu sanomaan niin on kyselly ettenkö mä tykkääkään vaan pojista. Tai oon itte jollekin naiselle sanonu jotain niin on monella ollu aika oho ilme. Ei siinä muuten mut helposti vaan menee enemmän ja enemmän lukkoon naisten kanssa ja tulee enemmän paineita kun aina saa kuulla tollasta. Helposti alkaa itse suhtautumaan vihamielisesti ja kyynisesti homoihin kun muiden mukaan pitäis tulla sieltä kaapista ulos vaikkei sellasta ole edes olemassakaan.

• on...

tullut leimattu, ja usein.

• leimattu

mutta saattaa johtua myös siitä, että olen lesbo :) En vaan ole uskaltanut tulla kaapista ulos.

• on!

Sukulaiset, tuttavat, työkaverit keskenään arvuutelleet että onko vai eikö, kun en kerran ole miestä itselleni ottanut. Kukaan ei kuiteskaan ole tullut ääneen kysymään paitsi yks 7-kymppinen pappa, joka suuttui kun en lähtenyt hänen kanssaa ravintolassa tanssimaan ;) Olisi mennyt vähän itseensä - meikä oli silloin 25 v.

• on kyllä

ja pitkään. parhe miettii muttei uskalla kysyä. Joskus mummo vakuuttaa että hyväksyy kyllä, jos vaikka lapsenlapsista joku sattuisi olemaan lesbo, ja tätä vihjailua on vaikea olla tajuamatta, kun on ainoa serkku joka ei seurustele;) mutta mitäpä tuosta, kyllä mä vielä miehen löydän, eikä toi epäily mua kamalasti häiritse.
      Kaverit ei epäile kun tietää että en voisi olla kertomatta niille heti jos oisin lesbo:) Ja nehän nyt muutenki kuuntelee mun miehettömyys ongelmia lähes jokatoinen päivä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe