Venakko on aina venakko

suomi

suomipoika ihan lääpällään kun puhutaan huono suomi ja liverretään minkä ehditään. Siinä on ulkomaalaistoimistonkin tantat kummissaan kun suomipoika tuo maahan laatuväkeä !

59

6299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää...

..kun itse olen aatellut aivan saman liikkeen
      tehdä, kun saan tuon suomalais rutisian ulos,..

Niin täällä kyllä puhutaan hoono soome, daa daa ;)

• vabarik!

Nooo on helpompa olla ulkomaa naisen kanssa.

Mina Itse suosia Thaiku,,, mää kaveri otti kielipula murtamiisexi Virootar ja ollut on tuutuvainen.

Kun aikaa elaa soome naisen kans,joka ei ollu se oikia......niin ei tahto sitä uusi aika.

Onnellinen taas ja ex dokaa,mä podaa.

Siis weljet,kokeilkaa.

Halvemmaxkin tulee...kyllä on taas kiva pussailla kun on onnellinen!

Kiitos katkerista nais kommenteista jo etukäteen.

• suihin

ja ottaa hanakasti suihin.

• SE..

..TUO ONNEN JA AUTUUDEN ELÄMÄÄN KUN JOKU OTTAA SUIHIN AINA KUN SITÄ HALUAT.SE ON KIVA VIEDÄ ÄISKÄN ETEEN JA ESITELLÄ SEN AVUJA. ON SIINÄ SUKULAISET ILOISIA, VARSINKIN KUN VÄHÄN AJAN PÄÄSTÄ SEN SUKULAISET ALKAA VIERAILEEN TEILLÄ, JA ASETTUU TALOKSI.JA JOS ALKAA KADUTTAAN JA HALUAIS VAIHTAA TUOREEMPAAN, SAA SEN SUKULAISET NISKAANSA. MUTTA EIHÄN SUOMI PÖSILÖT, KALJALLA AIVONSA LIOTTAANEET JA MAHANSA TURVOTTANEET MIEHET AJATTELE KUIN SEURAAVAA YÖTÄ PIDEMMÄLLE.TAI JOS HAKEE SIELTÄ AINA UUSIA JA UUSIA, JA ELÄÄ VENÄLÄISTÄ RULETTIA, SIITÄ KOSKA SE KUNNON TAUTI ISKEE.MUTTA PÄÄSEEPÄ SANOMAAN ETTÄ ONHAN TULLUT ELETTYÄ,KUN JOKU OTTI SUIHIN.AH!!!

• pieleen meni...
        SE.. kirjoitti:

..TUO ONNEN JA AUTUUDEN ELÄMÄÄN KUN JOKU OTTAA SUIHIN AINA KUN SITÄ HALUAT.SE ON KIVA VIEDÄ ÄISKÄN ETEEN JA ESITELLÄ SEN AVUJA. ON SIINÄ SUKULAISET ILOISIA, VARSINKIN KUN VÄHÄN AJAN PÄÄSTÄ SEN SUKULAISET ALKAA VIERAILEEN TEILLÄ, JA ASETTUU TALOKSI.JA JOS ALKAA KADUTTAAN JA HALUAIS VAIHTAA TUOREEMPAAN, SAA SEN SUKULAISET NISKAANSA. MUTTA EIHÄN SUOMI PÖSILÖT, KALJALLA AIVONSA LIOTTAANEET JA MAHANSA TURVOTTANEET MIEHET AJATTELE KUIN SEURAAVAA YÖTÄ PIDEMMÄLLE.TAI JOS HAKEE SIELTÄ AINA UUSIA JA UUSIA, JA ELÄÄ VENÄLÄISTÄ RULETTIA, SIITÄ KOSKA SE KUNNON TAUTI ISKEE.MUTTA PÄÄSEEPÄ SANOMAAN ETTÄ ONHAN TULLUT ELETTYÄ,KUN JOKU OTTI SUIHIN.AH!!!

Ei noista kuule kukaan lähde minkään kaljapösilöiden mukaan !

Ulkonäkö on on oltava itsellä kunnossa, eikä ikää todellakaan saa olla ei ainakaan yli 35 jos tyttö on 25 !

Kyllä nää vaatia osaa mutta palkinto on ihan muuta kun näillä suomitantoilla !

• tässäpä...
        SE.. kirjoitti:

onkin varmaan mainittu suomitantta asialla !
        Kun itsellä on jo mahikset mennyttä miesmaailmassa - ei enää voi paljon kyllä nuorista hyvännäköisistä miehistä kuin haaveilla !

Ei tää linkki todellakaan ollut Sinulle - metsästä vaan täällä suomi-palstalla noita kaljapösilöitä ja nai niiden kanssa vaikka aivosi pellolle !

• VOI...
        tässäpä... kirjoitti:

onkin varmaan mainittu suomitantta asialla !
        Kun itsellä on jo mahikset mennyttä miesmaailmassa - ei enää voi paljon kyllä nuorista hyvännäköisistä miehistä kuin haaveilla !

Ei tää linkki todellakaan ollut Sinulle - metsästä vaan täällä suomi-palstalla noita kaljapösilöitä ja nai niiden kanssa vaikka aivosi pellolle !

...tietäisitpä vain. Meni arvaukses niin pieleen kuin olla ja voi.Mutta se siitä, mitä minä aikaani tuhlaamaan tuollaisten kanssa, nyt siirryn katsomaan montako ystävänpäivä viestiä olen saanut.Onneksi täällä Suomessa ei kaikkien miesten tarvitse hakea Venakkoa, kun niille löytyy minun kaltaisia itsestään huolta pitäviä, itsevarmoja suomalaisia naisia, jotka osaavat KESKUSTELLA ja tuoda toiveensa esiin.Niin, että KUMMALLAKIN on hyvä olla, ja silloin se seksi vasta mahtavaa onkin.Siks toisekseen, kun sain ex miehen pellolle kaljamahoineen ja venakko naisineen, alkoi minun elämäni valoisa puoli.Meillä 40-50 vuotiailla naisilla tuntuu olevan vientiä, ja taloudellisen elämänsä ja itsevarmuutensa kuntoon saaneiden miesten seuraa, niin että hirvittää kun pitää jostain karsia.Mutta siksihän te kaljan kittaajat, jotka me olemme lempanneet pellolle, jouduttekin hakemaan rajan takaa itsellenne seuraa.

• just noin
        VOI... kirjoitti:

...tietäisitpä vain. Meni arvaukses niin pieleen kuin olla ja voi.Mutta se siitä, mitä minä aikaani tuhlaamaan tuollaisten kanssa, nyt siirryn katsomaan montako ystävänpäivä viestiä olen saanut.Onneksi täällä Suomessa ei kaikkien miesten tarvitse hakea Venakkoa, kun niille löytyy minun kaltaisia itsestään huolta pitäviä, itsevarmoja suomalaisia naisia, jotka osaavat KESKUSTELLA ja tuoda toiveensa esiin.Niin, että KUMMALLAKIN on hyvä olla, ja silloin se seksi vasta mahtavaa onkin.Siks toisekseen, kun sain ex miehen pellolle kaljamahoineen ja venakko naisineen, alkoi minun elämäni valoisa puoli.Meillä 40-50 vuotiailla naisilla tuntuu olevan vientiä, ja taloudellisen elämänsä ja itsevarmuutensa kuntoon saaneiden miesten seuraa, niin että hirvittää kun pitää jostain karsia.Mutta siksihän te kaljan kittaajat, jotka me olemme lempanneet pellolle, jouduttekin hakemaan rajan takaa itsellenne seuraa.

tää tantta täällä huutelee, vaikka muut puhuu 30-kymppisistä tää vaan kehuu 50-kymppisenä olevansa jotain.

Hei kuule usko jo tää ei nyt ollut sun juttu.

Ei tässä ole kysymys kaljamahoista, vaan nuorista ihmisistä, joilla on elämä edessä, eikä takana niinkuin Sinulla !

J.K. Käy muuten katsomassa ne pari kolme feikkiprofiiliasikin, jospa kultsi on taas vihreenä ja kysy vielä tyttökaveriltas kännykällä onko poikaystäväsi laittanut hänelle tänään myös tekstarina valentinus-terveisen !

• miehenä
        VOI... kirjoitti:

haluan sanoa tälle imiselle pari lausetta. Sanot, että et tuhlaa aikaasi täällä mutta jotenkin noi sinun lauseesi kuulostavat niin tutuilta että varmasti niitä on ollut täällä muissakin viestiketjuissa. Olet nyt kumminkin selvästi ainoa yli neljänkymmene joka tähän ketjuun tuli. Muuta siis ovat ymmärtäneet kenelle tämä olikaan ?

(Taidan itse silti jättää tuon palvelun väliin kyllä !)

• on tämän palstan nimi
        miehenä kirjoitti:

haluan sanoa tälle imiselle pari lausetta. Sanot, että et tuhlaa aikaasi täällä mutta jotenkin noi sinun lauseesi kuulostavat niin tutuilta että varmasti niitä on ollut täällä muissakin viestiketjuissa. Olet nyt kumminkin selvästi ainoa yli neljänkymmene joka tähän ketjuun tuli. Muuta siis ovat ymmärtäneet kenelle tämä olikaan ?

(Taidan itse silti jättää tuon palvelun väliin kyllä !)

Eli tämä venäläisen avioliittotoimiston mainos
        ei kyllä kuulu mielestäni tälle palstalle ollenkaan!
        Näin vanhana tanttaraisena en muutenkaan ymmärrä, miksi alle 30-vuotiaat lapsettomat ihmiset hakevat seuraa netistä. Heillä on niin paljon parempiakin seuran etsimistapoja ja -paikkoja (ainakin vielä 15 vuotta sitten oli). Tuon ikäisistä suomalaisista naisista vain n.20 % on ylipainoisia (painoindeksi yli 24.9), miehistä kyllä selvästi isompi osa. Ei siis voi sanoa, että kaikki olisivat ylipainoisia!
        Jos jostain syystä tänne on valikoitunut tietynlaisia ihmisiä (jotka jostain syystä ehkä eivät muualta seuraa löydä), niin se varmasti koskee sekä miehiä että naisia yhtä hyvin. Paras siis katsoa peiliin ja nähdä itsensä realistisena ja tyytyä tasoonsa!
        Sopii myös miettiä, miksi hyvännäköiset ja koulutetut venäläiset naiset hakevat seuraa netistä! Syynä lienee pyrkimys päästä pois omasta kotimaasta hintaan mihin hyvänsä. Mies on siinä vain välikappale, yleensä nuo muualta tulleet naiset alkavat nauttia täällä samoista sosiaaliseduista ja "tasa-arvosta" kuin me suomalaisetkin. Eli se miestä palveleva asenne karissee niin nopeasti, kuin sitä ei enää tarvita (ja myös miestä ei tarvita).
        Veronmaksajana en kyllä kaipaa tänne yhtään lisää sosiaaliturvan varassa eläviä!Pitäisikin velvoittaa ulkomaalaisen puolison hankkivia sitoutumaan tämän elättämiseen for ever!

• tää ei ole
        on tämän palstan nimi kirjoitti:

Eli tämä venäläisen avioliittotoimiston mainos
        ei kyllä kuulu mielestäni tälle palstalle ollenkaan!
        Näin vanhana tanttaraisena en muutenkaan ymmärrä, miksi alle 30-vuotiaat lapsettomat ihmiset hakevat seuraa netistä. Heillä on niin paljon parempiakin seuran etsimistapoja ja -paikkoja (ainakin vielä 15 vuotta sitten oli). Tuon ikäisistä suomalaisista naisista vain n.20 % on ylipainoisia (painoindeksi yli 24.9), miehistä kyllä selvästi isompi osa. Ei siis voi sanoa, että kaikki olisivat ylipainoisia!
        Jos jostain syystä tänne on valikoitunut tietynlaisia ihmisiä (jotka jostain syystä ehkä eivät muualta seuraa löydä), niin se varmasti koskee sekä miehiä että naisia yhtä hyvin. Paras siis katsoa peiliin ja nähdä itsensä realistisena ja tyytyä tasoonsa!
        Sopii myös miettiä, miksi hyvännäköiset ja koulutetut venäläiset naiset hakevat seuraa netistä! Syynä lienee pyrkimys päästä pois omasta kotimaasta hintaan mihin hyvänsä. Mies on siinä vain välikappale, yleensä nuo muualta tulleet naiset alkavat nauttia täällä samoista sosiaaliseduista ja "tasa-arvosta" kuin me suomalaisetkin. Eli se miestä palveleva asenne karissee niin nopeasti, kuin sitä ei enää tarvita (ja myös miestä ei tarvita).
        Veronmaksajana en kyllä kaipaa tänne yhtään lisää sosiaaliturvan varassa eläviä!Pitäisikin velvoittaa ulkomaalaisen puolison hankkivia sitoutumaan tämän elättämiseen for ever!

sinun juttusi !

15 vuotta sitten Sinäkin olit ihan kilpailukykyinen ja usko jo; ei kaikilla miehillä ole kaljamahaa eikä muitakaan ongelmia. Vuodatuksesi kyllä kertoo Sinun ongelmasi; se on kyllä melko paha nettiriippuvuus !

Sitten vielä yksi juttu tuosssa naapurimaassa on rikkaita paljon paljon enemmän kuin tässä meidän maassamme! Oikeesti heistä on jo moni suomalainen riippuvainen ihan toimeentulonkin kannalta. Mutta minkä voi olet kivikaudelta !

• rikkaatkos
        tää ei ole kirjoitti:

sinun juttusi !

15 vuotta sitten Sinäkin olit ihan kilpailukykyinen ja usko jo; ei kaikilla miehillä ole kaljamahaa eikä muitakaan ongelmia. Vuodatuksesi kyllä kertoo Sinun ongelmasi; se on kyllä melko paha nettiriippuvuus !

Sitten vielä yksi juttu tuosssa naapurimaassa on rikkaita paljon paljon enemmän kuin tässä meidän maassamme! Oikeesti heistä on jo moni suomalainen riippuvainen ihan toimeentulonkin kannalta. Mutta minkä voi olet kivikaudelta !

tänne vaimoiksi ovat pyrkimässä???
        Onneksi ei tosiaan ole sitä Sinun arvostamaasi markkina-arvoa, pysyy typerykset kaukana! Arvoni ja arvostukseni ovat toiset. Siperia opettaa!
        Aitiopaikalla näkee kaikenlaista!( jos osaa katsoa nimittäin)

• koukussa..
        rikkaatkos kirjoitti:

tänne vaimoiksi ovat pyrkimässä???
        Onneksi ei tosiaan ole sitä Sinun arvostamaasi markkina-arvoa, pysyy typerykset kaukana! Arvoni ja arvostukseni ovat toiset. Siperia opettaa!
        Aitiopaikalla näkee kaikenlaista!( jos osaa katsoa nimittäin)

laita "ossa", niin saat minulta mielenkiintoista privaviestiä!

• mutta
        koukussa.. kirjoitti:

laita "ossa", niin saat minulta mielenkiintoista privaviestiä!

Kiitos ei! En kaipaa postiasi!

• kyllähän..
        mutta kirjoitti:

Kiitos ei! En kaipaa postiasi!

meressä kalaa riittää.

• vastuussa
        kyllähän.. kirjoitti:

meressä kalaa riittää.

vain näistä kolmesta viimeisestä viestistä.
        Kaljamahaisista miehistä kirjoitti ihan joku muu, mutta et näköjään havainnut tyylin muutosta!
        Never mind:)
        Elä ihmisiksi, olethan sentään suomalainen MIES!!!

• tulemaan..
        vastuussa kirjoitti:

vain näistä kolmesta viimeisestä viestistä.
        Kaljamahaisista miehistä kirjoitti ihan joku muu, mutta et näköjään havainnut tyylin muutosta!
        Never mind:)
        Elä ihmisiksi, olethan sentään suomalainen MIES!!!

ketjuun siten, että jotenkin erotut, jos se on tarkoituksesi!

Okeej ! Varmaan minun moka, on varaa myöntää kyllä !

• olit tohkeissasi;
        tulemaan.. kirjoitti:

ketjuun siten, että jotenkin erotut, jos se on tarkoituksesi!

Okeej ! Varmaan minun moka, on varaa myöntää kyllä !

että haukuit väärää puutaa!
        No ei kai tämä nyt niin vakavaa ole! Eihän tämä ole edes urheilua! Hauskaa aina välillä kuitenkin:)

• tunnustan
        olit tohkeissasi; kirjoitti:

että haukuit väärää puutaa!
        No ei kai tämä nyt niin vakavaa ole! Eihän tämä ole edes urheilua! Hauskaa aina välillä kuitenkin:)

virheeni kuin mies, mutta asiahan ei siitä nyt kyllä yhtään himmentynyt !

Ota yhteyttä !

• pitää ottaa yhteyttä?
        tunnustan kirjoitti:

virheeni kuin mies, mutta asiahan ei siitä nyt kyllä yhtään himmentynyt !

Ota yhteyttä !

Minä en siis kertonut olevani itsevarma ja suosittu. Olen tuiki tavallinen ja vaatimaton tanttarainen.
        Nettiaddiktionikin on korkeintaan kohtalaista, esim. nyt olen lähdössä ratsastamaan ruunallani!
        Et sä varmaan mua tarkoittanut, vaan sitä toista!
        Have a nice life anyway!

• ruuna
        pitää ottaa yhteyttä? kirjoitti:

Minä en siis kertonut olevani itsevarma ja suosittu. Olen tuiki tavallinen ja vaatimaton tanttarainen.
        Nettiaddiktionikin on korkeintaan kohtalaista, esim. nyt olen lähdössä ratsastamaan ruunallani!
        Et sä varmaan mua tarkoittanut, vaan sitä toista!
        Have a nice life anyway!

Minä kun ratsastelen tammoilla mieluiten.

Mutta hei. En tarkoittanut enkä tarkoita mitään pahaa, jos olen loukannut- NÖYRÄ ON ANTEEKSIPYYNTÖ !

Ota vaan yhteyttä !

• tanttarainen
        ruuna kirjoitti:

Minä kun ratsastelen tammoilla mieluiten.

Mutta hei. En tarkoittanut enkä tarkoita mitään pahaa, jos olen loukannut- NÖYRÄ ON ANTEEKSIPYYNTÖ !

Ota vaan yhteyttä !

Ole hyvä!(meni ensin väärälle riville)
        Mun ruuna painaa varmasti enemmän kuin ne sun tammat...n.680 kg lämmintä hevosta!

• katsoppas

Kyllä on tasoeroa, eikä tarvii itkeä etteikö koulutusta löydy ? Melkein kaikilla on akateeminen sivistyspohja!

http://www.dating-world.net/Women's Profiles/Women's Profiles1.htm

Kun sitten verrataan ulkonäköä niin onpa pikkusen tasoeroa suomineitojen kanssa täällä suomi24:ssä ?

Menkää äijät tuonne treffeille, ette kadu !

• läpinäkyvä

No huh huh... oliko pikkusen näkyvää mainontaa näitten Ladies from Russia sivujen mainostus. näitähän työntää sähköpostin täyteen niin että spämmifiltterit paukkuu punasina päivittäin.

Sinne ei mene kuin aikaa ja rahaa. Joskin onhan noissa kuvissa nättejä naisia :)

• tosipaljon

hyvää ystävänpäivää sinulle :) Nyt vain englantia
        opiskelemaan ku jääny vähän retuperälle.

• UPEETA...

Onpa tosiaan erilaista kuin näillä sivuilla !

Tietääkö joku muukin tai aloittaja lisää näitä ulkomaalaisia deittisivuja, en todellakaan enää jaksa näitä suomalaisia !

• löytyy...
        tosipaljon kirjoitti:

hyvää ystävänpäivää sinulle :) Nyt vain englantia
        opiskelemaan ku jääny vähän retuperälle.

Kelailin noita vähäsen ! Pietarin alueelta löytyy suomenkielentaitoistakin naista ! Niin ja ihan oikeesti luulen, että jos vaan laitat suomeksi niin kyllä ne sen jossakin vääntää auki sentään sivistyneitä ihmisiä !

• pelaamaan..
        UPEETA... kirjoitti:

Tietääkö joku muukin tai aloittaja lisää näitä ulkomaalaisia deittisivuja, en todellakaan enää jaksa näitä suomalaisia !

VENÄLÄISTÄ RULETTIA !!

• SAIN JUURI 3 ORKKUA
        UPEETA... kirjoitti:

ALOITTAJA ITSE TÄÄLLÄ LAITTAA KOMMENTTIA JATKUVASTI , HAHAHAHHAHA !!!PUUTE ON VARMAAN KOVA !! HAHAHAHAHAHAHAH !!!!!!!!!

• tämä on aloittajan kommentti !
        SAIN JUURI 3 ORKKUA kirjoitti:

ALOITTAJA ITSE TÄÄLLÄ LAITTAA KOMMENTTIA JATKUVASTI , HAHAHAHHAHA !!!PUUTE ON VARMAAN KOVA !! HAHAHAHAHAHAHAH !!!!!!!!!

TÄMÄ on keskustelupalsta ! Ei alottaja voi kommentoida, jos ei ole kommentoitavaa ?

Keskustelua ei synny, jos kukaan ei koskaan kommentoi, mutta olet kai tottunut yksinpuheluun ! Ei kuule tarvii osallistua, jos ahistaa !

• eikö
        UPEETA... kirjoitti:

paksuperseet enää kiinnostakkaan heh heh heh :)

No, kyllä minäkin ottaisin mielummin pitkäsäärisen rotunaisen...

• tästä lähtee...
      • muutamia

suomitanttoja lukuunottamatta suurin osa tuosta "tulvasta" on myönteisiä kommentteja ?

Siispä ei huolta, se todella toimii usko vaan !

HYVÄ, ETTÄ MUUTKIN LÖYTÄVÄT JOTAKIN MUUTAKIN, KUN TÄÄ SUOMI24, JOSSA TASOA EI EDES OLE !

• sinäkin
        muutamia kirjoitti:

suomitanttoja lukuunottamatta suurin osa tuosta "tulvasta" on myönteisiä kommentteja ?

Siispä ei huolta, se todella toimii usko vaan !

HYVÄ, ETTÄ MUUTKIN LÖYTÄVÄT JOTAKIN MUUTAKIN, KUN TÄÄ SUOMI24, JOSSA TASOA EI EDES OLE !

tätä suomitantta-osastoa, sitten tää ei koske Sinua lainkaan !!!!!

• luottaa

näiden Donnien lupauksiin ? Onko sittenkin vain onnenongintaa.

Onko kellään kokemuksia ?

• ..............................

Kyllähän on ihan asiallista toimintaa. On vaan tasokkaampaa tarjontaa kuin tämä kotimainen. Varmaan on myös tietyllä tavalla valikoitua/valikoitunutta asiakaskuntaa, kun käsittääkseni on maksullista siis näille ilmoittajille. Näinhän on myös suomessa MSN:ssä, jossa taso on paljon parempi kuin suomi24:ssä, kun on maksullista palvelua ! Suomi24 voisi myös alkaa periä maksua palvelusta niin tää naisten "vakoilufeikkaus" loppuisi siihen !!!!

• IKINÄ
        .............................. kirjoitti:

Kyllähän on ihan asiallista toimintaa. On vaan tasokkaampaa tarjontaa kuin tämä kotimainen. Varmaan on myös tietyllä tavalla valikoitua/valikoitunutta asiakaskuntaa, kun käsittääkseni on maksullista siis näille ilmoittajille. Näinhän on myös suomessa MSN:ssä, jossa taso on paljon parempi kuin suomi24:ssä, kun on maksullista palvelua ! Suomi24 voisi myös alkaa periä maksua palvelusta niin tää naisten "vakoilufeikkaus" loppuisi siihen !!!!

suomi24 .ään mikä MSN ?

• alle
        .............................. kirjoitti:

tunnissa.

Siis ei mitään kerran viikossa pikaviestintää !

• yhteydenottoni

Ole hyvä!:)

• ja ihan

tasoissa sitten taas ollaan. Mukava kun olet kiinnostunut nyt pitäisi vielä löytää se kuuluisa profiili ?

• olis kiva

itsekin tietää, mistä nyt sitten on kiinnostunut!Voisitko vähän vihjaista?

• ..........................
        olis kiva kirjoitti:

Maalaispoika itse alunperin olen. Eläimet ja luonto on aina ollut lähellä sydäntäni.

• onpahan vaan
        olis kiva kirjoitti:

ihmiselle melkoinen voimavara niin hyvässä kuin pahassakin ! Erityisesti isot eläimet, ihminenhän on niiden rinnalla hyttynen ja ne voissivat tehdä paljon pahempaa jälkeä ihmiselle kuin ihminen niille (siis ilman aseita). Mutta monet järkälemäiset isot eläimet vaan alistuu ihmisen aika raakaankin hyväksikäyttöön. Ikävä kyllä suomessakin on muutamia ihmisiä, joille esimerkiksi hevosta ( ei ruunaa ,eíkä tammaakaan) pitäisi ikinä mailmassa antaa hoitoonsa !

Että siinä nyt alkuunsa kiinnostuksen kohdetta !

OTA YHTEYTTÄ !

• samoin
        onpahan vaan kirjoitti:

ihmiselle melkoinen voimavara niin hyvässä kuin pahassakin ! Erityisesti isot eläimet, ihminenhän on niiden rinnalla hyttynen ja ne voissivat tehdä paljon pahempaa jälkeä ihmiselle kuin ihminen niille (siis ilman aseita). Mutta monet järkälemäiset isot eläimet vaan alistuu ihmisen aika raakaankin hyväksikäyttöön. Ikävä kyllä suomessakin on muutamia ihmisiä, joille esimerkiksi hevosta ( ei ruunaa ,eíkä tammaakaan) pitäisi ikinä mailmassa antaa hoitoonsa !

Että siinä nyt alkuunsa kiinnostuksen kohdetta !

OTA YHTEYTTÄ !

on myös ihmisten laita. Toiset ei vaan sovi toisilleen! (Ja taas otin yhteyttä)

• tässä on pakko olla
        samoin kirjoitti:

on myös ihmisten laita. Toiset ei vaan sovi toisilleen! (Ja taas otin yhteyttä)

jo jotain syvällisempää, sentään ystävällinen viestikin. OTA YHTEYTTÄ ?

• nettirakkautta !
        olis kiva kirjoitti:

Koukussa ollaan jo !

• maalaistollo
        .......................... kirjoitti:

Maalaispoika itse alunperin olen. Eläimet ja luonto on aina ollut lähellä sydäntäni.

Kyllä maalla on mukavaa !

Meillä on kolme hevosta kaksitoista kanaa yx kukkeli kolme hanhea ja 1500 sikaa !

83 hehtaaria peltoa ja 130 hehtaaria metsää - revi siitä 60 neliön yksiössäs !

• Kyllä sä vielä
        nettirakkautta ! kirjoitti:

Koukussa ollaan jo !

irti pääset!

• is over!
        tässä on pakko olla kirjoitti:

jo jotain syvällisempää, sentään ystävällinen viestikin. OTA YHTEYTTÄ ?

Your score 3 points! Better luck next time!

• kulkevi
        maalaistollo kirjoitti:

Kyllä maalla on mukavaa !

Meillä on kolme hevosta kaksitoista kanaa yx kukkeli kolme hanhea ja 1500 sikaa !

83 hehtaaria peltoa ja 130 hehtaaria metsää - revi siitä 60 neliön yksiössäs !

lapsosen tie...

• pelin loppu
        is over! kirjoitti:

Your score 3 points! Better luck next time!

Väärin meni jo kolme rankkaa juttua on tämä poikinut. Sinä et tiedä niistä mitään . Eikä niistä minun puolelta täällä inistä !

• Missähän....
        Kyllä sä vielä kirjoitti:

irti pääset!

Ravintolassaonnaisi näin ? Taitaa jo ihquu - mimmit olla tuhansissa , mutta Vantaan Harria en voita ikinä !

• näiin on

on..tiedän , kokemuksesta

• tämä ei ole

tämä ei tosiaan ole 40 palsta !

Kielenkäyttösi kuvastaa ikääsi !

Nyt on nuorten aika se juna sinulta meni jo !

• ymperi

Vaikka jo vähän vanha ja välehtynyt. kaikki uusi on hyvvee!

• yrjö

hel*etti

• siirryppä

Tänne YH-palstalle tässä vinkki !

• juna

meni justiinsa. Antaa hevosen surra sillä on iso pää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      76
      2385
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe