Onko kukaan käynyt sukeltamassa Goan vesillä? Oon lähdössä maaliskuussa reissuun, mut oon ymmärtänyt ettei tuolla vissiin hirveesti nähtävää tai koralliakaan olis?
Sukellus Intiassa
3
547
Vastaukset
- Laurita
Goan osavaltion rannikko on suurelta osalta mangrovemetsää eli vesi on sameaa, koska maaperästä liettyy veteen paljon eri maalajeja. Sukellusliikkeitä on vain pari ja monet sukeltaa siellä, jotta saa logiinsa Intian. That's it. Etelä-Goan edustalla on jotain saaria, joissa muutamia riuttoja, mut lajisto ei oo hirveen runsasta. Jos on Suomessa sukeltanu, sitä tekee sen jälkeen missä vaan eikä veden sameus haittaa. Kaikkialta löytyy jotain kaunista.
- okalinnut
Pohjois-Goalla on muutama sukellusyrittäjä.
Vesi on sameahkoa, tosin meidän näkymiin tottuneelle 8-10m on ihan hyvä sekin. Lämmintä on, 3 mm:n shortyllä pärjää mainiosti.
Vedessä on erilaisia kiviä, pieniä luolia ja koralliakin. Kalat ovat lähinnä trooppisten vesien kaloja, paljon erilaisia rapuja ja katkoja.
Sukellussyvyydet ovat n. 8-10m, joten ilma riittää pitkään. Kokemuksena suosittelen :) - Pallokala
Goalla on pari padin koulua, suosittelen panajissa olevaa parracuda diverseja. näkyvyys HYVÄNÄ päivänä n.10m huonompana sitten 0,5. Kannattaa käydä kattomassa, siellä on ihan mielenkiintoinen hylkykin. Toinen hyvä vaihtoehto on matkustaa 3h alas Goalta Karnatakan puolelle ja sukeltaa siellä. Parracuda tekee ainakin sinne reissuja. Siellä on sitten jo näkemistä ja näkyvyyskin parempi. Sinne vaan ja Kunnioitusta Intiaa kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446