Suomalaisuuden häpeäpilkut!

suomen vellihousut ry

Vittu mitä pellejä noi niin sanotun "suomen sisu" sivun tyypit on! Eivät tiedä sisusta mitään ja pilaavat KAIKKIEN SUOMALAISTEN MAINEEN!

Sanoudun irti tuollaisesta sivustosta kuin suomen sisu. Tuolla sivulla ei ole mitään tekemistä SUOMALAISUUDEN kanssa.

suomalaisuus = järkevä kansa
suomen sisu-sivusto = pellesivusto

Se on minun mielipiteeni.

HALUSIVAT VAIN MAINOSTA JA NÄIN SITÄ SAIVAT!

KIITOS KUN MENITTE PILAAMAAN 5 MILJOONAN SUOMALAISEN MAINEEN! KIITTI VITUSTI!

http://www.suomensisu.org/

KIITOS VIELÄ ETTÄ TEIDÄNKIN PÖLLÖJEN PITI PILATA MEIDÄN LOISTAVA MAINE! KIITOS VAAN!

6

425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loistava maine?

Missäs meidän maine loistaa?
      Ja vielä niin että kansallismielisyys sen pilaisi?
      Oletko "töissä" vastaanottokeskuksessa?

• tuollaista pelleilyä voidaan sanoa kansallismielisyydeksi?

• -Khat man do-
        karvapää kirjoitti:

tuollaista pelleilyä voidaan sanoa kansallismielisyydeksi?

En tunne organisaatiota tai sen toimintaa juurikaan, mutta ei ole kovin hyvää kuvaa itsestään tuo järjestö antanut. Itse olen erittäin isänmaallinen, mutta Suomen Sisu vaikuttaa hieman epäilyttävältä.

• Sam

joka tunnetaan ulkomailla on NOKIA ja yllätys, yllätys, kaikki joille olen kertonut sen olevan Suomesta, ovat luulleet NOKIAn olevan Japanilainen yritys.

Suomesta ei ulkomailla tiedetä oikeastaan mitään, joten mitään ei voi pilatakkaan.

Mites on, lehmä on pyhä eläin Intiassa ja me täällä pohjolassa mutustellaan lehmän lihalla. Eikös tällainen loukkaa intialaisia?

Aikanaan kuseskelin sorakuopassa, josta haettiin hiekkaa uuteen kirkkoon. Häpäisinkö minä teollani pyhää rakennusta?

Uskontoja voi kuka hyvänsä perustaa ja mitä tahansa voidaan vaatia olevan pyhä, jolloin heikot politikot yhteiskunnassa saadaan helposti polvilleen pyhyyteen vedoten.
      Jonkin asian loukkaamattomuus ja pyhyys on tulossa seuraavaksi tehokkaaksi aseeksi RASISTI sanan rinnalle selkärangattomia politiikkoja vastaan.

• Roimax

Turhaan pelkäät,kyllä meidän viranomaiset hoitavat "häirikön" pois,rikospoliisi jo totesi että kyseessä on jokin uskonnonloukkausrikos.
      Mite lie asiat islamilaisessa maailmassa,paheksuuko veli Abdullah kun länsimaan lähetystöt palavat,kantaako Abdullah huolta maansa maineesta?
      Vai paheksuuko vain pilakuvien julkaisijoita?

• nekin näytti kuvat

nelosen uutisissa näytetiiin ne pilapiirroksia, joten tuleeko syyte neloskanavan uutisillekin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      30
      2845
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1606
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1404
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1244
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1165
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      1064
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      53
      972
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      951
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      221
      924
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      112
      875
    Aihe