Oletko? Muidenkin mielestä, etkä vain omasta mielestäsi? Jos et ole, niin miksi vaadit naisen ulkonäöltä niin paljon?
Muutamalla kirjoittelijalla näyttää olevan kuva profiilissaan ja enimmäkseen he ovatkin ihan hyvännäköisiä. Entä te muut? Oletteko rumia, vai miksette laita kuvaanne näkyviin?
Hyvännäköinen mies
18
2339
Vastaukset
- anonyymi
suojaamiseksi.
- Sightseeker
...
- Pjotrko
Miksi pitäisi olla kuva? En vaadi mitään tänne kirjoittavan ulkönäöstä. En ole edes siitä kiinnostunut. Miksi pitäisi olla? Minua kiinnostaa mitä ihminen kirjoittaa. Eikö se olekin keskustelupalstan idea.
Eikö deittipalstat ole erikseen. - luupeto (n.)
kertoo huonosta itsetunnosta ja siitä ettei kestetä kritiikkiä jos kuvaa ei ole näkyvissä. kertoo myös että joku ei halua tulla tunnistetuksi.
En vaadi muilta kuvaa kun en kehtaa sitä itsekään tänne laittaa. - näkyviin?
Eikö keskustelupalstojen olennaisin pointti olekin pysytellä nimettömänä ja kasvottomana?
Omasta mielestäni olen lähes normaalin näköinen, tuskin aloittajan tarkoittamalla tavalla "hyvännäköinen".
Silti olen esteetikko, ja pidän kauniiden naisten katselusta. Omalla ulkonäöllä ei ole siihen mitään vaikutusta. - Myslinmussuttaja
Kelpaan ainakin tyttöystävälleni. Itse olen jäävi sanomaan asiasta mitään.
En laita kuvaani näkyviin, koska en ole rekisteröitynyt ja pysyttelen mieluiten anonyyminä. - ole täällä
Aika harva suomalainen mies on oikeasti hyvännäköinen. Onhan näitä jotain trendipellejä, jotka luulevat olevansa hyvännäköisiä, kun on ostettu kuteita ja sudittu tukka sojottamaan joka suuntaan. Mutta kun katukuvaa katselee, niin oikeastaan suurin osa miehistä on helvetin rumia tai ihan taviksia.
Sellaisia plösömahaisia lätkän seuraajia, joiden ainoa ilo tuntuu olevan kaljan kittaaminen ja mäkihypyn katsominen. - tavismies
Olen taviksen näköinen. En myöskään vaadi naiselta mitään ihmeellistä, mieluummin samanlainen keskinkertaisuus kuin itsekin olen. Sen sijaan hyvää luonnetta kyllä vaadin naiselta. Sellaista ei valitettavasti ole tullut vastaan, suomalaiset nykynaiset kun ovat esimerkiksi käytökseltään ihan yhtä perseestä riippumatta siitä, ovatko kauniita, taviksen näköisiä vaiko jopa ankeannäköisiä.
- greg.
Mitä se sulle kuuluu ollaanko? Ethän sä tule sitä kumminkaan koskaan näkemään, ollaanko me komeita vai ei. Kaikilla ei myöskään ole mahdollisuutta lähettää kuvaansa, tai lähettää sen vasta sitten kun aletaan mailailemaan.
- Asiasta huvittunut
Sekä omasta että muidenkin mielestä. Anonyymiteetti on kuitenkin netin parasta antia. Miksei Sightseeker itse pistä kuvaansa ihasteltavaksemme?
- Sightseeker
kun esiintyy tällä kertaa kuvattomana, eikä itsekään arvostele kenenkään ulkonäköä, vaan halusi vain kysyä asiaa :)
- harakanpelätin
miksi "asiasta huvittunut" ei rekisteröi nimimerkkiään? tietäis aina et onko kirjoitta varmasti sama henkilö..ei vaan, sun kommentit oon kyllä jo jollain tasolla oppinut tunnistamaan ;)
- Asiasta huvittunut
harakanpelätin kirjoitti:
miksi "asiasta huvittunut" ei rekisteröi nimimerkkiään? tietäis aina et onko kirjoitta varmasti sama henkilö..ei vaan, sun kommentit oon kyllä jo jollain tasolla oppinut tunnistamaan ;)
Enhän mie sais rauhaa siltä mua ihailevalta kiimaselta teinityttöjoukolta! Kas kun nuo rekisteröityjen nimimerkkien viimeisimmät kirjoitukset näkyvät profiilissa. Nehän seurais mua kaikkialle, jopa uniini!
Toistaseksi tällä nimimerkillä on tietääkseni kirjoitellut mun lisäksi ainoastaan pari tyyppiä, joille oikeinkirjoitus tuotti suuria tuskia. Eiköhän meikäläisen kommentit siis joukosta tunnista :) - Ilona
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Enhän mie sais rauhaa siltä mua ihailevalta kiimaselta teinityttöjoukolta! Kas kun nuo rekisteröityjen nimimerkkien viimeisimmät kirjoitukset näkyvät profiilissa. Nehän seurais mua kaikkialle, jopa uniini!
Toistaseksi tällä nimimerkillä on tietääkseni kirjoitellut mun lisäksi ainoastaan pari tyyppiä, joille oikeinkirjoitus tuotti suuria tuskia. Eiköhän meikäläisen kommentit siis joukosta tunnista :)Mites se menikään... vaatimattomuus kaunistaa...?Tsippadippaduidaa....
- Asiasta.huvittunut
Ilona kirjoitti:
Mites se menikään... vaatimattomuus kaunistaa...?Tsippadippaduidaa....
Mites muuten luulet mun tulleen näin komiaksi?
- harakanpelätin
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Mites muuten luulet mun tulleen näin komiaksi?
hyvä kun rekisteröit nimimerkkis!
Oikeesti sulla on niin hauskoja ja hyviä kommentteja, että luen ne aina näillä keskustelupalstoilla käydessäni :D
- Artoo
Kyllä oon Viron reissuilta aina saanut ja yleensä vielä pariin kertaan jos oon koko viikonlopun ollut matkassa. Eikö tuo nyt jo kerro ettei tässä ainakaan ruma olla,kun on naisten kanssa vehdattu useammankin kerran.
"Muidenkin mielestä, etkä vain omasta mielestäsi?"
- Näin minulle on kerrottu ja annettu ymmärtää, enkä väitä vastaan. Fyysiset mitat ja rasvaprosentti ovat suurinpiirtein sitä luokkaa kuin monilla naisten ihailemilla julkimoillakin.
"Muutamalla kirjoittelijalla näyttää olevan kuva profiilissaan ja enimmäkseen he ovatkin ihan hyvännäköisiä. Entä te muut? Oletteko rumia, vai miksette laita kuvaanne näkyviin?"
-Miksipä laittaisin, juuri tunnistamattomuus on yksi suurimmista syistä miksi yleensäkin kirjoittelen tänne. Mikäli haluaisin "päteä" ulkonäölläni nettissä, laittaisin kyllä siinäkin tapauksessa kuvani ennemmin vaikka City:n sivuille arvosteltavaksi, kuin tämän foorumin profiiliin.
On niin paljon sellaisia asioita, aiheita ja mielipiteitä, joista ei välttämättä kannata kirjoitella täällä "omalla naamalla" esim. työhön liittyvät asiat, uskonnolliset vakaumukset, parisuhdeasiat, poliittiset näkemykset tai vaikka oma suhtautuminen raiskaukseen. Kysykää vaikka Yrmiolta =D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272085
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis661175Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111089Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101077- 88962
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681