Olen todennut, että itseeni ei mikään ihme poppakonsti-dieetti tehoa. Olen kokeillut yhtä sun toista ja aina tuloksena on muutaman viikon onnistuminen, MUTTA, jälleen kerran lihoaminen entisiin mittoihin ja jopa yli.
Ainut millä minä pystyn laihtumaan löytyy korvien välistä ja vanhasta kunnon elämäntaparemontista (liiku ja syö lautasmallin mukaan). Itsekuri on se taika sana, jolla onnistun, kunhan vaan alkuun pääsen.
minun tilitys
eri laihdutustyyleistä
1
269
Vastaukset
En oo ees kokeillu mitään poppaskonsteja, koska tämä on ensimmäinen kerta kun laihdutan. Mutta olen kyllä tässä puolen vuoden aikana ajatellut, että kyllä se on aikaslailla omasta päästä kiinni.
Mä en siis tosiaankaan ole laihduttanut koskaan ja nytkin vain aloitin yhtäkkiä ja ihan omien aivojen ajattelulla olen saanut nyt 11kg pois, toki hidasta on ollut ja vielä on 12kg jäljellä, mutta kyllä noi 12 kiloakin lähtee ihan vaan omien aivojen avulla...ja itsekurilla.
Eli olen siis ihan samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3562561Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362509- 1131412
- 421144
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo75932Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26841- 56833
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi118770En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30739