Paavalin varoitus on totisinta totta tänä päivänä ja
laittomuuden seuraukset ovat todella nähtävissä.
Jesaja profetoi lopun ajasta .Jes.24:5-6--Maa on saastunut asukkaidensa alla(syy),sillä he ovat rikkonee lait,muuttaneet käskyt,
hyljänneet IANKAIKKISEN LIITON.Sentähden kirous kalvaa maata,ja sen asukkaat syystänsä kärsivät--.Saatana on aina halunut hyökätä Jumalan kaikkivaltaa vastaan,hän on tekeytynyt valkeuden enkeliksi ja saanut kuten aina uskomaan ihmiset mieluummin uskomaan valheen,kuin pysymään Jumalalle uskollisena.Jeesus sanoi että te laittomuuden tekijät,jotka seuraatte isiltä opittuja perrinnäis sääntöjä,mutta hylkäätte Jumalan käskyn.Pitäkää se minkä olette alusta kuulleet.Sapatti käsky on ainoa joka on ollut maailman luomisesta,eli,alusta.Kun jumala loi maailman kuudessa päivässä,Hän lepäsi seitsämännen päivän ja Pyhitti sen ja siunasi iankaikkiseksi lepopäiväksi,Hän uudisti lepopävä käskyn Siinailla
ja lisäsi siihen,muista.Koska Jumala tiesi että Saatana tulee erikoisesti hyökkäämään juuri tätä käskyä vastaan joka koroitaa Jumalaa Luojana ja on
meitä muistuttamassa alkuperästämme,ettemme eksyisi.Raamatun sana kertoo että,kun laittomuus saa vallan,kylmenee monien rakkaus.Kyllä tämä maailma on jo tänä päivänäkin melko rakkaudeton paikka.Saatana on tehnyt halkeman "suojamuuriin"
eli Jumalan lakiin.Jumala suokoon että voisimme olla sen halkeaman umpeen muuraajia ja poistaa keskuudestamme pahan puhumisen ja sormella osoittelun.Herran rauhaa kaikille,opinkiistoista
huolimatta.Rak terv Sirkka Iita.
"-Armosta pelastettu syntinen".
(Anteeksi kirjoitus virheet!)
"Laittomuuden henki on jo vaikuttamassa"
5
344
Vastaukset
Sanot: "Saatana on tehnyt halkeman "suojamuuriin"
eli Jumalan lakiin"
Vahva on uskosi Ellen Whiten oppeihin, mutta annapa käydä mielessäsi ajatuksen, että sapatti kuuluikin seremonialakiin ja oli varjo tulevasta Jeesuksesta. Kun Jeesus tuli ja suoritti sovitustyönsä ristillä täyttyi varjo. Nyt ei enää vietetä sapattia lauantaina, vaan nyt ihminen voi tulla uskoon ja näin hänellä on sapatti sapatin Herrassa Jeesuksessa yötä päivää joka päivä.- Sirkka Iita
Minun ainoa opin ja tiedon lähteeni on
Jumalan sana ja se ei valehtele.Minä en ole lukenut Ellen Gn.kirjotuksia,enkä kuulu edes Advenddi kirkoon,vaikka kunnioitankin heidän näkemystään.
He ovat kaikesta huolimatta pysyneet uskollisina Jumalan käskyille.Minä olen saanut Jumalan armosta syntyä uudesti ihan "omassa kammiossani",eli polvitietä käyden omassa kodissani.Jeesuksen armo riitää,eikä ole sidottu mihinkään määrättyyn serakuntaan tai paikkaan.Se on Jumalan lahja.
Tervetuloa Elämän lähteelle,Kristuksen parannettavaksi.Rak. terv.Sirkka Iita - Raamatusta löytyy koko totuus.
Sirkka Iita kirjoitti:
Minun ainoa opin ja tiedon lähteeni on
Jumalan sana ja se ei valehtele.Minä en ole lukenut Ellen Gn.kirjotuksia,enkä kuulu edes Advenddi kirkoon,vaikka kunnioitankin heidän näkemystään.
He ovat kaikesta huolimatta pysyneet uskollisina Jumalan käskyille.Minä olen saanut Jumalan armosta syntyä uudesti ihan "omassa kammiossani",eli polvitietä käyden omassa kodissani.Jeesuksen armo riitää,eikä ole sidottu mihinkään määrättyyn serakuntaan tai paikkaan.Se on Jumalan lahja.
Tervetuloa Elämän lähteelle,Kristuksen parannettavaksi.Rak. terv.Sirkka IitaKun Pyhä Henki pääsee Kristuksen kautta valaisemaan askeleemme,emme enää kulje pimeässä.Vaan Hän johdattaa meitä kikkaudesta kirkkauteen,Keskipäivään asti.Siunausta siulle rakas ystävä.toivoo.
Sisar Herrassa.
>>...Sapatti käsky on ainoa joka on ollut maailman luomisesta,eli,alusta...
- ennen sokea
Olin ennen sokeudessa, mutta Ellen Whiten kirjoitukset avasivat silmäni Raamatun totuuksille. Uskon että Pyhä Henki puhuu hänen kirjoituksissaan. Ennen uskoin vahvasti sunnuntain pyhyyteen, mutta nyt tiedän mitä Raamattu sanoo sapatista. Sunnuntain pyhyydestä se ei puhu yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912