Ihannenainen (tutkittu juttu)

Veeruska80

Tutkittuani huolellisesti tämän ja muiden aiheeseen liittyvien palstojen postauksia, olen päätynyt lopulliseen ratkaisuun suomalaismiesten keskimääräisestä ihannenaisesta. Makujahan on monia, mutta tietyt piirteet pomppasivat esille selvästi muita useammin. Tässä Hän siis on:

ULKONÄKÖ

- hoikka
- 160-170 cm
- symmetriset, söpönkauniit kasvot
- brunette, hiukset pitkät ja paksut
- kauniit, suurehkot silmät (värillä ei niin väliä)
- rinnat terhakkaa C-mallia, ehdottomasti luomut
- pienehkö, pyöreä ja muodokas takamus
- meikkaa, mutta hillitysti
- hyvä ryhti
- hymyilee paljon

LUONNE

- luotettava
- rehellinen
- melko hiljainen
- kiltti
- empaattinen
- ystävällinen
- huumorintajuinen
- toisia kunnioittava
- älykäs
- hyväkäytöksinen
- siveä

MUITA HUOMIOITA

- ei roiku miehessä
- ei ole "helppo", ei tyrkytä itseään
- pitää seksistä ja harrastaa sitä vapautuneesti oman miehensä kanssa
- omaa intohimoja, esim. harrastukset
- liikunnallinen
- antaa miehen olla Mies
- osaa tehdä muutakin kuin toimia koristeena

Jokohan riittäisivät ne iänikuiset gallubit. Itse sovin moneen kohtaan, mutta en tunne mitään tarvetta olla juuri miesten keskimääräinen ihannenainen. Mitä hyötyä siitä olisi, jokaiselle naiselle löytyy kuitenkin ainakin yksi mies joka pitää häntä täydellisimpänä. Se riittää, eikö vain? Puhumattakaan siitä millainen on naisen OMA ihannenainen, millainen hän ITSE haluaa olla. Pidän kiinni blondista pehkostani, sillä se näyttää mielestäni todella kauniilta!

24

3207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En löytänyt yhtää virhettä tuosta listasta. Tokihan siihen voisi lisätä vielä vaikka mitä pikku detaileja, mutta silloin se ei enää olisi keskimääräinen ihannenainen vaan minun "henkilökohtainen". :)

• myös..

samaa mieltä.. tolla hiusten värillä ei tosin ole suurta merkitystä kuhan ei oranssit ole ;) mutta muuten kyllä ihannenainen on.. toinen asia sitten on että löytyykö tuollaista tai edes tarvitseeko kenenkään olla täydellinen.. mutta hoikkuus yksistään kertoo terveellisistä elämäntavopista ja on siksi ehkä tärkein ominaisuus luonteen kanssa naisen valitsemisessa.

• (*7*)

mutta hoikkuus yksistään kertoo terveellisistä elämäntavopista ja on siksi ehkä tärkein ominaisuus luonteen kanssa naisen valitsemisessa.

juu ehdottomasti paitsi että narkkarit ja alkkiksetkin on hoikkia että revi siitä typerys...

• whuahahaa
        (*7*) kirjoitti:

mutta hoikkuus yksistään kertoo terveellisistä elämäntavopista ja on siksi ehkä tärkein ominaisuus luonteen kanssa naisen valitsemisessa.

juu ehdottomasti paitsi että narkkarit ja alkkiksetkin on hoikkia että revi siitä typerys...

siis : 160-170 cm ???????????????????????????
        vai että noin pieni akka olisi UNELMANAINENKO???

älä viitsi naurattaa mua! Whuahahahahahahaha!!!
        Unelma nainen alkaa siinä 170 cm!

• whuahahaaaaaaaaa
        whuahahaa kirjoitti:

siis tarkointin laittaa alkaen siinä 175 CM!!!!!!

• _MIES_
        whuahahaa kirjoitti:

En yhtään ihmettele tuota tutkimustulosta, itselleni ja useimmille kavereilleni ainakin on selvää että pienet naiset ovat niitä parhaita!

• ja---
        _MIES_ kirjoitti:

En yhtään ihmettele tuota tutkimustulosta, itselleni ja useimmille kavereilleni ainakin on selvää että pienet naiset ovat niitä parhaita!

pojastasi voi tulla lyhyt

• vanhasen
        ja--- kirjoitti:

pojastasi voi tulla lyhyt

äiti oli lyhyt ja pyöreähkö

• ,,,,,
        vanhasen kirjoitti:

äiti oli lyhyt ja pyöreähkö

Kannattaa muistaa, että Suomessa oli pula-aika, joka teki ihmisistä lyhyitä. Ihmisen pituuteen vaikuttaa ravinto ja geenit. On lukuisia perheitä, jossa äiti on lyhyt, isä pitkä ja pojat pitkiä ja tyttäret lyhyitä eli pituus periytyy sukupuolen mukaan. On myös perheitä, jossa äiti ja isä ovat pitkähköjä ja joku lapsista onkin selvästi muita lyhyempi. Kaikki on mahdollista.

• ...

maailman tylsin muija!! ei persoonaa

• ________

oot just niitä räpätätejä jotka luulevat itsestään liikoja, litisty sen valtavan persoonasi alle! ;D Noh joo, kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan.

• Serpico

Just tuollainen on tyypillinen ihannenainen, keskivertokaverin keskivertoihanne. Hitto kun alkoi unettaa kun luin ton kuvauksen :) Eli ei tarvita galluppeja tuon selvittämiseksi. Mut sehän ei olekaan gallupin tarkoitus. Pointti on mielipiteen esiintuomisessa. Onhan niihin niin hemmetin mukava kirjoitella omia mieltymyksiään.

• Asiasta.huvittunut

Mistäs me nyt sitten kinastellaan, ellei makuasioista?

• -QueenOfHearts-

se on rekisteröinyt itselleen oikein nimimerkin :)

Ootko nyt ihan varma että haluat sitoutua siihen???? ;D

• Asiasta.huvittunut
        -QueenOfHearts- kirjoitti:

se on rekisteröinyt itselleen oikein nimimerkin :)

Ootko nyt ihan varma että haluat sitoutua siihen???? ;D

Elähän sie kuule yhtään tuollasia virka! Heti alko ahistaa kun tuon sanan mainitsit.

• -QueenOfHearts-
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

Elähän sie kuule yhtään tuollasia virka! Heti alko ahistaa kun tuon sanan mainitsit.

kyllä muakin ahistais ;) Se sitoutumiskammo on nimittäin itsellä syynä miksen omaa nimimerkkiä rekisteröisi. Nimimerkin rekisteröiminen edustaa sellaista "mies, kaksi lasta, koira, omakotitalo ja mökkitontti" ideologiaa, jollaista haluaisi sitten vasta kun on aikomus asettua ja tasaantua... eli heittäytyä tavikseksi ;D

• Asiasta.huvittunut

kyllä muakin ahistais ;) Se sitoutumiskammo on nimittäin itsellä syynä miksen omaa nimimerkkiä rekisteröisi. Nimimerkin rekisteröiminen edustaa sellaista "mies, kaksi lasta, koira, omakotitalo ja mökkitontti" ideologiaa, jollaista haluaisi sitten vasta kun on aikomus asettua ja tasaantua... eli heittäytyä tavikseksi ;D

Meillä kahdella on se ero, että mulla ei ole tapana vastailla omiin viesteihini. :D

• -QueenOfHearts-

Meillä kahdella on se ero, että mulla ei ole tapana vastailla omiin viesteihini. :D

sellainenkin ero että minä en lue kaikkia viestejä joita kirjoitan... ;DDD ha-ha...

• Asiasta.huvittunut

sellainenkin ero että minä en lue kaikkia viestejä joita kirjoitan... ;DDD ha-ha...

Mun on pakko, että muistasin mitä on tullut sanottua!

• -QueenOfHearts-

Mun on pakko, että muistasin mitä on tullut sanottua!

MINUN kirjoittamiani viestejä!!!! :)

• Asiasta.huvittunut

MINUN kirjoittamiani viestejä!!!! :)

Ei niiden proosa-arvo nyt sitä luokkaa ole, ettäkö kaikkia vaivautuisin tavaamaan ;)

• Komea mies itsekin

-Ulkonäköasioissa muuten samaa mieltä, paitsi:
      Tosi unelmanainen on vähintään 170cm pitkä, 160cm on aivan liian lyhyt. Liian hoikka ei saa olla, pitää olla lihaa luiden ympärillä. Pieni, poikamainen takamus ei sytytä, ennemmin isompi ja muhkea.

-Luonteenpiirteet aika hyviä, paitsi ihannenaiseni ei ole hiljainen hissukka, vaan sellainen, joka uskaltaa ilmaista mielipiteensä, ei ole kuitenkaan hirveä lörpöttelijä. Mutta, ei missään nimessä hiljainen. Siveä siinä mielessä, ettei kaikille jaa, mutta seksipetomaisuus oman rakkaan kanssa on suositeltavaa;)

-Muut huomiot olivat hyviä, hän on myös hyvin kouluttautunut ja keskustelutaitoinen.

• Veeruska80

Nuo ovat sinun erityismielipiteitäsi, se ei poista sitä tosiasiaa että esitin keskimääräisen ihanteen, eli suosituimmat piirteet.

"Siveä siinä mielessä, ettei kaikille jaa, mutta seksipetomaisuus oman rakkaan kanssa on suositeltavaa;)"
        Ja tuo oli sitä paitsi juuri samoin listallani, hieman eri sanoin esitettynä vain.

• Veeruska80

Puhuinko muka jotain pienestä, poikamaisesta takamuksesta? Ihannenaisen takamus on pienehkö mutta muodokas, ei läski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1767
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1631
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1232
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1161
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1113
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      991
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      951
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      801
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50