Mä en tajua, miks jotkut jaksaa valittaa Keskosta. No joo, tulospalkkiota ei tullut, mut se ottaa päähän vaan vähän aikaa. Palkkahan on kuitenkin aika iso. Niillä, jotka viitsii tehdä töitä.
Siis tosiasiahan on, että jos painaa kovasti hommia, kunnon tahdilla, ei pidä liikaa taukoja ja tekee kaikki tarjotut ylityöt, niin rahaa kyllä tulee! Mä en valita, kohta kuus vuotta Keskon varastomiehenä ja oon jo ostanu omakotitalon, no joo, lainalla tietty, mut takaisinmaksu on hyvässä vauhdissa.
Mä tulen toimeen pomojen kanssa, olen vakkarityöntekijä, en kärsi rahapulaa, ja terveys on hyvä. Miksi mä valittaisin? Varastomies on just niin uhri kuin se itse haluaa olla.
Varastotyö Keskolla toimii!
21
23213
Vastaukset
- äimä
..niin, kunpa sen tajuaisivat muutkin työntekijät. Että oli työ kuin työ, niin se on aina just sellaista millaisen siitä itse tekee. Lorvia tyypillä saattaa työpäivä olla ihan p:stä samoin sellaisella joka tekee kaiken sen työn mitä päivän aikana tekee. Valittaa ei saisi, ja kaikkein parasta olisi jos alettaisi maksaan palkka tehdyn työnmukaan. Moni ku vaan lorvii ja palkka on ihan sama kuin ahkeralla työntekijällä. Tästä olen hyvin kiukkuinen...
- inexilläkin....
maksettaisiin yhtä hyvää suoritelisää,kuin keskolla!ei huvita tehdä raataa,koska vain jos otat työn todellisena urheilulajina,jossa haluat olla paras,niin voit saada hiukan extraa,mutta tavallisella työtahdilla voi unohtaa kannustelisät.Minuuttikiristyksiä perustellaa parantuneilla työolosuhteilla,laitteilla,kilomäärillä per rivi tms..mutta jokainen pidempään ollut tietää selkänahassaan,että raha ei tule niin helpolla kuin ennen.Itse vaihtaisin firmaa,mutta asunto täällä,enkä ihan helpolla viitsisi myydä pois
- Valkoinen Noutaja
Kuinka paljon Keskon ja Inexin palkoissa on sitten eroa vastaavissa hommissa?
- jättiläinen..
peruspalkka todella huono,miesten keskipalkka on reilu 2700 e.et pääse lähellekään sitä edes lisien kanssa.ehkäpä johonkin 2200 e tuloihin max.tyhmien on pakko tyytyä vähempään.
missä tahansa varastotyöstä saa enempi rahaa,jos tekee ylitöitä.
keskon tulospalkkiot on ihan perseestä,konekesko esim.150%...sen takia että rahastavat ruokakeskoa niin perkeleesti.
toisaalta johto saa miljoonia......onhan se istuminen toki kokouksissa rasittavaa.
ikuinen työpaikka sulla siinä kyllä on,50-vuotiaana pääsee jo sairaseläkkeelle kun toi kerääminen on vieny sun terveytesi.- hhhfhhhhhhhhhhh
2700 keskipalkka? Pääseekö vielä suoraan peruskoulun penkiltä töihin ilman koulutusta ja noille liksoille? Toiset opiskelee monta vuotta, tekee vastuullisempia hommia ja tienaa vähemmän. Kuullostaa hyvältä
- Anonyymi
hhhfhhhhhhhhhhh kirjoitti:
2700 keskipalkka? Pääseekö vielä suoraan peruskoulun penkiltä töihin ilman koulutusta ja noille liksoille? Toiset opiskelee monta vuotta, tekee vastuullisempia hommia ja tienaa vähemmän. Kuullostaa hyvältä
Itse menin peruskoulupohjalla ja palkka oli tuota luokkaa. Ihan hyvä koulutukseennähden mutta rankkaa ja yksitoikkkoista työtä joka ei sovi jokaiselle.
- entinen k-lainen
Ei kai niin huonoa työpaikkaa olekkaan, etteikö joku tyytyväinenkin.
Ylitöistä saa palkkaa jokaisessa työpaikassa, kuka haluaa viettää kaikki aikansa työpaikalla.
Minun ei onneksi tarvi olla siellä enää. - mää vaan
Vastaa nyt rehellisesti, paljonko on ns. normaali liksa kuukaudessa, ilman ylityötunteja ja oo rehellinen!
Mietin vaan, kannattaako vaihtaa alaa kun sosiaalisektorin töistä saan n. 2200 e kk ja ilman ylitöitä ja illat ja viikonloput vapaat.- Esa L.
Varastoterminaalityöntekijä saa
n.9,20-10,50€/tunti. ELi 1600-1800€/kk.
Työnkuvaan kuuluu yleensä ulkomaan rekkojen
purku tai lastaus. - on tosiaan
Esa L. kirjoitti:
purku tai lastaus.palkka.
- Noin pienikö on palkka
Esa L. kirjoitti:
purku tai lastaus.No en olis totakaan uskonut, kun kaverit, jotka oon tuntenut, on vaikuttanut muka tyytyväisiltä. Ne tosiaan osaa hommat, monen vuoden kokemus ja kaikki. Laskee varmasti kaikki ilta-ja yö- ja ylityölisät sun muut tietty mukaan ja puhuvat siitä palkkanaan. Entäs, jos joskus tekiskin normaalin päivän, kuin suurin osa ihmisistä, eipä ois paljon leivän päälle panemista.... kyllä tuo kuva Keskosta on vuosi vuodelta surkeammaksi muttunut, kai ne työmiehen rahat pitää säästää osakkeenomistajille ja Kesko sitä tosiaan harrastaa työväkensä unohtaen. Mutta siitähän tulee loppu ennen kuin arvaakaan....
- keskolainen
Esa L. kirjoitti:
purku tai lastaus.Hiukan alakanttiin meni tää liksa =D Tulkaa töihin ja ottakaa selvää. Itse tienaan 2 vuoden varastokokemuksella keskon varastolta 2200-2500e/kk ilman ylitöitä. Pienellä panostuksella ylitöihin ni menee yli 3k liksa.
- joopajoo12
keskolainen kirjoitti:
Hiukan alakanttiin meni tää liksa =D Tulkaa töihin ja ottakaa selvää. Itse tienaan 2 vuoden varastokokemuksella keskon varastolta 2200-2500e/kk ilman ylitöitä. Pienellä panostuksella ylitöihin ni menee yli 3k liksa.
Palkka bruttona 1650e/kk, ilman naurettavaa repimistä suoritteilla. Verojen, ruokalaruokien ja muiden jälkeen n. 1150e/kk~ jää käteen. Ei sillä luksusta saa.
- laksnckac
joopajoo12 kirjoitti:
Palkka bruttona 1650e/kk, ilman naurettavaa repimistä suoritteilla. Verojen, ruokalaruokien ja muiden jälkeen n. 1150e/kk~ jää käteen. Ei sillä luksusta saa.
Nyt täytyy kuitenkin muistaa, että luksusta saa vain ja ainoastaan joko
1)voittamalla lotossa
2) perustamalla menestyvän yrityksen ja tahkoamalla paalua
3) kouluttautumalla hyvään ammattiin ja tienaamalla siinä (esim ekonomin keskipalkka 4950 e/kk)
Näistä sitten valitsemaan... :)
- taattulaatu
Sopiiko kysyä jotta millaiset ovat Inexin ja Keskon varastojen "tulospalkkiot" määräytyykö keräilytehon mukaan? Minkä suurunen palkkio on ja paljonko pitää kerätä? Onko teillä muuten Pamin tessi? Ihan näin lidlin varastolaisena kiinnostaa...
- .................
Inexil 160% tehoilla 4,2€/ tunti, mutta siihen saat kerätä ihan vitusti. Realistisempi kapa, mihin suurin osa pääsee on luokka n. 3-3,5 € tunnille.
- o...
................. kirjoitti:
Inexil 160% tehoilla 4,2€/ tunti, mutta siihen saat kerätä ihan vitusti. Realistisempi kapa, mihin suurin osa pääsee on luokka n. 3-3,5 € tunnille.
Lillissä saa kerätä ihan vitusti mutta mitään ei saa ;) No onneksi on iltavuorot että saa edes siedettävän palkan.
- a-tuote
................. kirjoitti:
hakkilassa 160 teholla 7,8 € / tunti
- kaapo-aapo
Heh heh, kuka tervejärkinen haluaa tehdä vuorotyötä saati sitten ylitöitä!?!?!???
Sinun puheistasi sai sellaisen kuvan, että: työ on elämäni, pomo on jumalani ja kesko on uskontoni.- kesko rulaa
Mut tarvii tehdä duuniakin. Vieläks siel Leppis on käyttötavaras pomona?
Sit siel vastaanotos oli Timppa, mahtaaks viel olla samoi tyyppei duunis? - vihannes34
kesko rulaa kirjoitti:
Mut tarvii tehdä duuniakin. Vieläks siel Leppis on käyttötavaras pomona?
Sit siel vastaanotos oli Timppa, mahtaaks viel olla samoi tyyppei duunis?kertokaas nyt mitä kaikee hommii keskol voi tehdä ja millaset tienestihaitarit on?
onko huippupalkat vai nsaavutettavissa yöt rälläämällä lavavaunuilla?
eikö mitää älykkäämpää tms hommaa ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082