se kumparelaskun voittaja on aika komee, kyllä kelpais varsinkin kun on nuori 21v ja lisäks miljonääri!!
komee poitsu
10
613
Vastaukset
- ah-niin
apaattisen näköinen vaikka voitti OLYMPIAKULTAA!
- kati2u1
suloisen näköinen : ) ei tainnu tajuta viel et voitti oli sen verran hämmästynyt!
- Anonyymi
kati2u1 kirjoitti:
suloisen näköinen : ) ei tainnu tajuta viel et voitti oli sen verran hämmästynyt!
Komee on. Eihän sillä oo välii.... Super..
- Penkkiurheilijatar
Oli kyllä Dale Begg-Smith söpö. Ja vissiin ihan fiksukin kun on jo 13v ollu perustamassa yritystä, joka nykyään tuottaa miljoonia...
Ei kuulemma niin hirveesti välitä julkisuudesta. Ehkä ujo?- josefiina
Panin myös merkille, että on tosi ihanan näköinen nuori mies =) Ei kyllä juurikaan hymyile, ei edes silloin kun sai mitallin kaulaan. Mutta ajattelin sen johtuvan ehkä ujoudesta....olihan tämä aussipoika ehkä hieman ujon oloine, sillä tavalla söpösti.
Dale Begg-Smith on iiihana! =) - toinen ujo
josefiina kirjoitti:
Panin myös merkille, että on tosi ihanan näköinen nuori mies =) Ei kyllä juurikaan hymyile, ei edes silloin kun sai mitallin kaulaan. Mutta ajattelin sen johtuvan ehkä ujoudesta....olihan tämä aussipoika ehkä hieman ujon oloine, sillä tavalla söpösti.
Dale Begg-Smith on iiihana! =)wau.. taidanki alkaa seuraa noit kumparekisoja vähän paremmin! : )
satun muuten aina ihastumaan ujoihin tyyppeihin, niissä on vaan sitä jotain.. mut olenki itse vähän ujo.. - Anonyymi
Hejsan
- Anonyymi
toinen ujo kirjoitti:
wau.. taidanki alkaa seuraa noit kumparekisoja vähän paremmin! : )
satun muuten aina ihastumaan ujoihin tyyppeihin, niissä on vaan sitä jotain.. mut olenki itse vähän ujo..See Yoy handsome
- Anonyymi
Kävis iäkkäänpi herrasmies. 50, 60 ja jopa seitsyt... Kun on uee mies niin vaikka enenpikin...
- Anonyymi
Ulkonäöllä ei ole väliä jos rahaa on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263096Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272103Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141650Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71358- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381226- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902