ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ

Heippa kaikille! Tämän viikon osalta ei mulla ole tapahtunut MITÄÄN! Junnaa paikallaan. Huomen aamulla lähetään Lappiin perheen kanssa hiihtolomaa viettämään ja en aio siellä kyllä laskea pisteitä, joten tulos voi olla mikä vaan viikon jälkeen, mutta tsemppaan sit taas uudestaan loman jälkeen. Onhan tässä vielä viikkoja kesään, vai mitä? Hyvää hiihtolomaa kaikille ja hiihdelkää paljon sillä se jos mikä on hyvää kuntoilua.

16

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitee05

Käväisin tänään aamulla puntarissa ja masentavaahan se oli 63,3 kg eli 100g maanantaihin. Mutta sitten kaivoin sen mittanauhan esille ja en ollut uskoa silmiä, vyötäröltä on lähtenyt maanantaista 1,5 cm ja lantiolta 0,5 cm eli laihdutuksen aikana kokonaistulos on 3 cm vyötäröltä ja 1,5 cm lantiolta, ja sitä painoa on lähtenyt vain 700 g jos huomioidaan tää tän viikon nousu. Hyvää viikonloppua kaikille, maanantaina katsotaan taas mitä puntari sanoo =D

Ja niille ryhmäläisille jotka aloittavat hiihtoloman ja eivät ensi viikolla kerkiä täällä käymään niin hyvää lomaa ja käyttäkää tilaisuus hyödyksi ja lähtekää hiihtämään!

• Joo,meillä on myös lomailtu jo tällä viikolla ja tulos on masentava 500g,mutta kyllä se tästä vielä...
        Hyvät lomat kaikille jotka sitä pääsee viettämään.
        By the way...tuosta mittanauhasta,vaikka tämän hetken kokonais pudotus on vain n 3kg,niin vyötäröltä olen kadottanut 5cm ja lantiolta 3cm :)

• Äityli32

Heippis!
      Mulla maanantaista -500g, mutta maanantainahan oli400g plussaa, joten viime viikkoon verraten -100g.
      Maanantainahan olin jo aika epätoivoinen, kun ei mene alaspäin... Mittanauha minuakin nyt piristänyt: eli vaikka vuoden alusta pudotusta vain -1,6 kiloo, niin vyötärö on kaventunut 3 senttiä!! Ja suuntahan on nyt alaspäin , tosin tosi hitaasti, mutta toivottavsti myös varmasti=)

• Äityli32

...

• äippä36

Moi vaan kaikille!
      Joo multa unohtui aamulla toi punnitseminen,mut maanantaina sitten.Ainakin tällä viikolla olen liikkunut tosi paljon,että ei siis paljon haittaa vaikka ei olis hirveesti kilot karisseet.Olo on ollut mahtava!
      Minäkin puolestani toivottelen hiihtolomalaisille hyvää ja liikunnallista lomaa.Ja tietty aurinkoisia päiviä!
      Palailen sit maanantaina tulosten kans... =)
      Ja hyvät viikonloput!

• mukaan teidän ryhmään?

Olen aloittanut 9.1 painonvartijoissa, lähtöpaino oli 110.okg ja nyt 102kg, mutta pudotettavaa on vielä kovin paljon, mutta pienin harppauksin edetään.

Olisi mukava vaihtaa ajatuksia täälläkin, koska käyn ykisn pv:ssä, ja enkä oikein vielä tunne ketään, niin olisi mukava kirjoitella tänne.

• tsemppaamme toinen toistamme

Mitä useampi meitä on sitä enemmän vertaistukea=)
        Tervetuloa!!
        ja tsemppiä!!

• pienipyöreä

paino pysyy samana eli 85kg.jospa tää nyt starttais uudestaan

• minä

Kerroin tuossa aikaisemmassa viestissäni, että aloitin pv:ssä 9.1 ja nyt päätin kirjoittaa ja ilmoittaa painoni, joka on 101,2kg, eli onneksi on taas pudonnut,jee!

• En kyllä luovuta,mutta painoni on epätoivoisesti nyt jumittumassa tuohon 97-98kg välille...
      No,tänään on taas spinning tunti tiedossa ja kaipa se viime viikon tukholman reissu ja sielä syödyt ja juodut tekivät tämän jumituksen.Saa nähdä onko tästä tietä alaspäin...

• äippä36

Huomenta vaan kaikille!
      Mulla siis paino noussut,mutta vaan 100g.Mutta ei ahdista,olen tosi tyytyväinen itseeni kun olen kuitenkin liikkunut tosi reilusti =)...
      Nyt siis kokonaispudotus 2,4 kg ja paino siis 71,6 kg.
      Aurinkoista viikkoa toivottelee äippä36 =)

• äityli32

Menkat on alkamaisillaan ja turvottaa kaameesti.
      Empä siis käyny vaakassa - katsotaan sit menkkojen jälkeen mitä vaaka näyttää.
      Liikutaan reippaasti ja syödään kevyesti, kyllä se siitä lähtee alaspäin muillakin jumittajilla!
      Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon=) !!

• Retiisi06

Maananataita ryhmäläisille! Mulla se tuo vaaka näytti aamulla kiloa vähemmän kun viime viikolla, eli hitaasti mutta varmasti mennään alaspäin. Mittaus operaatiokin oli mukava kun sentti oli vyötäröltä lähteny ja reidestäki vähentyny. Vettä olen aika hyvin nyt muistanu juoda. Salmiakki on se mun pahe, siihen mä aina sorrun, onneks niitä saa sokerittomiaki, ei tarvi kokonaan kieltää. Toinen on sit toi suklaa, sitä on saatava. Olen kylläki antanut itselleni luvan tummaan suklaaseen, ja korkeintaan kaksi palaa päivässä, hyvällä tsempillä menee koko päivä ilman. Jotenki helpompi kestää tätä koko painonpudotusta kun edes joskus saa jotain herkkua. Vaikka on nämä kevyet ruuatkin kyllä herkkuja, osaa nauttia niistä paljon enemmän... Ennen vaan mätti suuhun kaikkea ja kauheella vauhdilla. Ei kauheesti enää haluta rasvasia ruokia, kun niistä tulee vaan maha kipeäksi ja huono olo, olen kokeillut. Hyvä niin. Tämä on minun uusi terveellinen elämä, voin hyvin tästä eteenpäin.
      Tsemppiä kaikille!

• äipyskä

haluaisin tiedustella tätä teidän ryhmää. montako teitä on minkä ikäisiä ja minkä painoisia. minkälaisissa elämäntilanteissa olette, töissä/kotona? ja mitä harrastatte vai oletteko juuri aloittaneet jonkun harrastuksen. itse olen 19v 1,5vuotiaan pojan äiti. tavoitteeni olisi saada ylimääräiset raskauskiloni pois mahdollisimman nopeasti. lihosin raskauden aikana noin 30kiloa ja VIELÄ on ainakin 7kg jäljellä. tuntuu todella turhauttavalta. harrastan tanssia ja vedän kolmea eri ryhmää. saisinko liittyä joukkoon? olisi mukava saada vertaistukea muilta äideiltä.

• Äiti34v

Mukavan aurinkoista päivää kaikille. Maanantaipainoa siis ilmoittelen vaikka tiistai onkin. Paino oli saman 82 kuin viime viikollakin, joten ei ollut lähtenyt mutta eipä toisaalta tullutkaan. Tosin meidän vanha ei-digitaalivaaka ei ole niin valtavan tarkka, mutta kyllä se suuntaa näyttää kun aina samalla vaa'alla käy. Tämä viikko sujuu tiiviisti töissä, viikonloppuna sitten hiihtolomalle. Laskettelemaan lähdetään, joten ulkoiltua ja liikuttua tulee paljonkin, luultavasti syötyä ja juotua myös. Eilen kävin pitkästä aikaa sauvakävelyllä ja tuli kyllä kunnon hiki. Tehokasta on. Palaan tälle kanavalle luultavasti vasta siis kahden viikon päästä, ja kovasti toivon että paino on silloin korkeintaan saman verran kuin nyt. Mukavaa viikon jatkoa kaikille.

• lyyliska

hellurei...maanantaipainoni oli 73.8 yes...alaspäin mennään........ihanaa kohta tulee kesä ja sit ollaan rantakunnossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe