Eikö mies voi millään ymmärtää, että jos nainen on ahtaanpuoleinen eikä kuitenkaan liian pieni, hän haluaa, että seksi etenee hellästi ja ajan kanssa? Tämänhetkinen kumppanini, jota en tunne kovin hyvin, painottaa sitä, että sisään pitäisi työntyä suhteellisen nopeasti, jotta hän pysyisi kovana, ja että hellyyttä voi osoittaa muulloin.
Olen intohimoinen nainen, mutta pelkkä seksi ei ole minulle pääasia eikä varsinkaan liian raju työntyminen. En edes etsi pelkkää fyysistä suhdetta vaan toivon löytäväni jostakin pitempiaikaiseen, luottamukselliseen suhteeseen haluavan ja pystyvän miehen. Kunnon suhteessa tuskin miehellekään nopeus on pääasia, vaikka toki ymmärrän, että yhdynnän pitää aina olla hieman kiihkeä onnistuakseen. Toivon olevani valmis rajumpaan sisääntuloon, kun väljenen aikaa myöten.
Hellyydestä
7
1384
Vastaukset
- TOSIMIES
Vaikka kuiviltaan. Tosimies ei jarruttele.
- vattumehu
oli samanlainen, on nyt exä, mutta sisään pökki hillittömällä voimalla, ihan kuin olis pelänny että karkaan jos ei mene mahdollisimman nopeesti kalu sisään :D Mut ei koskaan ollut väkivaltainen, päinvastoin, vain tuossa yhdyntätilanteessa.
- palstalle
ja nopiaan..ei oo logiikka juttuja..
- gfh
No jos mies ei ota opikseen sun puheista, mitä haluat ja kuinka hitaasti, niin sitten alat pihtaamaan, tai vaihdat kumppania.
- wesimies-70
Sydämentykytys & hiusten pystyyn nouseminen pieniä oireita, varrattuna siihen suunnattomeen hämmästyksen jonka Suomi-tytön kirjoitus sai aikaan. Muuten ihan asiallinen viesti, mutta viimeinen lause kyl kotoisin jostain niin syvästä ruumiinaukosta, et sinne aurinko ei totisesti paista! Hän siis kirjoitti "...kun väljenen aikaa myöten.". On todella vaikea löytää sanoja joilla voin ilmaista tyrmistystäni. Luuleeko tämä tyttönen että naine väljenee tosta noin vaan, ajan kanssa? Voiko todella 2000-luvulla olla olemassa noin tietämätöntä ihmistä? Olen elänyt ns normaalia elämää, myös kamaripuolella, harrastanut vaik mitä liikuntaa, ja synnyttänyt alateitse, enkä ole mitään väljentymistä havainnut. Päinvastoin, seksipuuhat sujuvat paremmin nykyään, ku olen harjaantunut. Kerta kaikkiaan kummastuttaa ihmisten käsitykset. Lukekaa biologiaa. Tai vielä parempi, keskustelkaa kokeneemman naisen kanssa, ei tarvitse rämpiä tietämättömyyden & harhaluulojen suossa.
Enhän minä sitä tarkoittanut, että kukaan väljenisi tekemättä asialle mitään. Kyse on siitä, että gynekologi ja kumppanini ovat puhuneet ristiriitaisesti. Kumppanini mukaan sisään pitäisi työntyä suhteelliisen nopeasti, jotta hän pysyisi kovana, lääkäri puolestaan kehotti minua pitempiaikaiseen, luottamukselliseen suhteeseen, johon kuuluu paljon hellyyttä. Kumpikin on puhunut "paikkojen väljenemisestä". En kirjoittanut tänne lukeakseni pilkkakommentteja, jotka joku olevinaan hyvin viisas on näpytellyt, vaan saadakseni tietää, ovatko tänne kirjoittavat miehet samaa mieltä kuin kumppanini, että pitkät hyväilyt vain veltostuttavat, vai onko kyse vain siitä, että tämä mies on malttamaton.
Lopuksi: suhteellisen vähäisestä kokemuksestani huolimatta en ole teini.- egw.
Suomi-tyttö kirjoitti:
Enhän minä sitä tarkoittanut, että kukaan väljenisi tekemättä asialle mitään. Kyse on siitä, että gynekologi ja kumppanini ovat puhuneet ristiriitaisesti. Kumppanini mukaan sisään pitäisi työntyä suhteelliisen nopeasti, jotta hän pysyisi kovana, lääkäri puolestaan kehotti minua pitempiaikaiseen, luottamukselliseen suhteeseen, johon kuuluu paljon hellyyttä. Kumpikin on puhunut "paikkojen väljenemisestä". En kirjoittanut tänne lukeakseni pilkkakommentteja, jotka joku olevinaan hyvin viisas on näpytellyt, vaan saadakseni tietää, ovatko tänne kirjoittavat miehet samaa mieltä kuin kumppanini, että pitkät hyväilyt vain veltostuttavat, vai onko kyse vain siitä, että tämä mies on malttamaton.
Lopuksi: suhteellisen vähäisestä kokemuksestani huolimatta en ole teini.No jos et ole tyhmä teini joka roikkuu tyhmiä selittelevässä miehessä, niin sitten vaihdat miestä. Äijä on vaan kärsimätön, ja haluaa purkaa paineensa nopeasti, ilman että tyydyttää sinutkin siinä samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195670- 173146
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192916Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6352162Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1552049Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701412Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421395Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31188Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097