Hellyydestä

Eikö mies voi millään ymmärtää, että jos nainen on ahtaanpuoleinen eikä kuitenkaan liian pieni, hän haluaa, että seksi etenee hellästi ja ajan kanssa? Tämänhetkinen kumppanini, jota en tunne kovin hyvin, painottaa sitä, että sisään pitäisi työntyä suhteellisen nopeasti, jotta hän pysyisi kovana, ja että hellyyttä voi osoittaa muulloin.

Olen intohimoinen nainen, mutta pelkkä seksi ei ole minulle pääasia eikä varsinkaan liian raju työntyminen. En edes etsi pelkkää fyysistä suhdetta vaan toivon löytäväni jostakin pitempiaikaiseen, luottamukselliseen suhteeseen haluavan ja pystyvän miehen. Kunnon suhteessa tuskin miehellekään nopeus on pääasia, vaikka toki ymmärrän, että yhdynnän pitää aina olla hieman kiihkeä onnistuakseen. Toivon olevani valmis rajumpaan sisääntuloon, kun väljenen aikaa myöten.

7

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOSIMIES

Vaikka kuiviltaan. Tosimies ei jarruttele.

• vattumehu

oli samanlainen, on nyt exä, mutta sisään pökki hillittömällä voimalla, ihan kuin olis pelänny että karkaan jos ei mene mahdollisimman nopeesti kalu sisään :D Mut ei koskaan ollut väkivaltainen, päinvastoin, vain tuossa yhdyntätilanteessa.

• palstalle

ja nopiaan..ei oo logiikka juttuja..

• gfh

No jos mies ei ota opikseen sun puheista, mitä haluat ja kuinka hitaasti, niin sitten alat pihtaamaan, tai vaihdat kumppania.

• wesimies-70

Sydämentykytys & hiusten pystyyn nouseminen pieniä oireita, varrattuna siihen suunnattomeen hämmästyksen jonka Suomi-tytön kirjoitus sai aikaan. Muuten ihan asiallinen viesti, mutta viimeinen lause kyl kotoisin jostain niin syvästä ruumiinaukosta, et sinne aurinko ei totisesti paista! Hän siis kirjoitti "...kun väljenen aikaa myöten.". On todella vaikea löytää sanoja joilla voin ilmaista tyrmistystäni. Luuleeko tämä tyttönen että naine väljenee tosta noin vaan, ajan kanssa? Voiko todella 2000-luvulla olla olemassa noin tietämätöntä ihmistä? Olen elänyt ns normaalia elämää, myös kamaripuolella, harrastanut vaik mitä liikuntaa, ja synnyttänyt alateitse, enkä ole mitään väljentymistä havainnut. Päinvastoin, seksipuuhat sujuvat paremmin nykyään, ku olen harjaantunut. Kerta kaikkiaan kummastuttaa ihmisten käsitykset. Lukekaa biologiaa. Tai vielä parempi, keskustelkaa kokeneemman naisen kanssa, ei tarvitse rämpiä tietämättömyyden & harhaluulojen suossa.

• Enhän minä sitä tarkoittanut, että kukaan väljenisi tekemättä asialle mitään. Kyse on siitä, että gynekologi ja kumppanini ovat puhuneet ristiriitaisesti. Kumppanini mukaan sisään pitäisi työntyä suhteelliisen nopeasti, jotta hän pysyisi kovana, lääkäri puolestaan kehotti minua pitempiaikaiseen, luottamukselliseen suhteeseen, johon kuuluu paljon hellyyttä. Kumpikin on puhunut "paikkojen väljenemisestä". En kirjoittanut tänne lukeakseni pilkkakommentteja, jotka joku olevinaan hyvin viisas on näpytellyt, vaan saadakseni tietää, ovatko tänne kirjoittavat miehet samaa mieltä kuin kumppanini, että pitkät hyväilyt vain veltostuttavat, vai onko kyse vain siitä, että tämä mies on malttamaton.

Lopuksi: suhteellisen vähäisestä kokemuksestani huolimatta en ole teini.

• egw.
        Suomi-tyttö kirjoitti:

Enhän minä sitä tarkoittanut, että kukaan väljenisi tekemättä asialle mitään. Kyse on siitä, että gynekologi ja kumppanini ovat puhuneet ristiriitaisesti. Kumppanini mukaan sisään pitäisi työntyä suhteelliisen nopeasti, jotta hän pysyisi kovana, lääkäri puolestaan kehotti minua pitempiaikaiseen, luottamukselliseen suhteeseen, johon kuuluu paljon hellyyttä. Kumpikin on puhunut "paikkojen väljenemisestä". En kirjoittanut tänne lukeakseni pilkkakommentteja, jotka joku olevinaan hyvin viisas on näpytellyt, vaan saadakseni tietää, ovatko tänne kirjoittavat miehet samaa mieltä kuin kumppanini, että pitkät hyväilyt vain veltostuttavat, vai onko kyse vain siitä, että tämä mies on malttamaton.

Lopuksi: suhteellisen vähäisestä kokemuksestani huolimatta en ole teini.

No jos et ole tyhmä teini joka roikkuu tyhmiä selittelevässä miehessä, niin sitten vaihdat miestä. Äijä on vaan kärsimätön, ja haluaa purkaa paineensa nopeasti, ilman että tyydyttää sinutkin siinä samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      289
      8244
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      194
      4457
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2727
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      190
      2563
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      105
      2153
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1696
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1648
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      19
      1541
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      343
      1303
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      168
      1288
    Aihe