jos olisit kutsunut naistasi väärällä nimellä lähettämässäsi tekstarissa? Voiko tällaista tapahtua vahingossa?
Miten korjaisit tilanteen
14
1880
Vastaukset
- anteeksi
ja selostamalla mikä tämä toinen nimi on ja mitä se merkitsee minulle.
rehellisyys maan perii. tai hukka. - wesimies-70
Nöyristele, ja toivo että hän armahtaa. Tollaiselle erehdykselle ei löydy selitystä, ainakaan sellaista joka toimii. Onnea matkaan!
- hyökkäys
ole paras puolustus?
- vaaka 9.9
Kerrankin joku sanoi asian ihan oikeesti! vaihtoehdot on aika vähissä tuollaisessa tapauksessa.. Täältä tulisi ainakin kenkää justiinsa.. tai kosto voisi olla aika suloista!
- noin, ei ei ei :)
Vaan tekstari oli tarkoitettu toiselle naiselle.
Itsekin olen joskus vanhasta tottumuksesta lähettänyt tekstarin exälle, vaikka piti mennä ihan muualle. - täytyy
kirjoitaa nimet? onhan jokainen voi ajatella vaan, että hän on ainoa.. :-)
- se...
viesti henkilökohtaisempi, jos kirjoittaa rakkaansa nimen. Paitsi, jos nimi on toisen naisen...
- sadad
Se merkitsee sitä että kuvioissa on mukana toinenkin nainen.
- Asiasta.huvittunut
Ei tommosta yksinkertaisesti voi tapahtua. Miksi siihen ylipäätään tarvitsisi nimeä laittaa? Tietäähän sen nyt sekä lähettäjä ja vastaanottaja ilmankin, keneltä ja kenelle se viesti on. Ja suomalaiseen tapakulttuuriin ei ylipäätään edes kuulu puhuttelu toisen nimellä.
Sitten jos kaveri vielä unohtaa, kenelle on viestiä pistämässä niin voidaan todeta, ettei järki juuri päätä pakota.- oli...
ystävänpäivätervehdys, sellaisessa nimikin usein mainitaan. Viestit olivat menneet ristiin! Mutta kyseessä olikin sukulaistyttö..
- Asiasta.huvittunut
oli... kirjoitti:
ystävänpäivätervehdys, sellaisessa nimikin usein mainitaan. Viestit olivat menneet ristiin! Mutta kyseessä olikin sukulaistyttö..
En mä vaan mitään nimiä mainitsisi. Ja kuten näkyy, ei olisi tuonkaan kaverin kannattanut mainita.
Ei olisi ylipäätään mitään myräkkää noussut, jos olisitte kumpikin sukulaistytön kanssa saaneet viestin, jossa olisi lukenut "Hyvää ystävänpäivää" ilman mitään nimiä. - arvasit..
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
En mä vaan mitään nimiä mainitsisi. Ja kuten näkyy, ei olisi tuonkaan kaverin kannattanut mainita.
Ei olisi ylipäätään mitään myräkkää noussut, jos olisitte kumpikin sukulaistytön kanssa saaneet viestin, jossa olisi lukenut "Hyvää ystävänpäivää" ilman mitään nimiä.että myräkkä nousi ja tunteet kuumeni?
- Asiasta.huvittunut
arvasit.. kirjoitti:
että myräkkä nousi ja tunteet kuumeni?
Tuskin sie nyt täällä olisit kysellyt, jos asia olisi ollut se ja sama.
- pikku.nainen
ainakin korjaisin tilanteen miehen puolesta ja näyttäisin ovea.
Siis ei kukaan voi olla niin idiootti, että erehtyy rakkaansa nimestä. Tai jos, niin sitten rakas ei voi olla kovin tärkeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639