Tämä on varmaan oikee paikka kysyy, mikä on dekoltee? Mua hävettää, kun en tiedä, enkä netistäkään löytänyt vastausta. Täällä on varmaan sellaisia, ketkä voisivat valaista mua.
dekoltee
vanha mies
4
6961
Vastaukset
- .....
kaulan ja rinnan välinen alue
- Anonyymi
Kaulan alue
- Anonyymi
Mikä on, kun ei löydy kuvia iäkkäämmän naisen dekolteesta, on vain nuorista kuvia, pää pystyssä... jo nelikymppisen kaula-alue näyttää vanhahtavalta, varsinkin tupakoivalla, joka juo jonkin verran lonkeroa, olutta ym, meillä vanhemmilla on jo tarve peittää ko alue, samoin allipaasikivet... niin että jos tuloksia on nähtävillä, näyttäkää vanhan naisen dekoltee...
- Anonyymi
dekoltee tarkoittanee sitä kaulan ja rintojen välistä aluetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j776771Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all622808Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔672374Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja241739- 831642
- 911584
- 791302
- 501264
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4181134- 741018