Voiko nainen olla liian kaunis?

Tuntuu pahalta

Voiko nainen olla liian kaunis? Mä olen saanut todistaa sen, että viehättävänä tyttönä on vaikeaa. Miesten päässä pyörii pelkkä seksi ja todellinen tutustuminen on hankalaa. En todellakaan ole mikään "esiaviollisesta seksistä" kieltäytyjä , päinvastoin, mutta mua ei kiinnosta seksi 1-3 tapaamisen jälkeen. Ymmärrän kyllä yhenillanjutut, nehän on asia erikseen, mutta homma on eri, jos lähdetään treffeille ja halutaan oikeesti tutustua.

Mä olen palautunut sinkkumarkkinoille melkein koko elämän pituisen seurustelun jälkeen n.vuosi sitten ja tässä välissä olen tapaillut jos jonkinlaisia miehiä. Niin baarissa, netissä kuin muuallakin. Mutta miks niin monilla miehillä on kaikki-heti-mulle -asenne? Vuoden sinkkuiltuani olen törmännyt tähän ilmiöön, joka tuntuu tosi pahalta. Miks pitäis hypätä sänkyyn, vaikka tuskin tuntee toista? Oon käynyt monilla treffeillä ja tavannut kiinnostavia miehiä, mutta yks piirre tuntuu näille olevan yhteinen: sänkyyn pitäis päästä heti. Mikä piru siinä on, että miehet ahneuksissaan haluavat saada heti kaiken?!

Saan monesti kuulla olevani kaunis ja seksikäs ja saan kuulla siitä oikestaan kyllästymiseen saakka. En sano tätä pönkittääkseni itsetuntoani, siihenhän ei nimettömästi esiintyessä ole tarvetta. Mutta voiko olla niin, että miehet kiinnostuvat ulkonäön takia pelkästä seksistä? Ainakin mlle asiasta on tullut ongelma. Tutustuminen vakavasti miehiin on tosi vaikeaa. Kaikki ei uskalla tulla juttelemaan, ja ne jotka uskaltavat, ovat joko vanhempia miehiä tai sitten yli-itsevarmoja pelimiehiä, jotka näkee mussa uuden saaliin. Ja ne ovat just niitä pahmimpia - en ymmärrä miksi hyvännäköisten fiksujen miesten täytyy ruveta sioiksi. Tällä tarkoitan ehdotteluja tai vihjailuja heti 1. tai 2. treffien jälkeen. Ja pahimmat käy kiinni, kun saavat vähän viinaa. Itse en pukeudu paljastavasti enkä vihjaile siihen suuntaan, ja olen hyvin varovainen muutenkin tässä asiassa. Mutta silti saan tätä käytöstä osakseni... Yhden olen jättänyt kesken kaiken tanssilattialle ja lähtenyt itkien kotiin. Joskus myöhemmin törmäsin samaan tyyppiin ja vastaukseksi sain: "mitäs oot tollanen. Samaa ne kaikki miehet haluu, sama päämäärä mutta eri keinot".

Puhuin asiasta miespuolisen ystäväni kanssa, ja hän sanoi että ongelmani on siinä, että miehet pitävät mua niin hyvänä saaliina, että ovat ahneuksissaan liian suoria ja alkavat heti ehdotella. Tää asia painaa mua todella, olen jo pettynyt niin monta kertaa. Olen useasti ollut kiinnostunut jostain miehestä ja ihastunutkin, tavannut tätä pari kolme kertaa ja sen jälkeen pettynyt taas. Tyyppi käy kiinni yleisellä paikalla tai alkaa vihjailla "yhteisestä yöpaikasta". Ja nyt ei ole kyseessä teinit, huonosti koulutetut eikä sivistymättömät ihmiset.

Kertokaahan naiset ja etenkin miehet, voiko olla "liian kaunis" ?

Tuntuu pahalta.

30

6051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Vaatii paljon itseluottamusta mennä juttelemaan kauniille naiselle ja sitä itseluottamsta sattuu olemaan paljon pääasiassa pelimiehillä ja muilla seksiä vinkuvilla öykkäreillä. Ei tavallinen mies, joka voisi haluta enemmänkin, uskalla lähestyä huomattavan kaunista naista. Voi olla, että se tavallinen mieskin voi muuttua öykkäriksi, jos se vaikka ajattelee, että "Eihän tuo oikeasti voi olla minusta kiinnostunut, mutta saisikohan kellisteetyä"

Älä silti muutu, maailmassa on niin vähän kauneutta :)

• sanat sormista

Kauniita,sehän on tietty makuasia,naisia,lähestyy juuri ne pelimiehet,niillä on niin suuri ego,että ne uskaltaa lähestyä nättejä naisia.Niiden itseluottamus on kasvanut sitä mukaa,miten paljon ne on saanut iskettyä kauniita naisia.

Ikävää,kun vain juuri ne pelimiehet lähestyy,niitä kauniita naisia,joista osa ainakin on todella kivoja ihmisinä,osa kauniista naisista on muuten myös ujoja,mitä ei heti uskoisi.

Sitten taas ne miehet,jotka vain haaveilee kauniista naisista,mutta ei uskalla lähestyä niitä,eli ne tietää,että ei _muka_ oo mahiksia,ei kannata edes yrittää,ne pitää kauniita naisia itserakkaina,narsistisina veemäisinä ämminä.Sen takia,kun näitä miehiä just hatuttaa rohkeuden puuttuminen,lähestyä näitä naisia.Heillä on jokin ennakkoasenne,että kauneus ja itsekeskeisyys käy käsi kädessä.Näinhän se aina ole.Kukaan ei ole voinut valita ulkonäköään,luulen,että joku todella kaunis nainen oikeasti kärsii joskus ulkonäöstään,kun hänestä kiinnostutaan vain juuri sen ulkonäön vuoksi.

Nainen on ehkä silloin kaunis,kun hän ei itse huomaa sitä,ei kehu itseään.Mutta silti tietää oman arvonsa.Sellainen positiivinen varmuus paistaa näistä naisista ja ne huomataan joka paikassa.Eikä se aina ole mitään ylimielistä käytöstä,vaan nainen joka on sinut itsensä kanssa,arvostaa myös muita ihmisiä,sellaisina kuin he ovat.

• mi-80-es

Olen aika pitkälti samoilla linjoilla kuin edellinen kirjoittaja. Eli koska olet kaunis niin saat osakseni juuri pelimiesten lähentelyt, ja kaikkihan tietää että pelimiehillä on vain se yksi päämäärä. Sitten ne "ei niin pelimiehet" katsoo sivusta kun sujuvasti juttua vääntävät kaverit pyörivät ympärilläsi. Kotiin päästyään voi sitten Pertti-perus-tallaaja hokea sitä vanhaa tuttua: "eihän se enkeli minusta olisi kuitenkaan välittänyt"..

just my 2c

• wannabevarattusinkkumies

Voi olla varmaan hankala juttu, mutta lian kaunis ja kiinostava / himoittava ei kukaan nainen ole kovin kauan eli ikä teke tehtävänsä aikanaan. Jotkut tuttava naiset ottavat kuvailemasi tilanteen enemmän ja vähemmän huumorilla, ja kun itseään kiinostava mies sattuu kohdalle niin kertovat että kyseinen hätäily ja yli-innokkuus ei oikein mielytä. Eli lian kaunis ei kukaan voi olla eikä se ole "ongelmasi" syy vaan luultavasti haluttomuus / kykemättömyytesi hallita tilannetta tai sitten kokomattomuus sinkkumaailmassa elämisestä.

• minä

varmasti maailmasta löytyy sellaisiakin miehiä joiden mielestä sinä olet ruma kuin berlusconi.. sun tarttee vain alkaa käydä nuorison suosimissa paikoissa ja jättää ne bingot vähemmälle.

• A&M

Myös muilla kuin viehättävillä tytöillä on vaikeaa. Kauneudesta taas on monenlaista hyötyä. Jos sinulle ihan vakavissaan on haittaa kauneudestasi, niin oleko tosiaan niin kaunis etteivät edes harottava tukka ja meikittömyys riitä peittämämään sitä?

Olen todella kiinnostunut millä tavoin tapaat noita kuvaamiasi miehiä. Onko molemmille selvää että ei ole kyse yhdenillanjutusta? Jos menet baariin yksinään seisoskelemaan, niin en yhtään ihmettele että saat tietyn tyyppisiä ihailijoita ympärillesi pörräämään. Jos sinuun tutustumisen edellytys on että uskaltaa tulla juttelemaan, niin tarvittava rohkeus löytyy vain mainitsemiltasi röyhkeiltä tyypeiltä. Mitä jos vaihteeksi itse aloittaisit keskustelun jonkun ujomman puoleisen miehen kanssa? Monet naiset saavat illan viimeisinä tunteina kuulla olevansa kauniita. Vaikka mies pitäisi naista kauniina ja seksikkäänä, niin asian ääneen sanominen tarkoittaa yleensä vain yhtä asiaa...imartelulla seuraavalle pesälle.

"mitäs oot tollanen. Samaa ne kaikki miehet haluu, sama päämäärä mutta eri keinot".

Ei pidä paikkaansa. Maailmasta löytyy jopa miehiä joita saa houkutella sänkyyn, sekä niitä joita periaatteessa kiinnostaa, mutta kunnioittavat itseään ja toista sen verran etteivät sorru halpoihin ehdotteluihin.

"Puhuin asiasta miespuolisen ystäväni kanssa, ja hän sanoi että ongelmani on siinä, että miehet pitävät mua niin hyvänä saaliina, että ovat ahneuksissaan liian suoria ja alkavat heti ehdotella."

Onko ystäväsi homo? Vai käytätkö kauneuttasi miespuolisten "ystävien" hankkimiseen? En voi allekirjoittaa ystäväsi väitettä. Yleensähän varovaisuus päinvastoin lisääntyy sitä mukaa kuin panokset kasvaa.

Ehkä kommentit osuivat arkaan paikkaan? Tiedän millaista on olla viehättävä. Miehet vakuuttavat kuinka olen niiin kaunis, arvailevat kuppikokoani tai käyvät jopa käsiksi. Jätän sellaiset omaan arvoonsa. Niin kuin sanottu, niitäkin on jotka eivät menisi kanssasi sänkyyn ennen tutustumista, ei edes vaikka pyytäisit. :)

Vastuksena kysymykseen: Nainen ei voi olla liian kaunis, mutta liian hankalasti lähestyttävä kyllä.

• -minä-

Kirjoitit juuri siitä mitä itsekin ajattelin ja hyvin. Minä en saanut aikaan alempana kuin surkuhupaisan tilityksen, jota ei varmaan ymmärretä oikein :)

• ..............................

Juttelee miehille itse.

• -minä-

Näin miehen näkökulmasta aika tuttulle kuullostaa tuo sinun ongelma.

Me monet olemme sillä tavalla ennakkoluuloisia, että jos tyttö on sillä tavalla kaunis, jätämme tutustumisyritykset väliin ja tyydymme korkeintaan katselemaan kauempaa. Tiedämme/luulemme (ennakkoluulot), että tietyllä tavalla kauniit tytöt käyttävät ulkonäköään hyväksi saadakseen viihdytysseuraa. Keskustelussa ei vaikuteta innokkaalta tai ei kysellä mitään, mutta vastaillaan kyllä avoimestikin. Vuorovaikutus jää yksipuoliseksi.

Jos tyttö/nainen pitää seuraansa hyvänä, hän antaa pieniä "syöttejä" pitääkseen seuralaisen kiinnostusta yllä. Syötit voivat olla mitä moninaisempia ja joskus tytön ulkonäköön liittyviä. Esimerkiksi "lähtisinköhän minä Playboyn malliksi, jos sellainen tilaisuus tulisi". Nyt keskustelu taas jaktkuu.

Koska me (ennakkoluuloiset) jätämme tutustumisyritykset väliin ja koska muutenkin houkuttelet luultavasti muita enemmän seksin vonkaajia, voit saada aika väärän kuvan miehistä. Tässä vielä yksi syy miksi jättää tutustumisyritykset väliin. Miksi lähteä kilpailemaan tytöstä vonkaajien kanssa, jotka pelaavat vain yhtä yötä varten käyttäen parhaita yliimeliäkin taitojaan, kun itse haluaisi tutustua paljon vanhanaikaisemmin. Ymmärrän, että tälläisellä ennakkoluuloisella asenteella voi mennä vaikkapa se elämän suuri rakkaus ohi, mutta aina löytyy ja on löytynyt todellä ihania ihmisiä niistä muista naisista/työistä, jotka eivät ole juuri sillä "tietyllä tavalla kauniita"

Iltapäivälehdissä usein joku puolijulkkis toteaa, että miehet pelkäävät upeita naisia, koska ei uskalleta tulla juttelemaan. Ihmettelen joskus, että miksi juuri heistä tulisi olla kiinnostuneempia kuin muista naisista/tytöistä? Toinen naisten ihmettelyn aihe on se perinteinen syy, että miksi minulle aina aina sattuu tälläisiä miehiä.

Tästä minun kirjoittelusta ei kannata pahoittaa mieltään. Vaikka tässä asiaakin on, niin pieni pilke silmäkulmassa minulla kirjoittaessani tätä on :)

Yksi asia, joka voisi sinua helpottaa on se, että olisit itse se aktiivisempi osapuoli. Tällöin voit itse paremmin valita kiinnostuksen kohteesi ja välttää pahimpia vonkaajia. Toinen asia olisi yrittää tutustua, jossain muualla kuin perinteisessä baarissa tai netissä. Tämäkin on ehkä vielä mahdollista :)

Tällä tavalla ei välttämättä pääse nauttimaan suosittuna olemisesta ja liehittelystä, mutta luulisin, että näinkin voi päästä pitkälle.

Joudut ehkä rikkomaan ennakkoluuloja. Yritä tuoda itsesi esille jollain muulla tapaa kuin "unelmien poikamiestyttö"-tavalla, esimerkiksi harrastusten kautta.

Saakohan tästä jutusta mitään selvää :) Vähän töksähtelevää tekstiä tuli, mutta yritä katsoa positiivisella silmällä :) Tämä ei ollut aivan suoraan sinun tilanteestasi, mutta kuitenkin vähän juttuun liittyen.

• Miekkonen85

Sehän riippuu, keneltä kysyy. Esimerkiksi minun näkökulmasta suurin osa naisista on liian kauniita, siis minulle. Ja sen takia jätänkin heidät suosiolla rauhaan. Ihminen ei kai sitten ole mihinkään tyytyväinen, minä en ole ulkonäkööni koska olen vähemmän kaunis, ja sinä epäilet olevasi liian kaunis ja pidät sitä mahdollisesti huonona asiana? Mutta usko pois, parempi noin päin.

Vielä tuosta kaikkimulleheti- asenteesta, se on varmasti teidän kauniiden ihmisten taakka, mikä vaan pitää kantaa. Kauniit naiset tutustuvat komeisiin miehiin, ja komeat miehet ovat tottuneet saamaan mitä haluavat (ja usein se asia on seksi). Ehkä he sen takia ovat niin nopeasti jo lähestymässä sinua.

Eli ongelmia meillä on jokaisella, mutta älä ihmeessä murehdi tuollaisia!

• efg.

Sinä et tunnu itse huomaavan muita kuin niitä komeita pelimiehiä, jotka haluaa sitä pillua hyvännäköseltä muijalta. Onhan se uusi sulka hattuun.

• olla...

Ikinä ei voi olla liian kaunis. Mulle kelpaa vaan paras =)

• olla edes kovin kaunis.

Siedettävä riittää. Olen tullut siihen tulokseen, että miehille kelpaa mikä tahansa, kunhan sillä on pillu. Itseänikin kehutaan koko ajan kauniiksi - olen toki nätti, en mallinmittainen mutta jossain mallin ja taviksen välillä kuitenkin ;) , sen myönnän, mutta jos miehen ensimmäinen kommentti on että "sä oot ihan mielettömän upea" ja katse on suunnattuna rintoihin, siitä voi päätellä jotain...

En usko että olet ns. liian kaunis. Ongelma on pikemminkin miesten päässä - hyvät kundit ovat ihan liian ujoja, ja nämä pillunetsijät kokeilevat kaikkia.

Ja kuule - en tiedä minkä ikäinen olet, mutta itse hämmästyn pikemminkin sitä ettei joku tiedä, että nämä vanhemmat äijät ja parikymppiset pelimiehet ovat niitä pahimpia pillunjahtaajia! Kertomuksesi voisi olla kenen tahansa parikymppisen naisen kertomus baari-illasta. Itse saan joka ilta kun lähden baariin, ehdotuksia näiltä 30-40-vuotiailta miehiltä. Siihen lisäksi turkkilaiset ja nuoret suomalaiset pelimiehet.

Sanot että hyvännäköinen fiksu kundi jahtaa pillua, et ymmärrä miksi? No mietipäs hetki. Tottakai koska hän kykenee siihen!! Nämä ovat juuri näitä itsekeskeisiä kundeja, joiden ulkonäkö vetoaa naisiin - ja sitten naiset itkevät että kun se oli niin hyvännäköinen ja "fiksu" eivätkä ymmärrä miksi äijät halusivat vain sitä yhtä.

Teepäs joskus niin, että mene juttelemaan jollekin kivannäköiselle (kivannäköinen voi olla ns. taviskin, tai sitten oikeasti hyvännäköinen, muuta omaa miehen hakukäytöstäsi äläkä viehäty näistä "komeista" pojista!!) kundille. Älä ota näitä itsekeskeisiä humaltuneita äijiä, vaan katso joku joka ei ulkoisesti näytä pokailevan muijia. Saatat yllättyä.

Tuo että oikeasti alat itkemään siitä että kundi ehdottelee, nostaa mieleeni kysymyksen, miten (anteeksi sanavalinta, mutta en keksinyt parempaa) naiivi tai lapsi vielä olet? Tarkoitan tällä sitä, että jos suora ehdotus seksiin saa sinut itkun partaalle, miten pumpulissa sinua on pidetty kotona...? Herkkyys on tietyssä määrin hyvästä, mutta miksi tuollaista ei voi ohittaa olankohautuksella ja todeta että et ole kiinnostunut tällä hetkellä yhden yön suhteesta. Ja sitten kävellä pois.

• vato retro

Voi olla niin kaunis että miehen on pakko yrittää, varsinkin ravintelissa. Tai tietyllä "sopivalla" tavalla kaunis. Kyllä minäkin yritän lähes jokaista hoikkaa fiksunnäköistä blondia baarissa ihan velvollisuudentunnosta. En mahda luonnolleni mitään, mutten pahemmin loukkaannukaan pakit saatuani.

Netti ja baarit on nopean pariutumisen pelikenttiä. Jos semmoinen ahdistaa, niin suosittelen jotain muuta kanavaa, työtä tai harrastustoimintaa. Sinun kaltaisesi löytää ukon luultavasti vaikka napajäätiköltä :).

• ihan oikeassa juu

jep, kyllä nainen voi olla liian kaunis

jepjep, sehän se on syy sinkkuuteen

hohhoijaa, että näitä jaksaa taas joku perunanenä kirjoitella päivästä toiseen

sanotaan sitten niin, että kaikki kauniit naiset jäävät nuolemaan näppejään ja vain rumat ja lihavat seurustelevat

näinhän se menee

• katarzyna

On ihan normaalia että mies ehdottaa seksiä toisilla tai kolmansilla treffeillä. Ei se tee (minun mielestäni) miehestä sikaa, jos hän vihjaa suht asiallisesti ja naista kunioittavasti seksuaalisesta kiinnostuksestaan. Eihän siihen ehdotukseen ole pakko suostua.

Ehdotuksia saavat muutkin kuin huippukauniit naiset, joten liiallinen kauneus ei ole syynä tähän miesten käytökseen. Ymmärrän kyllä ahdistuksesi. Itseänikin joskus tympii kun tietää olevansa joillekin miehille vain pala lihaa.

• alkup.

Hei kiitti Pahis-Teuvo! :) Kaikkea hyvää sulle!

Kiitos asiallisista vastauksista, luin ne kaikki. Osan asioista tiesin entuudestaan ja osa oli hyviä vinkkejä. Muutamia vastauksia...eli ikäni unohtui mainita. Se on 25.

Moni ehdotti aktivoitumista. Tämäkin on vähän 2 piippunen juttu... Olen kokeillut tätä, lähestynyt ujompia kavereita, mutta jostain syystä tuppaa käymään niin, että he pelästyvät naisen aktiivisuutta tai eivät kiinnostu, koska epäilevät tarkoitusperiäni! Tää on tietysti yksi vaara, mutta saattaahan olla että "toiminnassani" on vielä parannettavaa ja jossain vaiheessa myös tärppäisi. JOtkut miehet ovat kyllä sanoneet, että säikähtävät naisen aktiivisuutta... Ehkä pitäisi jatkaa kokeilua.

Tiedän toki, että nämä pelurit ja 30-40 ovat pahimpia. Jostain syystä vain he mua ilmeisesti lähestyvät. Argh!! Joku kysyi millaisessa tilanteessa tapaan näitä miehiä. Kenenkään luo en ole lähtenyt baarista tms. vaan on tavattu ihan selvin päin myöhemmin esim. kahvilla. Ns. normaaleja treffitilanteita. Ja niiden jälkeen nämä tapaukset sitten innostuu.. Tämän kyseisen tyypin, jonka jätin kuin nallin kalliolle (itseäni 5 vuotta vanhempi), olin tavannut kolme kertaa. Mies oli todella kohtelias ja meillä oli tosi hauskaa. Hän soitteli paljon ja tekstaili ja antoi ymmärtää, että oli vakavissaan. Ja kaikesta päätellen vaikutti todella ihastuneelta... Itsekin kerkesin ihastua. Kahden tapaamisen jälkeen alkoi sitten tulla outoa, vihjailevaa kaksmielistä viestiä. Ok, se on ihan ok flirttinä (tosin ei mielestäni kahden viattoman "sunnuntaikävelyn" ja kahvittelun jälkeen)... mutta jos se realisoituu kiinni käymiseen seuraavilla treffeillä, niin se ei oo kovin tyylikästä.

Hänelle tein selväksi, etten aio hänen kanssa vielä "yötreffejä" pitää. Ja hän ymmärsi. Kolmas tapaaminen oli sitten ravintolassa, ja siellä tää tilanne laukes. Kundi kävi kiinni, yritti suudella väkisin jne... Siis nolas mut totaalisesti yleisellä paikalla. Tästä tilanteesta lähtiessäni ei itku ollut kaukana. Kerkesinhän jo ihastua ja hieman jopa luottaa tähän ihmiseen. Ok, tämä tapaus jätettäköön omaan arvoonsa. Tiettyä pelkoa ko.lainen tapaus tosin saa minussa aikaan edelleen...

Ok, voi olla ihan hyvä ottaa tietynlainen "ennakkoasenne" niihin, jotka uskaltautuu juttelemaan asti. Mutta ei kai sitä voi yleistääkään? Silloin voi mennä todellinenkin rakkaus sivu suun. Vaikeintahan tässä on sitten erottaa ne jyvät akanoista! Ja jos jyviä on kamalan paljon, niin vielä vaikeampaa siitä tulee. Monesti olen miettinyt kuinka paljon ihanampaa olis, kun ´juttelemaan tulijoita olisi vähemmän - silloin tietäisi, että ne lähestyjät olisivat oikeasti kiinnostuneita. Siis muustakin kuin seksistä.

Että tämmöistä...jos yhtään valotti tilannetta. Toki ei tämä asia elämää suurempi ongelma tietenkään ole, mutta tuntuu pahalta pettyä kerta toisensa jälkeen. Luen mielelläni lisää kommenttejanne, jos tän tekstin myötä niitä irtoaa lisää. Sain teiltä muutaman hyvän vinkin, jotka täytyykin heti ottaa käyttöön. Kiitos! :)

Ps. Sinä joka sanoit: "liian kaunis ei kukaan voi olla eikä se ole "ongelmasi" syy vaan luultavasti haluttomuus / kykemättömyytesi hallita tilannetta tai sitten kokomattomuus sinkkumaailmassa elämisestä." SAATAT OLLA AIVAN OIKEASSA! Olen ehkä vielä raakile tässä sinkkumaailmassa... Missähän sitä voisi oppia taitavammaksi ilman suurempia sydänsuruja? :)

• voi auttaa

"Olen kokeillut tätä, lähestynyt ujompia kavereita, mutta jostain syystä tuppaa käymään niin, että he pelästyvät naisen aktiivisuutta tai eivät kiinnostu, koska epäilevät tarkoitusperiäni!"

Kannattaa antaa vähän aikaa. Usein se ensimmäinen lähtestyminen menee hieman ohi, mutta kyllä me miehet ainakin jälkeenpäin ymmärrämme tilanteen ja harmittelemme, että emme osanneet toimia paremmin. Jotkut tarvitseva hieman enemmän aikaa, pelimiestaitoihin ei olla satsattu.

http://kvantti.tky.fi/in/kuvat/in_7_web.jpg

• kateellinen...

Voi voi... murheensa itte kenelläkin!
        En tokikaan vähättele sinun ongelmaasi, jokainen meistä on erilainen ja kokee samatkin asiat erilaisina.
        Minä olisin aivan "haltioissani" jos joku mukavan näköinen ja ihan ok, tervejärkiseltä tuntuva kiva tyyppi alkaisi innokkaasti tekstailla parien treffien jälkeen ja olisi minusta niin kiinnostunut, että ajattelisi minua jo seksuaalisesti. Olisin aivan imarreltu jos hän halaisi minua treffipaikalla ja suutelisi spontaanissti...wau :-)
        (asia on tietty eri jos hän teki sen vasten tahtoasi ja voimaa käyttäen...siis sinut suudelmaan pakottaen)
        Mutta uskokaa tai älkää, näin päälle kolmikymppisenä ja viimeiset 3v täysin sinkkuna eläneenä kaipaisin todellakin sitä että joku "vähän ahdistelisi minua" (ihan noin positiivisesti). Minusta kun tuntuu, että kaikki joita edes vilkaisen kääntävät katseensa pois, kukaan ei koskaan yritä iskeä minua, vaikka olen ihan ok näköinen ja osaan olla mukava ja huumorintajuinen. Muutamia nettikirjoitteluja olen aloittanut, mutta ne ovat lopahtaneet aina sen toisen osapuolen toimesta, vaikka mielestäni olen ihan fiksuja kirjoitellut. En tiedä...... tasan ei käy onnen lahjat !

• voi edelleenkään ihastua tai haluta seurustella hänen kanssaan mutta jokaista (varsinkin kaunistaI) naista voi panna,kannattaa muistaa tämä pikku fakta maailma myllerryksessä.Sitäpaitsi en tunne kovinkaan monta nuorta miestä joka etsimällä etsis jtn. vakavampaa juttua kun sä taas oot just se naisten irvikuva jolla on pakko olla kokoajan joku tai pieni polla ei kestä sitä.'Paremmalla' miesten käytöksellä sä oisit luonnollisesti ollut valmis kantaan kamat jokaisen tapaamasi äijän luo :-) Pathetic....

• vilperi

liian kaunis nainen. ni sellaista joutuis jo rakastelemaan eikä pelkästään panemaan...siitä voi jotain päätellä.

• mikko s

Niin, oma mielipiteeni on se, että niille naisille voi ehdotella vähän suorempaankin jotka lähettävät jostain syystä ympärilleen sellaisia singnaaleja, että "ovat käytössä" ! En oikein osaa pukea sanoiksi sitä, miten jotkut naiset sen tekevät, mutta siihen liittyy esim katseet, ilmeet, eleet.... kehon kieli ....
      Minulla on yksi lapsuuden aikainen ystävätär (olemme jo päälle kolmekymppisiä), vaikka hän on aika kaunis (ihanat ruskeat suklaasilmät) ja oikein hauska tyyppi muutenkin, niin häntä yritetään iskeä tosi harvoin. Hän käyttäytyy hyvin asiallisesti (hiukan päihtyneenäkin), koittaa välttää "mokailua" ja ei haluaisi missään nimessä antaa itsestän sellaista kuvaa, että olisi ns tyrkyllä...vaikka itseasiassa haluaisikin oikeinn toden teolla löytää elämänkumppanin itselleen. Olen joskus jopa ajatellut, että hän on vähän jäykkä ja ehkä jopa niin tyylikäs ja kaunis, että miehet jollaintapaa pelkäävät häntä. Hän yrittää löytää selaisen miehen joka arvostaisi hänen hillittyä klassista tyylikkyyttän ja älykkyyttään, eikä halua antaa itsestään mitään "houkan blondin" vaikutelmaa.
      Sorry en toki tarkoita että sinä näin tekisit, tämä oli vain yksi esimerkki. en tiedä oliko tästä mitään apua sinulle.
      Vaikka tietty sen voin kyllä näin urospuolen edustajana mainita, että meille mehille seksi on aika tärkeä osa parisuhdetta varsinkin alkuun ja siksi haluamme testata partnerimme halut ja taidot ennenkun aloitamme puolen vuosisadan suhdetta. Ehkä meissä poikkeuksiakin löytyy. Pitää vaan etsiä.

• urosgerbiili

Toisille voi olla liian kaunis...

Kaikilla pää ei kestä kaunista naista, eikä vähemmän kaunistakaan. Tarkkaile onko näillä merkkejä omimisesta tai tekevätkö nämä mitään "epänormaalia"? Varo näitä ja kierrä kaukaa!

Sanoit että:" en ymmärrä miksi hyvännäköisten fiksujen miesten täytyy ruveta sioiksi."
      Tämä on helpoin, hyvännäköiset miehet eivät olleet fiksuja vaan sikoja!

Olet kääntänyt miesten halut omaksi syyksesi (kiltin tytön syndrooma?) ja ajattelet olevasi liian kaunis aidosti rakastettavaksi kun miehet haluavat vain panna? Asiahan ei tietenkään ole näin, vaikka tulee luonnollisesti mieleen kun sama kaava toistuu aina vaan.

Valitan saamaasi kohtelua, meidän fiksujen ja todella komeiden puolesta. Olet yleistänyt asioita, mutta kokemustesi perusteella hyvästä syystä.

Olen joutunut törmäämään "liian komean miehen ongelmaan" joksi määrittelisin luottamuksen puutteen tutustumisvaiheessa. Pelimiehen leimaa kyllä lyödään herkästi otsaan vaikken sitä ole.
      Tämä enempi silloin kun olin nuori ja kommee, ennää en ole ku kommee...

Tuntuu toisinaan etteivät ihmiset jotenkin usko, että kauniisiin/komeisiin ihmisiin sattuu niinkuin muihinkin. Olisi muka jotenkin hienoa kaataa tälläinen ja retostella sitä sitten kavereille. Nämäkin etsivät (pääsääntöisesti) vierelleen ihmistä, mikseivät he saisi olla onnellisia?

Profiilin kautta löytyy juttu "ei tasan riitä" jossa kommentoisin kysymystä "pelkkä seksikö riittää", hipoo aihetta.

Ei tainnu helpottaa?

• alkup.

Urosgerbiili, kiitos! Tätä todellakin tuntui hyvältä lukea!! Tuntuu siltä, että oikeasti ymmärsit mitä tarkoitin. Fiksu mies :) Ehkä omakohtaista kokemusta ?

Sä olet niin oikeessa... Oletko psykologi? heh
        Kaikkea hyvää sulle ja aurinkoa päivääsi!!

• urosgerbiili
        alkup. kirjoitti:

Urosgerbiili, kiitos! Tätä todellakin tuntui hyvältä lukea!! Tuntuu siltä, että oikeasti ymmärsit mitä tarkoitin. Fiksu mies :) Ehkä omakohtaista kokemusta ?

Sä olet niin oikeessa... Oletko psykologi? heh
        Kaikkea hyvää sulle ja aurinkoa päivääsi!!

Kiitoksia!

Sellainen olo minulle tulikin, että ymmärsin. En olisi muuten kommentoinutkaan, pisti vaan vähän vihaksi miten fiksunoloista tyttöä käsitellään syyttä suotta!

Psykologi en ole, mutta silti mukava kuulla, että taisi vähän helpottaa.

Elämän koulussa oppii kaikenlaista.

Alä luovu toivosta ja anna auringon paistaa!

• :))

hei,
      Naisena ja usein samaa kokeneena, mietin mistä keskustelette ekoilla treffeillänne? Toki aiheet ei tutustumisvaiheessa liian syvällisä saa olla, mutta itse olen huomannut, että kun itse tuo esiin tietynlaisia keskustelun aiheita(=muuta kuin pintaa, mutta kevyesti)jo aika alussa, se kummasti karsii noita törkeitä ehdotuksia/ehdottelijoita.Ja usein jopa saa aikaan mukavia ehdotuksia!:)

• ..et ole vain..

..muuten tarpeeksi kiinnostava ihminen ollut näille miehille. Jos olet tuolla asenteella "Ei minua kukaan tosissaan halua, kaikki jätkät haluaa musta vaan sitä yhtä" = se näkyy päällepäin. Yritä kehittää itsetuntoasi, äläkä ryve itsesäälissä. Hyvännäköiset kundit yrittää tottakai saada pillua, mitä pahaa siinä on?
      Jos miehet eivät ole vaivautuneet tutustumaan sinuun lähemmin, kyse ei ole siitä, että olisit liian kaunis, vaan siitä, ettei sinussa ole ollut tarpeeksi haastetta tai et ole ollut tarpeeksi mielenkiintoinen.

t.kaunis itsekin ja miehiä pillun sekä muun perässä riittää

• alkup.

heh heh...ja ikä oli?

• kuin sinulla..
        alkup. kirjoitti:

heh heh...ja ikä oli?

..eli yli 30v.

• minä
        kuin sinulla.. kirjoitti:

..eli yli 30v.

heh heh joo...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27