Mitä tekee rekryfirman henkilöstökonsultti? Onko työ pelkästään myyntiä vai sisältyykö siihen myös työnhakijoiden haastatteluja, henkilöarviointeja ja muuta enemmän henkilöstöpuolen asioita.
Onko kokemuksia ko työstä?
Olen aikeissa hakea, mikä olisi hyvä ja luotettava yritys, onko kenelläkään kokemuksia?
Henkilöstökonsultti?
2
5776
Vastaukset
- eppu
kolme käyntikorttia joista yhdessä lukee henkilöstökonsultti ja kahdessa rekrytointikonsultti. Eli nämä ovat niitä ihmisiä joiden luona olen käynyt rekryfirmassa haastattelussa. Soittelevat myös minulle päin ja kyselevät tilannetta, koska vielä ei ole tärpännyt. Mitä muuta he tekevät sitä en osaa sanoa.
- konsultti
Itse alalla työskentelevänä voin kertoa, että konsultin työ sisältää sekä rekrytoinnin myyntiä toimeksiantajille että rekrytoinnin ja henkilöarvioinnin toteutusta. Jos ei halua tehdä myyntityötä, ei sovellu konsultiksi. Siksi niin moni käy kääntymässä konsulttitoimistossa ja lähtee helpompiin hommiin. Konsultti on nääs yhtä hyvä kuin viime kuun laskutuksensa, joten vertailu ja kilpailu konsulttien välillä on melko kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850