Pitääkö maksaa?

jussi..

Elän itse aika suusta suuhun budjetilla,että ylimääräsitä rahaa ei paljon ole kyllä. Onko tosiaan niin että miehen on syytä maksaa kaikki naisen kulut treffeillä aina matkustamisesta ruokiin ja teatterilippuihin..? Joudun varmaan lainaamaan kaverilta nimittäin :(

24

5190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kt..

...näin on, jos itse pyydät treffeille. Moni kylläkin haluaa itse maksaa oman osuutensa.

• jussi.

naisen antaa maksaa jos tarjoutuukin maksamaan(joka myös kohteliasta)? Suututteko jos näin käy? Nainen pyysi minua ulos tässä tapauksessa, mutta tahdon silti olla kohtelias vaikka rahaa tosiaan ei ole juurikaan.

• Lisäksi,
        jussi. kirjoitti:

naisen antaa maksaa jos tarjoutuukin maksamaan(joka myös kohteliasta)? Suututteko jos näin käy? Nainen pyysi minua ulos tässä tapauksessa, mutta tahdon silti olla kohtelias vaikka rahaa tosiaan ei ole juurikaan.

vaikea kuvitella tilannetta jossa nainen joutuisi pyytämään miestä treffeille...

• Hjöm
        jussi. kirjoitti:

Jos nainen pyysi sinut treffeille, hänen pitäisi
        periaatteessa maksaa. Itse kyllä maksaisin silti oman
        osuuteni. Kyseisessä tapauksessa et ole missään nimessä
        velvollinen maksamaan koko treffejä, eikä nainen sitä
        varmasti odotakaan.

• Naistreffaaja
        Lisäksi, kirjoitti:

vaikea kuvitella tilannetta jossa nainen joutuisi pyytämään miestä treffeille...

Hah, miten se nyt niin vaikea on kuvitella...itse olen nainen ja pyytänyt muutamaankin miestä treffeille...ei tästä kauankaan...itse olen aina kuluni maksanut (paria poikkeusta lukuunottamatta) eikä ole miehet sitä estelleet. Ei nykymiehet tuosta vaan tarjoa, se on menneisyyttä..

• -Saara-

Ei todellakaan miehen tarvitse maksaa naisen osuutta treffeillä! Se on jäänne jostain menneisyydestä, nykyään on reilua että molemmat maksavat oman puolikkaansa, riippumatta siitä kumpi on treffikutsun esittänyt.
      Minusta on jopa noloa pistää mies maksajaksi, ihan kuin olisin itse niin surkea köyhä paska etten siihen kykene. Jos toinen suostuu maksamaan, niin sitten seuraavilla treffeillä on toisen osapuolen vuoro. Ja jos seuraavia treffejä ei koskaan tule, niin on varmempaa jakaa kustannukset jo alussa. =)

• tasa-arvo

Olen samaa mieltä, että ei tarvitse maksaa - kummankaan - toisiaan. Molemmat maksavat oman osuutensa. Näin on reilumpaa. Se on tätä päivää. Eikä sitten jää puolin eikä toisin "velkaa".

• Hmy
        tasa-arvo kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että ei tarvitse maksaa - kummankaan - toisiaan. Molemmat maksavat oman osuutensa. Näin on reilumpaa. Se on tätä päivää. Eikä sitten jää puolin eikä toisin "velkaa".

Tuolta tuskailulta säästyy parhaiten, kun sopii treffit vaikka kahvilaan. Tuskinpa kenenkään budjettia kahvikupponen kaataa. Ja senhän voi herrasmiesmäisesti tarjota:)

• ffjfjjfjf

Ihme asenne sullakin...tarkoittaa heti että on jokin köyhä paska jos olettaa että herrasmies tarjoaa naiselle vaikka limukan?! Itse tunnen silloin päinvastoin itseni naiselliseksi kun minulle tarjotaan. En todellakaan ole vaatimassa muuta kuin että tarjotaan se kahvi. Enkä vaadi edes sitä. Olen aina maksanut oman osuuteni. Mielestäni nuo ovat kohteliata eleitä että maksetaan toiselle, en näe siinä mitään pahaa.

• fjjjkjk

Kyl se niin on että miehen pitää maksaa. Sama se sitten vaikka olisit lainannutkin ne. Siitä vastineeksi nainen on sulle Nainen, antaa sulle mitä ikinä voit haluta ;) Totta kai ei ole kiva kun on ns. persaukinen, olen itsekin. En vaadi sellaiselta mieheltä mitään ihmeellisyyksiä. En todellakaan. Mutta periaattessa se on niin että mies maksaa sen verran kuin kykenee. Riippuu miehestä. Älä stressaa, olet varmasti hyvä tyyppi. Sellaiset eivät ole jotka tasa-arvon nimissä vaativat että naisen pitää ehkä jopa maksaa?! Käytöstavat eivät maksa mitään, se kannattaa muistaa. Joitain asioita ei saa koskaan ostettua.

• Hjöm

Ei pidä paikkaansa. Nykyisin käytöstapoihin kuuluu
        minusta se, että treffeille kutsuja maksaa, oli se
        sitten nainen tai mies. Itse tosin maksan aina oman
        osuuteni, vaikka toinen olisikin kutsunut.

Itse pitäisin naista melko töykeänä, jos hän olettaisi
        minun maksavan kaikki kulut jopa silloin kun on itse
        treffejä ehdottanut.

Nämä etikettisäännöt kun ovat peräisin ajalta,
        jolloin nainen oli kotona, eikä heillä ollut
        käytännössä edes omaa rahaa.
        On se kumma että tasa-arvoa pitäisi saada kaikkialle,
        mutta naista suosivat jutut kuuluvat aina "hyviin
        käytöstapoihin" ja niitä kritisoiva ei ole herrasmies.

Ei oma budjetti siihen kaadu jos joutuu naiselle
        joskus tarjoamaan, mutta en minä sitä tapaa oikein
        ymmärräkään. Minusta on ihan mukava joskus tarjota
        ateria mukavalle naiselle tai kaverille, mutta en
        minä ainakaan odota heidän niin tekevän.

• Verde

Jos itte pyytää niin maksakoon...Minä olen kyllä häpeilemättä syöny ja juonu naisten rahoilla...Korvaat vaikka luonnontuotteilla loppu illasta,jos ei ole rahaa...Toimii jonkun aikaa.Sitten täytyy tarjota vuorostaan tai vaihtaa seuraa...

• Ei se nainen anna vaikka maksaisitkin. Ja jos nainen välttämättä haluaa maksaa niin haluaa kuitenkin jotain vastapalvelukseksi. Epäilemättä siis seksin perässä :P. Ei kannata missään nimessä suostua moiseen...

Ihan normaali käytäntö on, että kumpikin maksaa vain oman osuutensa. Jotain pientä tietysti voi tarjota mutta ainakaan koko iltaa ei kannata kustantaa, varsinkin jos puhutaan lähes tuntemattomasta.

• nainen30

Kyllä herrasmies aina naiselle tarjoaa.
        kuuluu hyviin käytöstapoihin!
        pihit ja itsekkäät miehet EI KIITOS..

• vanhoja jäänteitä
        nainen30 kirjoitti:

Kyllä herrasmies aina naiselle tarjoaa.
        kuuluu hyviin käytöstapoihin!
        pihit ja itsekkäät miehet EI KIITOS..

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei voi enää käyttää
        tekosyynä "käytöstapoja", jotka ovat ajalta jolloin
        naiset olivat kakkosluokan kansalaisia.

Missä ovat ne naisten käytöstavat?

• niin...
        vanhoja jäänteitä kirjoitti:

Ne ovat juuri niitä hyväksikäyttäjä-paska-blondeja, jotka tällaista miehiltä odottavat.

• playgirl..
        vanhoja jäänteitä kirjoitti:

ovat siinä että on fiksu ja kohtelias ja asiallinen, eikä käytä toisia hyväkseen, kuulostat ihan siltä kuin naiset käyttäisivät sua hyväkseen jos maksat heille drinkin. Säälittävää tuollainen. Ei tää elämä noin vakava asia ole.Ei liity kakkoskansalaisuus. Tiedän että olen tasa-arvoinen kaikkien kanssa, se tieto riittää.

• treffailijamies..

naiset ovat yleensä maksaneet omansa, joskus oon kysynyt voinko tarjota. HARVOIN suostuneet. hassua on että joskus jopa naiset ovat tarjonneet eikä oo ollu mitään sen kummempia taka-ajatuksia koska juuri kyseisiä naisia en kuitenkaan oo saanu. kylläpä tämänkin pitää olla niiin vaikeeta.

sanoo mies joka on käynyt treffeillä vuosien saatossa noin 50 kertaa.

• ei todellakaan

Olen nainen, eikä ainakaan minun juttujani tarvitse miehen maksella ekoilla treffeillä. Joku aina tivaamalla tivaa, että haluaa maksaa juoman taikka ruoan, mutta ei se mikään sääntö ole nykypäivänä. Ei varsinkaan, jos tulot on pienet.

Ehkä ihan hyvä kuitenkin tehdä asia selväksi treffikumppanillesi ettei ainakaan odottele turhia; jos hän on tulossa vaikkapa sinun kotikaupunkiisi, niin voit kertoa, että sinulla ei olisi varaa sitten oikein kustantaa kuin omat menot.. Ymmärtää varmasti.

Ihan relasti vaan ;-)

• Playboy

Kunnioituksesta ihanaa naista kohtaan, mies tarjoaa.

Tiukan budjetin miehille suosittelen käyttämään romantiikkaa ja luovaa mielikuvitusta.
      Kynttilöiden pehmeä loiste, itse valmistettu illallinen, ja kaunis musiikki. Tarvitaanko siis aina näyttävää sisääntuloa, kiiltäviä autoja ja korkeampaa kulttuuria?
      Ihminen itsessään sisältää niin paljon kaunista. Tie naisen sydämmeen käy tunteiden ja tuoksujen kautta.
      Pienet kohteliaat ja huomaavaiset eleet, kauniit, mutta kuitenkin totuudenmukaiset puheet. Romantikkoa nainen ei voi vastustaa..

Ja muista, jos välillänne ei ole kipinää tai mikään ei tee vaikutusta,tee mitä miehen pitää. Viettele keinolla millä hyvänsä.

• playgirl..

vaikka olet olevinasi playboy, joka tapauksessa olet oikeassa. ei tarvita mitään kallista. pääasia että mies yrittää...edes kohteliaisuudesta tarjoaa naiselle. itse kierrän kaukaa ne äijät jotka eivät suurin surminkaan voisi tarjota naiselle. ei nyt hei come on joku limukka paljoa maksa. mielestäni se on erittäin herrasmiesmäistä ja saa kenen tahansa naisen heikoksi ihastuksesta, vastaanottavaiseksi. Ja loppu sujuukin omalla painollaan.

• Playboy
        playgirl.. kirjoitti:

vaikka olet olevinasi playboy, joka tapauksessa olet oikeassa. ei tarvita mitään kallista. pääasia että mies yrittää...edes kohteliaisuudesta tarjoaa naiselle. itse kierrän kaukaa ne äijät jotka eivät suurin surminkaan voisi tarjota naiselle. ei nyt hei come on joku limukka paljoa maksa. mielestäni se on erittäin herrasmiesmäistä ja saa kenen tahansa naisen heikoksi ihastuksesta, vastaanottavaiseksi. Ja loppu sujuukin omalla painollaan.

vaikka ootkin oikea Playgirl,
        on kovan kuoren alla sydän,
        joka romantiikkaa kaipaa...

Vaikka peliä tunteilla pelaatkin,
        saat luvan vuoren ylittää,
        tule, astu rakkauden laivaan...

• PIrihuora

Maksat treffit ja saat sit pesää ens kuukauden!

Nainen saa kulttuuria ja mies seksiä - kaikki tyytyväisiä :)

• mehiläinen

Ei tietenkään pidä. pidä puolesi. itse olen nainen ja ssanut aina maksaa miesten laskut.

Auervaaroja siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe