paljon curling kiekko painaa?

poika

Vastatkaa nopeasti!

10

5404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijjo

googlea oisit malttanut koettaa ensin.

• pekka h

19,4 kiloa painaa

• lolmoikeijo

"Curlingissa pelivälineenä käytetään pyöreitä graniittikiviä. Niiden paino saa olla korkeintaan 19,96 kg, ympärysmitta enintään 91,44 senttiä ja korkeus vähintään 11,43 senttiä. Kivet koskettavat toisiaan pelissä laitojensa osumapinnalla. Kivi koskettaa jäätä hiotulla tasaisella pohjarenkaalla."

• Nimetön

Curling kiekko painaa noin 10 kg... muistaakseni..

• puhua

kun olemme nyt Curling-erikoissivulla. Heitettävä väline Curlingissa on kivi. Jääkiekossa käytetään kiekkoa, jota kymmenen topattua miestä sohii puukepeillä ja välillä toisiaankin!!

• liu´utetaan?
        puhua kirjoitti:

kun olemme nyt Curling-erikoissivulla. Heitettävä väline Curlingissa on kivi. Jääkiekossa käytetään kiekkoa, jota kymmenen topattua miestä sohii puukepeillä ja välillä toisiaankin!!

En ole kenenkään nähnyt curling-kentällä heittelevän kiviä. Eiköhän sitä liu´uteta jäätä pitkin.

• nyt taas
        liu´utetaan? kirjoitti:

En ole kenenkään nähnyt curling-kentällä heittelevän kiviä. Eiköhän sitä liu´uteta jäätä pitkin.

sitten pilkkua. Kiveä ei tosiaankaan heitetä vaan liu'utetaan, mutta virallisesti puhutaan kuitenkin heitosta.

• Hurly curly

Tuohan löytyy vaikka Wikipediasta:
      "The curling stone or rock used in the game weighs a maximum of 44 lbs. (19.96 kg)"

• Pekka196799

8 kg
      Com

• nopsupoi34

curling kiven pitää painaa vähintään 17,24 kg (38) paunaa ja enintänään saa painaa 19,96kg (44 paunaa)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe