no nii elikkäs kysymys on simppeli..
KÄYTETÄÄNKÖ UIMAHALLISSA UIMAPUKUA VAI BIKINEITÄ??
olen uimassa nuorempana käynyt useita kertoja enkä IKINÄ koskaan ole nähnyt uimahallissa käytettävän bikineitä.ei olisi edes tullut mieleen että joku laittaisi bikinit uimahalliin.kaikki ovat aina käyttäneet uimapukua ja niin minullekkin on opetettu ja se on aina ollut itsestään selvyys..
nyt kaverini joka on ruvennut käymään uimassa väittää että bikineitä käytetään uimahallissa,että kaikilla nuorilla on bikinit siellä.ja että uimapuku on niin ruma ettei sellasta kehtaisi edes laittaa uimahalliin..
siis mitä ihmettä!! sanokaas nyt miten asia on!
UIMAPUKU
13
8396
Vastaukset
- uimapuku
95% naisista käyttää uimapukua. Bikinejä käyttää ne TYTÖT jotka menee uimahalliin näyttääkseen itseään eikä urheilemaan.
- Heidi Jussi
laitat vaan reteesti jotkut sexyt biksut jälkaan.
- ;o)
..tietää mistä puhuu. On hän aika sexy itse.
- TavallinenMiäs
Kyllä siellä tytöillä ja naisilla on bikineitä. Ja aika monet niistä kyllä näyttävät oikeasti tulleen uimaan. Ja jos itse haluat käyttää bikineitä, niin tottakai saat käyttää. Sinne vain!!
Näin miehenä meillä on vastaava juttu myös tavallaan. Monet sanovat, että pitäisi käyttää lahkeellisia uikkareita ja jopa shortseja, mutta minä käytän tavallisia pikkuhousumallisia uikkareita(jopa aika pieniä). Ja siis pelkästään sen takia, että ne tuntuvat uidessa parhaimmilta ja mukavimmilta jalassa. Lisäksi ne on helppo pukea päälle, kun ne ovat märät. Lahkeellisia on tosi vaikea riuhtoa päälle suihkun puolella.
Onhan tietysti totta, että tavallisissa uikkareissa miehen sukuelimet pullottavat selkeämmin, mutta mitä siitä. Miehillä nyt vain sattuu olemaan ulkoiset sukuelimet. Ja on totta tietysti, että jos kovin pieni elin, niin sekin sitten näkyy. Iso elin näkyy sitten isompana. Tosin(!!) uimahallin kylmässä vedessä penis surkastuu monella miehellä aika pieneksi.
Naurettavaa, että Amerikkalaiset miehet eivät uskalla käyttää tavallisia uikkareita. Pitää olla ne hemmetin polviin asti ulottuvat shortsit. Kestää varmaan 2 tuntia ennenkuin kuivuvat. Tosin sitten naiset on pikkupikku bikineissä siellä. Kaipa se on siellä nykymuotia?
Tässä tuli nyt kyllä aika paljon miespainotteista asiaa, mutta laita sinä vaan ne bikinit, jos haluat. Se on ihan OK. Niin luulisi myös, että bikinit on helpompi laittaa märkänä päälle, kuin uimapuku. Miten on ??
Sinne vaan ja voisit vaikka kertoa tänne palstalle miten kävi. Moikka.- klassiset uikkarit
Olin vuonna 90 ensimmäisen kerran Floridassa rannalla. Ensimmäisenä päivänä on 30 astetta, vesi 25 ja aurinko paistoi. Laitoin klassiset uimahalli Speedoni jalkaan ja menin beachille. Kaikilla muilla miehillä oli polviin ulottuvat surfaus shortsit. Ainostaan mulla ja kaverillani oli uimahalli uikkarit. No, iltapäivällä näin pari ranskalaista turistia, jolla oli samanlaiset.
Amerikkalaiset naiset puolestaan käyttivät tosi niukkoja bikineitä. Ihme ristiriita miesten ja naisten pukeutumisessa.
Pidin koko viikon ajan ylpeänä eurooppalaisen elostelijan mainetta, kun käytin uikkareitani.
Vuonna 98 olin seuraavan kerran Floridassa. Sama tilanne taas. Viime vuonnakin muoti oli yhä täsmälleen sama. Nyt mulla oli tosin Baywatch-shortsit ihan kätevyyden vuoksi. Niissä on vedenpitävä tasku, jossa voi säilyttää avainta ja rahaa.
On noissa shortseissa omat etunsa nimenomaan rannalla, mutta uimahalliin ne eivät kyllä sovi. Perinteisissä lahkeettomissa on paljon parempi uida.
Naiset voivat käyttää uimahallissa mitä haluavat. Ranta bikineissä ei varmastikkaan ole hyvä uida. Sellaiset uimabikinit, joita kilpauimarit käyttävät Stadikalla kesäisin lienevät hyvä kompromissi.
- jare
bikinit toimii.
Kyllä nuo "pro" uimaritkin käyttävät uimaribikinejä kesällä esim. uimastadikalla ja hyvältä näyttää.
Tavallisilla lepattavilla bikineillä uinti tuskin on edes mukavaa.
Tiedän, koska sama pätee meihin miespuolisiin uimahousujen osalta. Simmarit pitää olla napakat ja ne eivät saa lepattaa uidessa.- miesuimari
maria.com/ep/CustomerPics/Athens_Olympics_Ready.jpg
Noissa lienee hyvä uidakin. - miesuimari
miesuimari kirjoitti:
maria.com/ep/CustomerPics/Athens_Olympics_Ready.jpg
Noissa lienee hyvä uidakin.http://www.hanna-maria.com/ep/CustomerPics/Athens_Olympics_Ready.jpg
- ghnklyj
itsellä oli bikinit ekoja kertoja uimareissuilla tänä keväänä. mutta päätin vaihtaa sen uimapukuun kun vanhat ja rumat keski-ikäiset miehet kyyläsivät. yäk!
- Mitä Äksyin Ämmä
oman maun ja tottumuksen mukaan. Nykyään valmistetaan jo niin hyvin istuvia ja ennen kaikkea yllä pysyviä kaksiosaisia uimapukuja, joita ikimuistoisesti bikineiksikin kutsutaan, että edes hyppytelineiltä loikkaavan ei tarvitse pelätä menettävänsä osaa vesiliikuntavarusteistaan altaaseen. Perinteiset pikku-pikku-bikinit sen sijaan soveltunevat parhaiten ranta- ja pulikointikäyttöön, vaikka kyllä niitä näkee halleissa uimareittenkin yllä.
Kilpauimarien trikoot ovat mielestäni todella tyylikkäitä, joten kenenkään ei tarvitse niitä hävetä.- Vesipeto
kyllä minä itse ihan pidättäydyn uimapuvussa,sellaset shortsi toppi yhdistelmän aattelin kyllä viel hankkia.
ei bikineitä uimahallii.. ei,ei,ei.
ei voi käsittää miks jotkut niissä haluu mennä uimahallii,eikös uimahallit oo niin kun enimmäkseen uimista varten,ei bikineissä uimisesta tuu yhtää mitää.
ite käytän bikineitä vaa rannalla ja uimapukua hallissa.
EI MUUTA KUN UISKENTELEMAAN! :)
kiitos mielipitäistänne..
- Annastiina
Minä käytän uimapukua/uimabikineitä sillon kun menen uimahalliin nimenomaan uimaan. Narubikinit laitan jos menen uimahalliin ainoastaan polskimaan ja "lillumaan". Joten kumpikin käy.
- Anonyymi
I'm visual learner btw.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418