Mitäköhän vielä!!

Mölkky

Mitäköhän pöhköjä lajeja vielä olympialaisiin keksitään??? Ruutuhyppely ja kortin peluu yhtä fiksuja kuin tyhmä "kurlinki"!

9

1155

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitolaji

Aika Mölkyltäpä vaikutat kommenteinesi. Saattaapa olla että juuri tästä lajista Suomella on mahdollisuus saada se kulta, mieti Mölkky sitä!!!!

• Kyllä curling ihan taitolaji on ja sopii ihan hyvin olympialaisiin!Ja aika addiktoiva laji myös,varsinkin Suomen menestyksen myötä..

• Mölkky
        janeli69 kirjoitti:

Kyllä curling ihan taitolaji on ja sopii ihan hyvin olympialaisiin!Ja aika addiktoiva laji myös,varsinkin Suomen menestyksen myötä..

Taidatte itsekin olla jotain rupukuntoisia läskejä, jotka ei jaksa harrastaa mitään KUNNON urheilua tai liikuntaa, mälli vaan huuleen ja lykkimään tyhmää kiveä jäälle!!

• Mutta
        Mölkky kirjoitti:

Taidatte itsekin olla jotain rupukuntoisia läskejä, jotka ei jaksa harrastaa mitään KUNNON urheilua tai liikuntaa, mälli vaan huuleen ja lykkimään tyhmää kiveä jäälle!!

Siis itsestäni en mene puhumaan mitään, mutta eipä tuo Uusis kovin lihavalta mälli huulessa olevalta laiskimukselta näytä. Taidat itse läskeinesi maata sohvan pohjalla ja huutaa eukolle "et tuo sitä kaljaa"

• Mölkky
        Mölkky kirjoitti:

En ole puhunut mistään vitun uusiksista, vaan teistä pikku lihapullista...punkerot!

• Mölkky kirjoitti:

En ole puhunut mistään vitun uusiksista, vaan teistä pikku lihapullista...punkerot!

Jos nyt luulet suututtavasi jonkun,niin säälittävä yritys,hehhehehhe!
        Uusiksessa on muuten sata kertaa enemmän munaa kuin sinussa,Uusis on Äijä!!

• Mölkky
        janeli69 kirjoitti:

Jos nyt luulet suututtavasi jonkun,niin säälittävä yritys,hehhehehhe!
        Uusiksessa on muuten sata kertaa enemmän munaa kuin sinussa,Uusis on Äijä!!

Minussa ei ole munaa muuten kuin silloin kun oma äijä sitä mulle antaa, naispuolinen kun satun valitettvasti olemaan. Sinä tuskin saat edes munaa lehmä!

• Mölkky kirjoitti:

Minussa ei ole munaa muuten kuin silloin kun oma äijä sitä mulle antaa, naispuolinen kun satun valitettvasti olemaan. Sinä tuskin saat edes munaa lehmä!

säälittävää,onko sinulla noin huono itsetunto?
        Kun yrität sitä muita haukkumalla korottaa...Ja luulisi sinunkin olevan sitten antamassa miehellesi,eikä tuhlaavan aikaa keskusteluihin täällä :) :)

• on hölmöä

onkos joku hiihto tai vaikka jääkiekko missä isot ihmiset menee pienen lätkän perässä sitten viisasta.eiköhän kaikki urheilu ole loppujenlopuksi aika järjetöntä. ja siitä vielä maksetaan isoja summia ihmisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1905
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1350
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 57
      842
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe