Kumpi tekee aloitteen?

JaakkoKulta

Mitä mieltä naiset olette, että esimerkiksi suutelemisen suhteen tulisiko miehen tehdä aloite ja tunnustella miten reagoitte vai teettekö ennemmin aloitteen siihen itse sitten kun siltä tuntuu?

Ollaan käyty nyt 4 kertaa ulkona ihastuksen kanssa ja ainakin sanonut että tykkää musta ja tahtoo nähdä uudestaan aina mutta toi ihmetyttää vaikka onkin lähellä niin ei yritä suudella,eli tahtooko että minä siis teen aloitteen? Kerran oon aiemmin seurustellut ja sillon tyttö oli se joka teki ronskisti noi aloitteet aina.

Entä muutenkin, vaikkapa seksin suhteen,ilmaisetteko naiset itse selvästi esim miehen vyötä availemalla(kuten ex) millon tuntuu "siltä" vai pitääkö miehen kysellä huvittaisiko vaikkapa nyt? En tahdo pelästyttää mutta en tahdo olla saamatonkaan,tää tyttö vaan käyttäytyy ihan erilailla kun ex ja en oikein tiedä miten toimia.

11

3798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna

      Se on ihan ihmisestä kiinni! Ite tein alotteen tän hetkisessä suhteessani suutelun suhteen ja mies seksin:) Mutta olisin silti jotenki halunnu et mies olis tehny alotteen, sillon ku oli ihan selvästi sellanen tilanne et molemmat odotti toisen tekevän alotteen...
      Ei muutaku pussaamaan, mut älä säikäytä sitä lähestymällä suu apposen auki tai kieli pitkällä!! :D

    • Minkki

      Luulen, että tyttösi erittäin todennäköisesti odottaa sinulta aloitetta, että viet suhdetta eteenpäin esim. suutelemalla. Hänen hienovaraiset vinkkinsä ovat olleet nuo vihjailut, että tykkää susta ja tahtoo tavata uudelleen. Kun et yritä suudella, tyttö pelkää että et ole kiinnostunut kuin kaverimielessä.

      Miehen kannattaa aina tehdä aloitteita. AINA.

      Tietenkin hienovaraisuus pelissä mukana, eli ei ehkä kannata yrittää hyökkäämällä housuihin, jos on vasta tavattu, mutta herrasmiesmäisesti ja kiinnostusta osoittamalla selviää. Neljänsien treffien jälkeen kyllä takuulla jo odottaisin suutelua, ja miettisin ehkä että "voi harmi, ei se olekaan kiinnostunut.."

      Nainen pelkää torjutuksi tulemista eikä ehkä siksi tee aloitteita, ettei vaikuttaisi "huoralta"..

      Tyttösi tulee lähellesi, kertoo pitävänsä sinusta..etkö näe, miten hän odottaa suudelmaa? :) Toiset tytöt toki ottavat heti mitä haluavat, mutta yleensä miehen pitää tehdä ainakin ensimmäiset aloitteet.

      Sänkyyn mennessä minä ilmaisisin haluni rohkealla koskettelulla, mutta kaikki eivät ehkä uskalla sitäkään tehdä. Huomaat kyllä, jos voit yrittää pidemmälle, kun suutelette pitkään esim. sohvalla tai sängyllä. Jollet silloin tee aloitetta seksin suhteen, tyttö kuvittelee ettet pidä häntä haluttavana. Kannattaa ensin lämmitellä tyttöä pidempään, suudella, silitellä ja vaikka hyväillä rintoja, ennenkuin töksäyttää "haluatko?". Se nimittäin kuulostaa todella kornilta, jos kysyt sitä heti kun olet vähän poskipusua muiskauttanut. Siinä vaiheessa, kun itselläsi alkaa seistä, voit kysyä tytöltä, haluaako hän.

      • halukass

        "Siinä vaiheessa, kun itselläsi alkaa seistä, voit kysyä tytöltä, haluaako hän."

        Ai siis n. 5 sek kuluttua ensikosketuksesta?


      • marie

        Suutelun suhteen aloitteen tekemisestä olen Minkin kanssa samaa mieltä. Suutelua voisi mielellään edeltää halaaminen, toisen lähellä pitäminen. Kädet vyötäisille tai olkapäiden ympäri:).

        Koskettelun suhteen suosittelisin harkintaa. Ainakin itse kokemattomana todennäköisesti kavahtaisin, jos poika alkaisi yhtäkkiä kosketella kovin rohkeasti. Ja edelleen kokemattoman näkökulmasta sanottuna, itse tykkäisin puhua asiasta suoraan jo aiemmin, enkä joutua yhtäkkiä tilanteeseen, jossa toinen kysyy, haluanko nyt.


      • JaakkoKulta
        marie kirjoitti:

        Suutelun suhteen aloitteen tekemisestä olen Minkin kanssa samaa mieltä. Suutelua voisi mielellään edeltää halaaminen, toisen lähellä pitäminen. Kädet vyötäisille tai olkapäiden ympäri:).

        Koskettelun suhteen suosittelisin harkintaa. Ainakin itse kokemattomana todennäköisesti kavahtaisin, jos poika alkaisi yhtäkkiä kosketella kovin rohkeasti. Ja edelleen kokemattoman näkökulmasta sanottuna, itse tykkäisin puhua asiasta suoraan jo aiemmin, enkä joutua yhtäkkiä tilanteeseen, jossa toinen kysyy, haluanko nyt.

        Niin tää tyttö on aika kokematon, mutta eikö ole vähän vaikea tilanne jos tyttö kerran tahtoo mutta ei voi itse tehdä aloitetta ettei näytä halvalta mutta silti mies ei saisi tehdä aloitetta koska tuntisit sen tungettelevana? Eihän sillon tapahdu mitään!

        Ootte te :D


      • Minkki
        marie kirjoitti:

        Suutelun suhteen aloitteen tekemisestä olen Minkin kanssa samaa mieltä. Suutelua voisi mielellään edeltää halaaminen, toisen lähellä pitäminen. Kädet vyötäisille tai olkapäiden ympäri:).

        Koskettelun suhteen suosittelisin harkintaa. Ainakin itse kokemattomana todennäköisesti kavahtaisin, jos poika alkaisi yhtäkkiä kosketella kovin rohkeasti. Ja edelleen kokemattoman näkökulmasta sanottuna, itse tykkäisin puhua asiasta suoraan jo aiemmin, enkä joutua yhtäkkiä tilanteeseen, jossa toinen kysyy, haluanko nyt.

        JaakkoKulta kysyi kirjoituksessaan meiltä naisilta, miten osoittaisitte halunne sänkypuuhiin ja kirjoitin siihen vastauksen, eli että MINÄ itse ilmaisisin haluni miehen rohkealla koskettelulla.

        Luonnollisesti myös suhteen on oltava -yleensä- jo hieman edennyt, ennen kuin ollaan pääsemässä sänkypuuhiin asti. Eli en kehota miestä yhtäkkiä vaikka toisilla treffeillä julkisella paikalla alkamaan puristella tyttönsä rintoja tms. vaan KUN SUHDE ON EDENNYT siihen pisteeseen. Eli ollaan rauhassa jomman kumman luona, vietetty mukava ilta, istutaan vaikka sohvalla vierekkäin, suudellaan... SIINÄ kohtaa lähtisin viemään asiaa eteenpäin. Yleensä sitä paitsi rohkea koskettelu, hyväily ja riisuminen edeltää seksiaktia; harvempi sitä munaa vetää housuista esiin vain kädestä pitämisen tai halauksen jälkeen!


    • Mona-Henrika

      ja hermostuttaa osaako tehdä asiat "oikein" ja mitä mieltä sinä olet. Itse kannattaisin, että voisit antaa aluksi pusuja vaikkapa poskelle ja siitä siirtyä pikkuhiljaa suulle..

    • Anonyymi

      :):)

    • Anonyymi

      Olen varmaan vanhanaikainen kun toivoisin mieheltä aloitetta, se saa sukat pyörimään jaloissa.

    • Anonyymi

      Minun kohdallani ainakin saisit rauhassa odottaa että minä tekisin aloitteen.
      Ei tulisi mieleenikään tehdä aloitusta, jos mies ei niin paljon itsestään saa irti, jotta edes poskelle ensin yrittäisi moiskauttaa.
      Jos ei vastaan pyristelyä kuulu, uusi oikea suuteluyritys siihen perään.
      Siinä vaiheessa tiedät taatusti, oletko osunut oikeaan, jos vastakaikua tulee.
      Ne miehet jotka eivät uskalla edes yrittää lähestymistä, jäävät taatusti taka-alalle, ns. frendeiksi korkeintaan.

    • Anonyymi

      Kyllä ne miehet ovat yleensä tehneet aloitteen ja suudelleet. Ja reagointi riippuen ihan kuka ollut. Jos sellainen josta kiinnostunut niin tietenkin positiivinen
      Mutta kun kaverimies yhtäkkiä suuteli olo oli vaivaantunut että mitään v* ttua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe