Maailman paras bändi

MINÄ

Lyhyesti ja ytimekkäästi:Mikä on maailman paras bändi.Lyhyesti ja ytimekkäästi vain bändin nimi,ei perusteluja.Katsotaan jonkin ajan kuluttua mikä on saanut eniten vastauksia.

Oma vastaukseni kysymykseen:System of a Down.

23

1416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dream Theater

Dream Theater

• Valedro

Lordi

• lammas

Black Eyed Peas

• ten thousand fists

Disturbed

• paras

paras

• ei taidot riitä

Martti Servo & Napander.

• Urputtaja

Musiiki tarkoittaa jokaiselle ihmiselle eri asiaa. Myös musiikkimaku on jokaisella ihmisellä erilainen. Joku tykkää trancesta, joku metallista, joku jazzista. Kaikin puolin on siis täysin mahdotonta sanoa mikä on maailman paras bändi. Lähinnä kaikki tällaiset kyselyt etsivät tällä hetkelle tunnetuinta bändiä, ei niinkään parasta. Varmasti arvoisa topikin tekijä löytää vielä jonkun bändin joka on parempi kuin SOAD, mutta joka vielä soittaa jossain autotallissa. Minäkään en väitä että se artisti josta tällä hetkellä eniten pidän (Hydroid) on se josta eniten pidän, sillä en ole kuullut maailman kaikkia kappaleita enkä kaikkia maailman bändejä.

No tulipahan taas avauduttua.

• ........

.............

• Zeppelin

Mun miälestä

• finarmy

iron maiden

• Borgir

• niiden fani

... on paras bändi.

• Rudie Can't Fail

the Clash, oli ensirakkauteni.

• Alice Cooper

paras bändi on ehkä Led Zeppelin, mutta itse tykkään eniten Alice Cooperista. Eli Led Zeppelin.

• Sieltä se kaikki alkoi

• !!!!!!!!!!!!!

Black Sabbath.

• Paras bändi on Yö

• näin on näreet

NIH

• Rosanna

Se on tietysti TOTO. Oon aina sanonu että jos jotain yhtä bändiä pitäisi loppuikänsä kuunnella, olisi se ehdottomasti TOTO.

• dawnodd

...red hot chili peppers.

• TOTCFUARTD

Ei perusteluja? Hitto sentään... No, yhtye: Manowar. Sooloprojekti: Bathory.

• monni

deep purple

• se on

Deep Purple

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe