Uusiksella on oikeus sakottaa. Myös poliisia.
Uusiksen kivet ei sammaloidu.
Uusis siirtää vuoria, ei usko.
Uusis on joutunut anomaan tuijotukselleen
aseenkantolupaa
Uusiksen kivet ovat graniittia
Uusis saa paljon enemmän pesää kuin kukaan muu
Uusis saa blackjackin yhdellä kortilla
Ajanjakso "kivikausi" nimettiin Uusiksen kunniaksi
Uusis ei lue kirjoja. Uusis tuijottaa kirjaa kunnes kirja kertoo mitä Uusis haluaa tietää.
Uusiksen tuijotus on saanut sokean ihmisen kääntämään katseensa pois.
Uusis ei omista yhtään peiliä. Tuijotuskilpailu kestäisi loppuelämän.
Uusis vihaa kättelyjä kesken pelin. Niin paljon, että antaa tahallaan vastustajalle ryöstön tai kaksi. Tosi pelit lopetetaa jatkopäissä.
Uusiksella on 2.0 näkö molemmissa silmissä. Silmälasit ovat pakolliset, ne vähentävät kuolettavan tuijotuksen vaikutusta.
Uusis ei omista kaukosäädintä. Uusis vain tuijottaa haluavansa kanavan esille.
Uusis ei huuda ohjeita joukkuetovereilleen, vaan kiville.
Kesä johtuu vain siitä, että Uusis antaa vesistöille armoa.
Kun Uusis huutaa, kiviäkin kiinnostaa.
Vapaa-ajallaan Uusis pelaa kivi-paperi-sakset-peliä. Uusis valitsee aina kiven ja voittaa - aina.
Uusis käyttää yövaloa. Ei siksi, että Uusis pelkäisi pimeää, vaan siksi, että pimeä pelkää Uusista.
Näyttäkää minulle Uusiksen tuho, niin minä sammutan auringon.
Jos Uusis ei tule vuoren luo, vuori tulee Uusiksen luo.
Uusis ei ole Jumalaa pelkäävä mies; Uusis on Jumalan pelkäämä mies.
Ennen Uusista kielitoimistokin luuli, että superlatiivi on mahtavin.
Ikuisuus on Uusiksen mielestä pari minuuttia liian lyhyt.
Kun Jeesus kysyi kuka heittää ensimmäisen kiven, Uusis astui esiin.
Rolling Stones toimii Uusiksen lämppärinä.
Uusiksen vetovoima on suurempi kuin maan vetovoima potenssiin viisi.
Uusis noudattaa fysiikan lakeja vain jos häntä huvittaa. Yleensä ei huvita.
Matti Vanhaselle on usein sanottu valtiovieraillua: "Terve Uusis, sun ei tartte maksaa narikkaa."
Jumala antoi kymmenen käskyä, Uusis otti kahdeksan kiveä.
Uusis luuli kerran olevansa väärässä, mutta erehtyi.
Uusis aka M-15 - Larger than life
Curliikki
5
4256
Vastaukset
- asdsaöl
Markku on Äijien Äijä!:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Markku_Uusipaavalniemi - TöötAte
monitoimiosaaja suurilla kivillä
- Toomie
Aamen.
- MP5
Uusis tuli, tuijotti ja voitti - kaikki samaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818