olen kiinnostunut curlingista, nyt olympialaisten aikaan... olisin varmaan ennenki mut ku en ole katsonu ennen... siinä on se sanasto.... kivet pesään, nänni... tämä sanasto on lähellä sydäntäni..
olisin kiitollinen jos olis joitain saman henkisiä immeisiä liikkeellä...
sanaston takia kiinostunu...
4
932
Vastaukset
- sanat hallussa
selostajat kertovat hyvin noita termejä, kuten kova pesään,suoraan nännille jne......
- sitten
Voitto Liukkosella on sana hallussa.
Tuupataan takaa, ottaa poskeen jne. - tökkis,tökkis...
sitten kirjoitti:
Voitto Liukkosella on sana hallussa.
Tuupataan takaa, ottaa poskeen jne.hyvin menee pesään sisään,ottaa vasempaan tai oikeeseen poskeen,nänniin....mut parhaiten jäi näistä kisoista mieleen olikohan mäkihypystä kyse,sanonta:Nyt siellä kotona peukut pystyyn,varpaat pystyyn ja kaikki mikä nousee pystyyn,sillä nyt tarvitaan Suomi pojalle onnea matkaan.!!!!
- pesämies
tökkis,tökkis... kirjoitti:
hyvin menee pesään sisään,ottaa vasempaan tai oikeeseen poskeen,nänniin....mut parhaiten jäi näistä kisoista mieleen olikohan mäkihypystä kyse,sanonta:Nyt siellä kotona peukut pystyyn,varpaat pystyyn ja kaikki mikä nousee pystyyn,sillä nyt tarvitaan Suomi pojalle onnea matkaan.!!!!
kummut kummut, eli kumpareet ne.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004