Siinähän se kysymys jo tulikin, eli mistä löysit elämänkumppanisi, tai hän sinut?
Minä löysin netistä, en olisi ikinä kyllä uskonut, mutta niin vaan kävi... Tarkemmin sanottuna sinkut.netistä. Nyt ollaan naimisissa, ja ikinä en ole ollut onnellisempi.
Mistä löysit
45
5452
Vastaukset
- Scarlet.
olimme aluksi kavereita, kunnes yksi asia johti toiseen ja tällä hetkellä olemme kihloissa. Olen erittäin onnellinen mieheni kanssa. Mieheni on tällä hetkellä tosin armeijassa ja koko ajan on häntä hirveä ikävä.. :/
- Johanna
Elikkäs nelosen deitistä löytyi! Uskomaton sattuma,kun kumpikaan ei yleensä seuraa noita ohjelmia...:)
Nyt on takana 10 ihanaa kuukautta...toivottavasti yhdessä jatketaan matkaa loppuun asti! :) - ..................
..hänestä tulee elämänkumppanini :) netistä löytyi, oli pakko tehdä itekin profiili jotta pystyin vastaamaan hänen ilmoitukseensa. Nähtiin heti seuraavana päivänä :) ei ehkä ollut rakkautta ensi silmäyksellä (ehkä netin kautta tapaamisessa ei synny sellaista spontaania ilmapiiriä), mutta nykyään rakastan häntä enemmän kuin mitään ja toivon että tämä kestäisi lopun elämää.
- löysin..
menin yhen kaverin luokse viettämään iltaa. sinne tuli myös mm. tämän kaverini tyttöystävä ja hänen eräs ystävättärensä (joka siis nykyään puolisoni). siellä siis tapasimme. illan päätteeksi vaihettiin puhnumerot ja seuraavana päivänä nainen kutsui minut kotiinsa illalliselle.
- löyty
niin, että lähdin ahdistavasta tuppukylästä toiseen tuppukylään 300 km päähän (paikkakunta jollaista en edes tiennyt olevan olemassa), sain sieltä kavereita ja lopulta löytyi se ukkokin samasta paikasta.
- minäkin olen..
löyty kirjoitti:
niin, että lähdin ahdistavasta tuppukylästä toiseen tuppukylään 300 km päähän (paikkakunta jollaista en edes tiennyt olevan olemassa), sain sieltä kavereita ja lopulta löytyi se ukkokin samasta paikasta.
minä löysin rakkaan tanssipaikalta...
- siitäpä sitten niin ;)
Minä tekstasin miehelle jotakin, olin saanu sen numeron kavereilta ja joskus ohimennen tavattu.. Siitä seurasi sitten tekstailua, soittelua ja tapailua, siitä seurasi sitten seksisuhde, joka alkoi pelottavankin nopeasti muuttua sellaiseksi, että tehtiin kaikkea yhdessä. Nyt on sit asuttukin yhdessä jo parisen vuotta.
Todellakin ensimmäiset kuukaudet tapailimme pelkän seksin merkeissä, vaikka meillä kyllä riitti puhuttavaa paljon muustakin.. Siitä se ajatus sitten lähti.- siitäpä sitten niin ;)
Unohtui tuosta edellisestä viestistä, että molemmat oltiin voimakkaasti ihastuneita toisiimme alusta asti, muutenkin kuin seksimielessä, mutta elämäntilanteet oli sellaiset, ettei meistä olis koskaan voinut kuvitella tulevan paria.
Mutta tulipa vain, ystävien ja sukulaisten syväksi ihmetykseksi.
- Miespä vaan
Me mentiin muutaman kaverin kanssa katsomaan, kenen tyttöjen luona pari muuta kaveria hengailee. Meidät laskettiin sisälle ja tarjottiinkin vähän kahvipöydästä. Siellä oli tyttö, jonka kanssa synkkas heti ja sille tielle jäin. Nyt naimisissa ollaan ollut 15 vuotta.
- Ellimelli
Tarkan ja tarkoitushakuisen nettideittailun tuloksena löysin helmen, jota olin hakenutkin. Sen verta harvassa ovat minulle sopivat ihmiset, etten kokenut olevan varaa jättää toiseen törmäämistä pelkän sattuman varaan. Tosielämän mahdollisuudet törmätä kaltaiseensa ovat helkutin huonot, joten syntyminen internetkauteen oli onnenpotku.
- leenukka
minä löysin näin! että yksi mies haki sexiseuraa netistä (oli muuten varattu :( ) ja minäpä vastasin siihen kun en ollut saanut miestä pitkään aikaan ja panetti! no.. tavattiin sitten kerran mutta mulla ei ollut pahemmin kiinnostusta enää tavata sitä sen jälkeen vaikka ehdottelikin kaikkia juttuja.. No unohdin koko tyypin ja en nyt muista tarkalleen kuin kauan siihen meni 2-4kk ku se oli kertonut sen kaverille musta et mulla on hyvät muodot ja hyvännäkönen yms ..Niin ja sen kaveri sit soitti mulle et haluis treffata yms. Noh me sit tavattiin ja seurustellaan nyt tosi onnellisesti.Ei ole mulla parempaa mietä ollut=) Eka se valehteli et ollaan tavattu baarissa ja ihmettelin kyllä vähän kun en muista koko heppua ja seki sanos et ei muista mua mut sen puhelimes oli kuulemma ollut mun numero.mut aattelin et oltiin niin kännissä ettei muista! mut jälkeenpäin kertos että sen kaveri anto numeron,ei siitä itseasiassa kauaa ole mutta kyllä mä sitä vähän jotenkin epäilinkin... Riideltiin muuten sillon kun se kertos,ei se sitä muuten ois varmaan kertonut?
- tyttö
hyvin alkanu sunkin suhtees... varmaan yhtä kivasti menee jatkossakin...
- leenukka
tyttö kirjoitti:
hyvin alkanu sunkin suhtees... varmaan yhtä kivasti menee jatkossakin...
no hyvin meillä menee,itseasiassa erittäin hyvin:)suunniteltu jo vähän yhteenmuuttoakin mut en oikeen tiedä haluanko vielä..kyllä sitä ehtii! nyt seurusteltu 8kk! Toi mun mies kysy jo olikse nyt kolmansien tai neljänsillä treffeillä et haluisinko ruveta seurustelee sen kanssa..
- Annustiinakiogo
Oli erostamme aikaa jo 2vuotta ja tarjosin päiväkahaviseuraa lehdessä.Toinen asiakkaani oli johon ihastuin ja olemme asuneet yhdessö toista vuotta jo
- Saksasta
Löysin nykyisen puolisoni Saksasta, kun olimme lukion kanssa käymässä siellä. Puolisoni oli vuotta vanhemmalla luokalla ja satuimme istumaan samaan illallispöytään, kun viimeisenä reissupäivänä olimme koko porukka syömässä.
Veljeni löysi nykyisen kihlattunsa Kreetalta, joten taitaa tämä lähellä asuvan ihmisen kaukaa hakeminen olla jotenkin suvussa...=) - dwea
meillä kämppikseni pikkusiskon kautta tavattiin ekan kerran, vaikkakin alussa se jäi vain ystävyysasteelle.. Mutta sitten se muuttuikin vakavammaksi.. =)
- marie
Me löysimme toisemme tupareissa, jonka järjestäjää en edes kunnolla tuntenut. Järjestäjä oli kämppikseni koulukaveri, ja pari kertaa minutkin tavannut, ja kutsui bileisiinsä. Mieheni taas oli samassa koulussa molempien kanssa ja sitä kautta bileissä. Hän vei mut kotiini baarista kun en kännissä löytänyt sinne(olin juuri muuttanut). Ja sinne sitten jäi, nykyisin asumme samassa osoitteessa.
- whw.
Loppu se tulee teidänkin jutuun ennemmin tai myöhemmin.
- ------------------------
Juu, tiedän, kuolema erottaa, näin olemme luvanneet :-)
-tuollaisten kyynisten itsesäälitapausten mielipiteet siihen tuskin paljoa vaikuttavat. - se sama
------------------------ kirjoitti:
Juu, tiedän, kuolema erottaa, näin olemme luvanneet :-)
-tuollaisten kyynisten itsesäälitapausten mielipiteet siihen tuskin paljoa vaikuttavat.Toi on nyt tollasen vastarakastuneen turhaa höpinää. palataan asiaan parin vuoden päästä kun suhteessa on arki ja asutte kenties saman katon alla.
- piia
Minä löysin elämänkumppanin ringiltä. yx kerta se sitten vaan tuli juttelemaan ja siitä lähtien ollaan seurusteltu 5v ja kihlois ollaan
Sieltähän se.
- Annina
lahdin vaihto-opiskelijaksi britteihin ja samalla reissulla olen vielakin:)
- toisemme...
"Löysin", tai hän "löysi" minut, laivalta. Enpä minäkään olisi uskonut. Nyt naimisissa ja lapsi!
- Nimetön
Törmättiin myös laivalla ja nyt on myrskyistä salasuhdetta jatkunut 8 kk.Who knows kuinka kauan vaiko ikuisuuden.....
- Jepu
Samasta talosta, samasta rapusta, mutta viereisestä asunnosta. Naapuriin muutti tosi kivan- näköinen tyttö :) Nähtiin hississä aina, joka aamu samaan aikaan, moikattiin vaan... Kumpikaan ei oikein puhunut mitään- molempia ujostutti ja jännitti hirveästi. Itse tykkäsin tytöstä heti ensinäkemältäni. Monesti ajattelin hississä, että olisipa mukava lähteä yhdessä, vaikka sulkkista pelaamaan, tai tykkääköhän hän minusta... Näin jatkui suurinpiirtein 2- 3kk, kunnes uskaltauduin ja kysyin änkyttäen: Tyk tyk tykkäisitkö läh lähteä pelaamaan sulk sulkkista mun kanssa ? Tyttö sanoi ilokseni, että on ollut ilman pelikaveria- siitä asti kun muutti. Hän oli muuttanut kaukaa pohjoisesta.
Siitä asti ollaan oltu yhdessä ja pelattu sulkkistakin 2-3 kertaa, joka viikko. Tätä on jatkunut jo 9- vuotta. - Sarie
Olin korokkeella tanssimassa kun ei tanssilattialle mahtunut.
Näin hänet jo kaukaa kun hän katseli minua ja tanssiani. Hän liikkuin hitaasti minua kohti ihmisvilinän keskellä ja lopulta kun tuli kohdalle niin vei minut syrjemmälle tanssimaan. siitä se alkoi.
Huvittavinta tässä on että toi oli ihan kuin elokuvissa. Muistan sen hetken kun näin hänet ja hjänen liikkeensä kuin hidastettuna. Ihan kuin koko ihmismassa olisi ympärillä sumentunut ja siellä oli vain hän ja minä.
Yhdessä ollaan oltu yli kaksi vuotta ja onnellisia ollaan. - minä löysin
Normaali viinanhuuruinen ilta baarissa ja yhdessä sen jälkeen vietetty epänormaali yö. Siinä jäi toinen kummittelemaan molempien mieliin ja lopputuloksena hyvä parisuhde.
- turhaan!
Lukemattomia baareja kolusin, ja kävin läpi monia suhteita. Mikään ei natsannut kunnolla.
Muutama kerta lavatanseissa, ja asia oli selvä.
Arvaa, onko idiootti olo, kun huomaa, että on tullut tuhlanneeksi puoli elämää, ja muutaman talon hinnan turhaan? ;-)
- tuli..
juttelemaan mulle niitä näitä..katsoi silmiin ja kertoi että on katsellut minua jo pitkä aikaa ja kerännyt rohkeutta tulla juttelemaan.. käytiin sitten kahvilla ja siitä se pikkuhiljaa tutustuminen alkoi :)
- Ihmettelen vaan
Miten te päädyitte naimisiin jos vaimosi ei ole aiemmmin edes uskaltanut puhua sinulle ?!?! Siis menitte ensin naimisiin, sen jälkeen vaimosi alkoi katselemaan sinua ja loppujen lopuksi uskalsi sanoakin jo jotain ?
- tässähän..
Ihmettelen vaan kirjoitti:
Miten te päädyitte naimisiin jos vaimosi ei ole aiemmmin edes uskaltanut puhua sinulle ?!?! Siis menitte ensin naimisiin, sen jälkeen vaimosi alkoi katselemaan sinua ja loppujen lopuksi uskalsi sanoakin jo jotain ?
kysyttiin että miten olette kumppaninne tavanneet.. no minä vastasin miten tapasin nykyisen vaimoni.. siitä voit ihan itse päätellä miten asiat on edenneet.. mikäli se ei tunnu sinulle liian vaikealta :D
- niittyli
Olen nuori (19v), ja kihlattuni tapasin kesällä lavatansseissa pari vuotta sitten. Hän tuli kysymään tanssimaan, minä menin ja siitä se lähti =)
- Hellu
Löysin nykyisen avokkini silloisen poikaystävän avustuksella ;) Nämä olivat tutustuneet ja kun yhessä muutaman kerran oltiin iltaa istuttu huomattiin tulevamme hyvin juttuun. Ja osittain sitten tämän nykysen takia jätin entisen (mutta oli siinä paljo muutakin). Nyt yhessä kolme vuotta, kihloissa.
- masha
omani baarista, HB:sta.
mielenkiintoista, miten kaikki tapahtui. hikisenä rankan duunipäivän jälkeen (niin spugelta näyttäen), joku mieheni kaltainen olento kiinnostuu minusta =P - Miinaa
..mieheni minut "bongasi", mietti pari viikkoa ja sitten lähetti tekstarin. Nyt viisi vuotta takana.
- tavattiin
Suomi24:sen treffeissä tavattiin ja nyt puoltoista vuotta. Alkuaan ihan kavereina, mutta sitten muuttui muuksi.
- shopholic
Tutustuin kultaani ison tavaratalon rappusissa keskustassa. Kultani tunsi ystäväni jonka kanssa olin ostoksilla ja jäi juttelemaan matkallaan jonnekin. Ihastuminen oli molemminpuolista ja tapahtui heti. Yhdessä olemme olleet kaksitoista vuotta joista viisi naimisissa. Ihanampaa ja minulle sopivampaa miestä en voi kuvitella ja ensitapaamisemme paikka tulee aina näyttäytymään minulle hyvin romanttisena kaikesta arkisuudestaan huolimatta.
- Päkä
.. kultani niin, että olin ulkona vanhan työpaikkani kavereiden kanssa. Mieheni liittyi myöhemmin porukkaan, hän oli ennaltaan pikkuisen tuttu sillä hän on vanhan työpaikkani IT-tukiheebo, ei siellä töissä mutta kävi siellä muutaman kerran viikossa. Siitä se jutustelu sitten lähti "no missäs sä nykyään olet" - tyyliin =) tämä tapahtui viime huhtikuussa, nyt asutaan yhdessä :)
- körötellen
Uusi vuosi. Hyppäsin taksin sijasta yöbussiin, jossa istuuduin nyt nykyisen poikakaverini viereen. Aloimme jutella ja sovimme treffit. Hänen oli alkujaan ollut tarkoitus mennä myöhemmällä yöbussilla! Kohtalon oikkuja :)
- työpaikka
Duunista. Hän tuli lakimiesharjoittelijaksi meille ja alettiin käydä lounailla yhdessä, sitten kaffella töitten jälkeen ja niin eespäin... Nyt yhdessä oltu seitsemän vuotta, kihloissa ja vauvaa yritellään saada, joskos tärppäisi.
- girlie.
Baarista tuo löyty. Nyt ollaa kuuetta vuotta yhessä.
- taiteilija
Musiikinopiskelijoina luonnollinen paikka oli tavata nuoriso-orkesterissa!
t.sello-tyttö - tejon
paikasta kuin baarista. Jippiaijee.
Mutta sitä romantiikkaa ehtii viljellä runsain mitoin sen ensitapaamisen jälkeenkin.. - löysin
chatin kautta. Vastasin nimimerkille (kumppanini kaveri) kun hän kysyi naisseuraa venereissulle. Lähdin ystäväni kanssa ja kumppanini oli veneen omistaja, jonka kanssa olen seurustellut jo kolme vuotta ja hyvin menee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681