Kuka keksi ilmaveivin? Niin ja kuinka kauan aikaa kesti oppia ilmaveivi, jos edes osaat sen.
Onhan se ihan rentoa ku osaa veivata, mutta siitäkin lähtee maku.
Kuka keksi ilmaveivin?
9
4549
Vastaukset
- joo
veivin keksi varmaan ruottalainen tuo ....... henri.. ite opin 2 viikossa hyvän opettajan takia ja nyt osaan 1 cm taitoksellaki veivata.
- mukaan...
...herrat Tiiainen Reeo ja Tähkä Janne sen kehittelivät.
- Totta
mukaan... kirjoitti:
...herrat Tiiainen Reeo ja Tähkä Janne sen kehittelivät.
Totta se on Reksa ja tähkäpää sen keksivät
- joku
Totta kirjoitti:
Totta se on Reksa ja tähkäpää sen keksivät
EI EI EI.. se lähti myyrmäen pihapeleistä
- Hillu
joku kirjoitti:
EI EI EI.. se lähti myyrmäen pihapeleistä
Tiedän tämän tiedon oikeaksi!!
alias J.Tähkä ja Toinen Weiveri joka oli kupin teossa mukana on Markus Huhtimo.Weivaajat keksivät weiwin silloin hifkin "hyvinä" aikoina.! - Tebi
Hillu kirjoitti:
Tiedän tämän tiedon oikeaksi!!
alias J.Tähkä ja Toinen Weiveri joka oli kupin teossa mukana on Markus Huhtimo.Weivaajat keksivät weiwin silloin hifkin "hyvinä" aikoina.!onhan se niin olevinaan et tähkä sen keksi ja vei liigaan kaikkien nähtäväksi, mut esim itse kehitinsamaisen veivin ennen kun olin kuullut jonkun muun sitä tekevän. siitä on kiva nauha muistona ku fiiliksissä pyörittelin olohuoneessa palloa ilmassa...
- Hillu
Tebi kirjoitti:
onhan se niin olevinaan et tähkä sen keksi ja vei liigaan kaikkien nähtäväksi, mut esim itse kehitinsamaisen veivin ennen kun olin kuullut jonkun muun sitä tekevän. siitä on kiva nauha muistona ku fiiliksissä pyörittelin olohuoneessa palloa ilmassa...
Olisit hyvänen aika mennyt ja levittänyt sen ihmisten ilmoille.Jos kerran näin on tapahtunut....niin olisit sit ollu "stara".
- Anonyymi
Mikke Grandlund teki lätkäs jo vuon 2011
- Anonyymi
Ja Sählyjanarit jo sillon ku weiwimikke opettili solmimaan hokkarit jalkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389