Mitä mieltä olette, voiko mies aloittaa selibaatin noin vaan puhumatta asiasta naiselleen yhtään mitään?
Siis en tarkoita sitä eikö miehellä olis valinnan vapautta vaan sitä että eikö se olis oikein naista kohtaan jos mies puhuis aikeistaan ensin, ettei naisen tarvi ihmetellä missä on vika kun seksi ei kelpaa.
Kun nainen olis tietoinen selibaatista hän vois paremmin "varautua" (lähinnä henkisesti tilanteeseen, eikä niin että parin viikon päästä lipsautetaan tossa ohi mennen: -"nii joo, oon selibatissa".... siinä oot sitte niinku ai jaa, kiitti hirveesti, ei tehny mielikään.
Mielipiteitä kiitos.
Mies ja selibaatti
8
984
Vastaukset
"Mitä mieltä olette, voiko mies aloittaa selibaatin noin vaan puhumatta asiasta naiselleen yhtään mitään?"
- Ihan yhtä hyvin kuin nainenkin. Se on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa =D- kukka
Miksi hän aloitti selibaatin ? Sama kysymys naisille, miksi kidutatte miehiänne. Opetelkaa seksinsalat, niin nautititte varmasti.
- Rea
Ensinnäkin en kiduta miestä, ei oo tarvinu puutteessa olla ja seksinsalat on opeteltu jo ajat sitte.
Ainut mikä tulee mieleen on että kipinät rupee hiipuun, kun ei keksitä enää mitään uutta.
Kaikkea on melkeen kokeiltu, tiä sitte antaako selibaatti uutta potkua.
Ite en aio kuitenkaan selibaatissa elää (jos ei miehen kans niin sitte yksin....)
- voi olla
selibaatissa!!!!
- jokuvaan
Niin, omasta kokemuksesta: pari kertaa vuodessa on säännöllistä, sillä onhan niin joka vuosi.
- niinku tiedoksi
jokuvaan kirjoitti:
Niin, omasta kokemuksesta: pari kertaa vuodessa on säännöllistä, sillä onhan niin joka vuosi.
Ei hemmetti, sullahan on monta kertaa, mulla ei edes sitä kahta...juu, kyllä olen avioliitossa oleva nainen.
- leijonaitse
Kokotarina kuulosta niin tylsältä;)
- (m)
, no okeasti vain siksi että itse en ole haluttua tavara ja elään sinkkuudessa. Täytyy ajattella että elään selibaattissa koska muuten tulen hullu, ei ole muita vaihtoehtoja. Parempi ei kaipaa jotain kuin kärsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988