Mitä mieltä olette, voiko mies aloittaa selibaatin noin vaan puhumatta asiasta naiselleen yhtään mitään?
Siis en tarkoita sitä eikö miehellä olis valinnan vapautta vaan sitä että eikö se olis oikein naista kohtaan jos mies puhuis aikeistaan ensin, ettei naisen tarvi ihmetellä missä on vika kun seksi ei kelpaa.
Kun nainen olis tietoinen selibaatista hän vois paremmin "varautua" (lähinnä henkisesti tilanteeseen, eikä niin että parin viikon päästä lipsautetaan tossa ohi mennen: -"nii joo, oon selibatissa".... siinä oot sitte niinku ai jaa, kiitti hirveesti, ei tehny mielikään.
Mielipiteitä kiitos.
Mies ja selibaatti
8
986
Vastaukset
"Mitä mieltä olette, voiko mies aloittaa selibaatin noin vaan puhumatta asiasta naiselleen yhtään mitään?"
- Ihan yhtä hyvin kuin nainenkin. Se on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa =D- kukka
Miksi hän aloitti selibaatin ? Sama kysymys naisille, miksi kidutatte miehiänne. Opetelkaa seksinsalat, niin nautititte varmasti.
- Rea
Ensinnäkin en kiduta miestä, ei oo tarvinu puutteessa olla ja seksinsalat on opeteltu jo ajat sitte.
Ainut mikä tulee mieleen on että kipinät rupee hiipuun, kun ei keksitä enää mitään uutta.
Kaikkea on melkeen kokeiltu, tiä sitte antaako selibaatti uutta potkua.
Ite en aio kuitenkaan selibaatissa elää (jos ei miehen kans niin sitte yksin....)
- voi olla
selibaatissa!!!!
- jokuvaan
Niin, omasta kokemuksesta: pari kertaa vuodessa on säännöllistä, sillä onhan niin joka vuosi.
- niinku tiedoksi
jokuvaan kirjoitti:
Niin, omasta kokemuksesta: pari kertaa vuodessa on säännöllistä, sillä onhan niin joka vuosi.
Ei hemmetti, sullahan on monta kertaa, mulla ei edes sitä kahta...juu, kyllä olen avioliitossa oleva nainen.
- leijonaitse
Kokotarina kuulosta niin tylsältä;)
- (m)
, no okeasti vain siksi että itse en ole haluttua tavara ja elään sinkkuudessa. Täytyy ajattella että elään selibaattissa koska muuten tulen hullu, ei ole muita vaihtoehtoja. Parempi ei kaipaa jotain kuin kärsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755904Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275227Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213088- 1822548
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2212312- 192156
- 1031541
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3461402- 751313
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171206