Onko teille tullut joskus kakkaa housuun kun olette menneet sokkotreffeille? Miten selvisitte siitä? Hävettikö yhtään?
Kakkaa
10
3470
Vastaukset
- pooman
Ei kannata nolostua, sillä ihan luonnollistahan se on. Kannattaa vaan rohkeasti kaivaa pökäle esiin ja sanoa leidille, että katopas tätä, se on kakkaa. Parhaassa tapauksessa leidillä on vielä enemmän kakkaa pöksyissä ja päädytte romanttisesti vertailemaan pähkinöitä pökäleissä!
- kokemusta
Tosin treffikumppani ei ilmestynyt paikalle, joten olimme treffeillä kakkani kanssa kahden kesken, mutta ihan hyvä maku siitä jäi silti suuhun. Suosittelen!
- Heh :D
Hyvä meininki :D
- ketä
Heh :D kirjoitti:
Hyvä meininki :D
tää huvittaa????
Myöntää täytyy, että nauroin itsekseni teille kakkahuumori-ihmisille.
- päässä?
mites siinä tapauksessa voi selvitä treffeistä kunnialla?
- Välkky2
...pöksyyn, jos seura ei miellytä voin väittää että sori nyt on pakko häipyä kun on kakka pöksyissä. Näin kukaan ei loukkaannu enkä saa huonoa mainetta piireissä.
- meillä
Ei sentään kakkaa, mutta pissit tulivat pöksyyn ekalla kerralla. Oli vähän hankala olo, kun oli kylmä pakkasilma. No treffikaverini huomasi tämän ja häneltäkin tuli jänskätyspissit pöksyyn.
Tähänkös nauroimme yhdessä makeasti selkäkeikkanaurut ja läksimme käsi kädessä lämmittelemään
ja vaihtamaan kuivaa yllemme. Vähän hävetti jälkeenpäin, mutta aina se vain jaksaa naurattaa.- treffeillämme
nainen kakkasi housuun. no tämä kakka sitten kaivettiin yhteistoimin esille ja minä siihen pissaamaan päälle. siinä sitä oli ihmeteltävää!
- Tapahtui..
Ensimmäisillä treffeillä tosin kakkasin housuuni. Nolottin vain hieman , huomasin itseekin että treffi kumppanillanikin oli löysät housuissa , poika suositteli ottamaan paskaa pois housuista ja siinä me niitä tutkikeltiin :)
- Anonyymi
Mä pieren aina eväillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379